2015-05-03, 11:28
Medlem
Bret-Harts avatar
Movie 43 är kanon tycker jag,tur man är olika
Citera
2015-05-03, 11:57
Medlem
gulaLejonets avatar
salt med angelina jolie var provocerande dålig
Citera
2015-05-10, 01:42
Bannlyst
Phantom of the Opera signerad Argento borde lätt kvala in som en av de sämsta filmerna någonsin.
Citera
2015-05-10, 12:13
Bannlyst
Utan tvekan den franska filmen Dobermann från 1997. Vet faktiskt inte vad jag ska säga eftersom den är så otroligt speciell.
Senast redigerad av VivaLaFrance 2015-05-10 kl. 12:15.
Citera
2015-05-10, 19:49
Medlem
miklons avatar
Den senaste Godzilla-filmen är verkligen plågsamt dålig. Det finns INGEN story, INGEN logik, de mänskliga rollerna är totalt meningslösa eftersom man skiter fullständigt i hur det går för dem och de inte har något med någon som helst story att göra. Det är den mest meningslösa film jag någonsin sett.
Citera
2015-05-11, 10:39
Bannlyst
Gangster Squad tyckte jag inte heller om, så löjligt överdriven. En riktig kalkon.
Citera
2015-05-11, 10:57
Medlem
Valhalla Rising. Kalkon Deluxe
Citera
2015-05-11, 11:22
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Tänkte precis nämna denna faktiskt.

Den börjar bra. Man tror att det ska vara i samma stil som Korpen Flyger. Nu är det ingen 10/10 heller men ändå en hyfsad film. Så inte denna. Den spårar rätt fort strax innan halva filmen gått och sedan fortsätter det utför.
Och utför.
Och utför.
Citera
2015-05-11, 12:41
Medlem
Pickmylussys avatar
Nä, okej. Det är många filmer man tycker är överskattade och så blir det klassade som usla av ren ilska. Men Beowulf är fan i en klass för sig.

Fattade inte om filmen var animerad eller inte, så den var typ halvanimerad. Allting.
Allt var så jävla fult att det blev pinsamt rent ut sagt.

Av allt skit jag sett genom åren, typ Evil Dead, Children of the Corn, Batman-filmerna, LA Confidential.
Så är fan Beowulf i en klass för sig.

Fattar inte hur man gick tillväga när man producerade detta elände. Helt plötsligt kom nån medusa i halvormsform ur vattnet och fick först efteråt höra att det var angelina jolie som halvanimerad ormskvinna.
Anthony Hopkins var självklart med på kalaset, men det såg man på hans halvanimerade ansikte.
"aha, han".

Och vem var Beowulf då ? Man skulle kunna tro att det skulle vara nån Channing tatum hunk med överdriven muskelatur och käkparti, men nej. Det var Ray winstone av nån jävla anledning.

Hur fan kunde de slippa denna usla produkt? Enda anledningen måste vara att de kommit för långt i produktionen och tänkt "fuck it. vi släpper skiten och tjänar in lite stålar iaf. hellre det än att gå hem tomhänta".
Citera
2015-05-11, 12:49
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Den senaste Godzilla-filmen är verkligen plågsamt dålig. Det finns INGEN story, INGEN logik, de mänskliga rollerna är totalt meningslösa eftersom man skiter fullständigt i hur det går för dem och de inte har något med någon som helst story att göra. Det är den mest meningslösa film jag någonsin sett.
Det är ett riktigt mysterium hur den inte blev universellt hatad. Värdelös film på nästan alla sätt.
Citera
2015-05-11, 13:16
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford

Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Tänkte precis nämna denna faktiskt.

Den börjar bra. Man tror att det ska vara i samma stil som Korpen Flyger. Nu är det ingen 10/10 heller men ändå en hyfsad film. Så inte denna. Den spårar rätt fort strax innan halva filmen gått och sedan fortsätter det utför.
Och utför.
Och utför.

Jag gillar faktiskt Valhalla Rising men jag är å andra sidan ett hyfsat stort fan av allt som Refn har regisserat hittills, förutom Pusher 3. Men ni gick väl in med helt fel förväntningar då ni tror att den skall vara som Den 13:e krigaren eller Korpen flyger, denna är ju desto mera minimal och avskalad som den arthousefilm den är.
Citera
2015-05-12, 14:18
Medlem
Khils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaFrance
Utan tvekan den franska filmen Dobermann från 1997. Vet faktiskt inte vad jag ska säga eftersom den är så otroligt speciell.

Är du seriös? Serietidningsvåld ā la film! Präster med hagelbössor, handgranater i mc-hjälmar, stora maskingevär med granattillsatser och Tcheky Karyo som kokainsnortande snut. Superbra b-grejer ju!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in