Citat:
Ursprungligen postat av
HelgeBuk
Har lyssnat på de 15 första avsnitten nu (utom del 2 med Lemasive för han var så jobbig att lyssna på) och det med BigPete är helt klart favoriten!
Tycker det är härligt att få höra en sån intressant livshistoria. Eller rättare sagt: nästan alla har ju intressanta historier från sina liv, men nästan ingen är villig att berätta om den så öppenhjärtigt som BigPete. Skulle gärna se fler såna djupdykningar i intressanta personer, med mer från deras bakgrund än från FB-trådar, även om man så klart måste (i den här podcasten) utgå från vad de har skrivit om på FB.
Skulle väldigt gärna göra fler sådana avsnitt om jag hittar andra som vill ställa upp och berätta lite om sina liv. Jag ser inget problem i att prata även om saker som inte kommit upp på forumet så länge det är med någon som är medlem här - podden handlar ju inte bara om flashback, utan också dess användare. Som jag sagt tidigare så är en stor del av det jag vill göra att lyfta fram människorna bakom nicken och visa att det finns en väldig blandning livsöden här, inte bara rasism och trams.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bemwindo
Hade vart kul med ett avsnitt om träning och även steroider, typ intervju med Bengtzz!
#BengtZz
Denna tråd är intressant;
(FB) Från en injektion till en infektion - BengtZz berättar
och många utav hans andra trådar!
Har kollat lite på BengtZz nu, verkar helt klart vara en intressant grabb. Ska fila på det lite och ta kontakt.

Tack för tipset!
Citat:
Ursprungligen postat av
thestalkerdude
Inte suttit och lyssnat på alla avsnitten än, hittills har de varit intressanta och roligt att höra rösterna bakom nicken. Bra jobbet och kommer fortsätta följa det med stor spänning!
Om man får ge förslag till framtida avsnittet skulle det vara intressant om du lyckades få en intervju med en av alla dessa ''snälla killar'' som huserar i relations avdelningen tex thedarkenemy, mckenzy osv för att nämna några få. Kanske få höra mera utvecklade resonemang än att dom är för fula för att få ligga.
Faktiskt en riktigt intressant idé om man hittar rätt vinkel. Det kommer upp på listan, tack!
Citat:
Ursprungligen postat av
Livsmissbrukare
Det var många trevliga avsnitt i pipelinen!
Bra med blandning av olika sorters avsnitt. Lite intervjuer, lite reportage, lite FB-kuriosa. Brett och bra.
Sedan kan jag inte riktigt stämma in i klagokören kring senaste avsnittet. Lite ojämn pacing kanske men inte ointressant input i ett ointressant ämne, tvärtom. Jag uppskattade det.
Instämmer helt.
Roligt att höra - vid närmare eftertanke skulle jag klippt bort första minuterna och döpt avsnittet "50 husvagnar och BFC," undrar om det inte funkat bättre då.. Men men!
Angående intemittentexplosivitets förslag som du ger medhåll till så är det inte omöjligt att det blir en paus nästa vecka. SKa på semester mån-fre, hade hoppats få en av de två intervjuerna inlästa tills dess men har inte hittat en lämplig röst.. Funderar på att hyra en en röstskådespelerska till ena, men det ligger på 6-1000sek för en inspelning av den längden, och det är den billigaste jag hört från..
Citat:
Ursprungligen postat av
Redigt-Skev
Vill bara tacka så mycket för en bra podd

Tack själv! Utan lyssnare hade det inte varit lika spännande att göra podden..
Citat:
Ursprungligen postat av
Bladderblad
Har lyssnat på flera stycken nu. Favoriten än så länge är lemasive.
Bra produktion överlag. Behaglig röst har du också. Ljusår ifrån SR - klarar inte av mer än några minuter av det skräpet, men här letar jag aktivt upp dina poddar. Bra jobbat.
Angående din lista med ämnesförslag:
- Aegishjalmr skulle jag gärna höra prata.
- Gammal Hårdrockare har väl avsvurit sig forumet? Annars vore det förträffligt om du fick tag på honom.
- Frigjord vore också intressant.
Vidare, om du kan hitta märkliga personer som t ex gillar pyromani eller är spelberoende eller liknande, och om du skulle få till stånd en givande intervju med sådana, så skulle åtminstone jag uppskatta det eftersom det är så väldigt långt ifrån min egen personlighet och det vore intressant att höra sådant. Har emellertid läst att just dessa grupper ofta är svagbegåvade, så det kanske inte blir så kul...
Hursomhelst, tack så mycket för din tid.
GH har inte varit här på ett tag såvitt jag vet, och har ingen aning hur jag skulle kunna få tag på honom.. annars är det även något jag har funderat på då han verkar vara en intressant och vältalig herre. Ska kika på de andra, så tack för förslagen.
Spelberoende står med på listan och jag var i kontakt med en herre som skulle hjälpa till med det, men har inte hört ifrån honom på ett litet tag nu och vill inte skicka för många PM och irritera folk. Har du koll på någon erkänd pyroman?
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av
Haploops
Tänkte bara svänga förbi här och ge min uppskattning till dig Salgoud!
Jag måste säga att detta är en mycket bra podcast, inte för att jag lyssnar på speciellt många andra, men jag har hängt med i flashbang från början och ser alltid lite extra mycket fram emot onsdagar.
Jag hopps verkligen att du fortsätter med denna podcast!
Härligt, tack! Det sporrar, och jag har inga planer på annat än att fortsätta med den.
Citat:
Ursprungligen postat av
den.dryge
Detta är helt jävla underbart!
Du har gjort något som ör skoj, intressant och jävligt roligt.
Lyssnar frenetikst på Raffa-podden, garvar mig harmynt varje gång !
Skulle gärna vilja se intervjuer med Leif J, Svartskjortan och en sammanställning av Syndicate Legion

Tack till dig också! Roligt att du uppskattar jobbet.. Vad har vi på Leif J och Svartskjortan?