Är du seriös? Serietidningsvåld ā la film! Präster med hagelbössor, handgranater i mc-hjälmar, stora maskingevär med granattillsatser och Tcheky Karyo som kokainsnortande snut. Superbra b-grejer ju!
Oui, jag är helt seriös, jag verkligen hatar den filmen.
Jag såg Holiday in the sun i fredags och den tyckte jag var riktigt dålig. Man fick sig ett par skratt och det var en gnutta bra musik men i övrigt var filmen fruktansvärd. Det var knappt nån handling över huvud taget och skådespelarna verkade inte anstränga sig särskilt mycket heller. Filmen släpptes direkt på video, kanske bör tilläggas.
Tyckte om den som liten, fast man var ju som sagt "liten " då så humor nivån var väll inte så hög. OnT
Scary movie 5 när den gick på tv för någon månad sen. Kanske inte den sämsta jag sett men en av de sämre. De försökte så pinsamt dåligt att göra komedi, skämten var så lidande påtvingande och tråkiga. Usch klart den sämsta parodifilmen jag någonsin sett.
Den där totalt värdelösa jävla remaken av Carrie från 2013 är en av de absolut sämsta filmerna som någonsin sett dagens ljus, alla kategorier! När jag såg filmen hade jag inga höga förväntningar men jag trodde faktiskt att den skulle vara åtminstone en aning bättre än den var. Filmen är allmänt tråkig och greppar aldrig tag om en ordentligt och den är inte ett dugg spännande. Specialeffekterna är kassa och karaktärerna känns hämtade från en billig såpopera och skådespelarna, möjligen med undantag av Julianne Moore, är inte ett dugg övertygande. Moore är den ende som presterar bra i hela filmen, men tyvärr räcker inte det för att rädda undergången. Jag ångrar djupt att jag slösade tid på att se det här eländet. Ska man se en filmatisering av Carrie så ska man se Brian De Palmas klassiker från 1976 och ingenting annat.
Gick igenom några av Mark Kermodes fantastiska rant-videos på Youtube. Hittade hans fenomenala recension av Mamma Mia!, som gjorde mig otroligt sugen på att bevittna skiten med egna ögon.
Och, ja. Vad ska man säga egentligen. Här kommer en kort recension av filmen:
Gick igenom några av Mark Kermodes fantastiska rant-videos på Youtube. Hittade hans fenomenala recension av Mamma Mia!, som gjorde mig otroligt sugen på att bevittna skiten med egna ögon.
Och, ja. Vad ska man säga egentligen. Här kommer en kort recension av filmen:
...
Vad fan har dom gjort?
Det är en filmad musikal. Den är tänkt att ses på scenen. Men ja, enda behållningen är givetvis Abbas musik, resten är mest fjantigt.
Har lyckats förtränga många skitfilmer jag sett för att inte bli traumatiserad. En jag kommer på just nu som jag såg nyligen på bio är Imitation Game. En bedrövlig pissfilm.
Det är en filmad musikal. Den är tänkt att ses på scenen. Men ja, enda behållningen är givetvis Abbas musik, resten är mest fjantigt.
Jag menar alltså filmen med Meryl Streep, Pierce Brosnan och Stellan Skarsgård. Hysteriskt rolig i all sin uselhet. Brosnans vrålbrölsversion av S.O.S. är bland det roligaste jag någonsin har sett, fy helvete.