2015-05-19, 18:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toblerone4life
VA!? Är Anna-Lisa 19 bast!?
Jag trodde seriöst hon var 25-28.

Antar att allt solande, opererande och drogande fått henne att åldras snabbt.

Vad är grejen med alla turkar anyway? Det har varit typ 70-80% invandrare i programmet.

WT gillar att vara ihop med turkar. Perfect match.
Citera
2015-05-19, 18:07
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Har du helt missat att hon pratar som en liten tonårstös?

Fast det är rätt många bimbos på 30+ som pratar som tonåringar för att de tror killar går igång på det.
Citera
2015-05-19, 22:13
Medlem
Attackocopters avatar
Adde goes babbenator?
Citera
2015-05-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Men Anna-Lisa hade ju redan innan Elin kom in sagt att hon bara ville vara vän med Adde. Trots att han berättade att han var intresserad, men hon upplevde ju hans närmande som jobbiga. Men det konstiga är ju hennes beteende, då hennes två ex. kommer in blir hon plötsligt mest intresserad av Adde och de knullar i samma rum som exen. Senare kommer hon plötsligt på att hon är mest intresserad av Umit.. Konstig brud, tycker jag!

Hehe ja extremt märkligt beteende är det.. Men det är liksom inte direkt relevant vad hon sa. Det är ju uppenbarligen bara en "act" som är en del av hennes bild av att tjejen är den som ska bli uppvaktad... Så ser jag det. Att det är lite unket att ha sex i samma rum som två ex och faktiskt ha sex i samma rum som någon man menar att man är intresserad av är ju ganska förvirrat men det gör henne inte mer "omoralisk" än adde själv. Tvärtom, gillar inte direkt dubbelmoralen..
Citera
2015-05-19, 23:05
Medlem
Ojojoj Sara is craasyyjj... vansinnigt arg när någon riktar MINSTA kritik... något som är så uppenbart och borde vara helt uppenbart för henne själv (i.e. att hon är vansinnigt jobbig) ser hon som ett förräderi! lol så omogen det är inte klokt - om någon tycker att hon är jobbig då är man inte ens hennes "kompis" plötsligt... man undrar ju verkligen hur hennes uppfostran sett ut.
Citera
2015-05-20, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ALLIZAN
Ojojoj Sara is craasyyjj... vansinnigt arg när någon riktar MINSTA kritik... något som är så uppenbart och borde vara helt uppenbart för henne själv (i.e. att hon är vansinnigt jobbig) ser hon som ett förräderi! lol så omogen det är inte klokt - om någon tycker att hon är jobbig då är man inte ens hennes "kompis" plötsligt... man undrar ju verkligen hur hennes uppfostran sett ut.

lol hon verkar helt klart omogen/barnslig for sure.. möjligtvis korkad också om hon inte förstår det.
Citera
2015-05-20, 00:13
Medlem
Haha, Sara är tveklöst den mest groteska individen i svensk TV-historia!
Vilken vidrig tjej, hon har säkerligen någon diagnos för den hybrisen och den självgodheten hon besitter är inte normal alls, hon kan omöjligt må bra.

Hon har varken utseende, intelligens eller social kompetens, vem tror ludret att hon är egentligen?
Citera
2015-05-20, 00:16
Medlem
Ledarens avatar
Haha Simon och Niklas, fan mycket cringe i det här avsnittet.
Citera
2015-05-20, 00:40
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Haha Simon och Niklas, fan mycket cringe i det här avsnittet.

Jag satt med spänning och väntade på att de skulle hångla upp varandra!

Sara är verkligen hemsk. Man tror hon inte kan bli värre... och sedan så blir hon det!
Citera
2015-05-20, 01:05
Medlem
Spyr på Niklas och Sara. Sen att de är ett par gör inte det hela bättre...
Citera
2015-05-20, 01:10
Medlem
Sara väntade verkligen hela eftermiddagen på att få förstöra den nya killens lek på kvällen.
Jag tror hon bokstavligen lider av psykopati.
Citera
2015-05-20, 08:55
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALLIZAN
Hehe ja extremt märkligt beteende är det.. Men det är liksom inte direkt relevant vad hon sa. Det är ju uppenbarligen bara en "act" som är en del av hennes bild av att tjejen är den som ska bli uppvaktad... Så ser jag det. Att det är lite unket att ha sex i samma rum som två ex och faktiskt ha sex i samma rum som någon man menar att man är intresserad av är ju ganska förvirrat men det gör henne inte mer "omoralisk" än adde själv. Tvärtom, gillar inte direkt dubbelmoralen..

Fast hon brydde sig ju inte om Elin, då hon sagt att hon inte ville mer, än bara vara vän med Adde.
Så där hade hon väl inget att komma med. Adde blev väl heller inte sur över när hennes ex kom in, utan de blev vänner. Det var först när hon legat med honom och sagt inför alla att hon var mest intresserad av Umit som han lackade! Så omoralisk är hon väl inte, men jävligt korkat gjort! Och såklart man blir förvirrad, säger en sak gör en annan! Det var det jag menade..
Men du har rätt i att hon vill känna sig uppvaktad och inte stänga någon dörr,så lite spel är nog inblandat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in