Flashback bygger pepparkakshus!
2020-10-01, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea
Finns faktiskt saker som försvunnit som ingen väntat sig skulle göra det. Tidningen Metro fanns
i tidningsställen i Tbanan för bara ett drygt år sedan. Nu läser alla på mobilen.

Men vi andra är lite mer införstådd än du verkar.

Metro? Så du kunde inte förstå att en vänsterextrem tidning med sjukt svag ekonomisk lösning redan från start kunde försvinna? Eller kanske borde försvinna för att den var vänsterextrem?

Kanske ett av de enklaste fallen att förstå: ”Denna skit måste bort och kommer gå under då ägarna var idioter”
Citera
2022-02-07, 18:15
Medlem
AlligatorMans avatar
Upptäckte just att en massa gamla avsnitt inte finns på Soundcloud längre

Finns dom nån annanstans? Just i dag var jag såå sugen på att höra "Mättnadmedel i maten" -avsnittet igen!
Citera
2022-02-07, 21:45
Medlem
direktörns avatar
Acast har 53 avsnitt, annars kanske Salgoud har avsnittet.
Citera
2022-02-07, 21:58
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag saknar denna podden. Otroligt bra!
Kom ut ur din hydda i Luxemburg, Salgoud!
Citera
2025-01-30, 14:43
Medlem
inkboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud

Jag kommer under snar framtid börja jobba på en trådsummering för att ge smak på hur dessa kan låta. Räkna med 1-2 veckor innan det är färdigt.

Vad säger ni?
Tankar? Feedback? Idéer? Förslag? Vill ni vara med och leka?

Är podden nedlagd, eller kan vi förvänta oss en comeback?
Nu när ”Flashback Forever” försvinner, så tror jag många skulle bli glada ifall Flashbang återkom.
Citera
2025-01-30, 15:41
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkboy
Nu när ”Flashback Forever” försvinner, så tror jag många skulle bli glada ifall Flashbang återkom.
Håller med, Salgoud är fortfarande aktiv. Kom tillbaka, allt är förlåtet!
Citera
2025-05-27, 11:04
Medlem
Salgouds avatar
Oj, hade inte sett att folk varit inne i denna gamla sagan och skrivit. Ursäkta sent svar.

Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Upptäckte just att en massa gamla avsnitt inte finns på Soundcloud längre

Finns dom nån annanstans? Just i dag var jag såå sugen på att höra "Mättnadmedel i maten" -avsnittet igen!

Citat:
Ursprungligen postat av direktörn
Acast har 53 avsnitt, annars kanske Salgoud har avsnittet.

Bah, bra frågor hörrni. Soundcloud slutade jag betala för.. men tror att Libsyn fortfarande drar betalning från mig, så alla avsnitt borde finnas tillgängliga via typ Spotify, Apple, Pocketcasts.. eller rakt från libsyn RSSen.

Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag saknar denna podden. Otroligt bra!
Kom ut ur din hydda i Luxemburg, Salgoud!

Citat:
Ursprungligen postat av inkboy

Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Håller med, Salgoud är fortfarande aktiv. Kom tillbaka, allt är förlåtet!

Min hydda i Luxemburg är rätt låst dessvärre. Har mycket på fatet med jobb och familj, så vet inte hur eller var jag skulle hitta tiden att ta upp Flashbang igen just nu.. även om det hade varit roligt!

Men med det sagt, om någon har förslag på bra avsnittsmaterial så skicka över bara. Jobbar fortfarande så jag har tillgång till radiostudios osv., så möjligheten att spela in enkelt och i bra (bättre) kvalitet finns om jag bara hittar tid och inspiration. Inget är omöjligt.
Citera
2025-05-27, 11:19
Medlem
inkboys avatar
Citat:
Men med det sagt, om någon har förslag på bra avsnittsmaterial så skicka över bara. Jobbar fortfarande så jag har tillgång till radiostudios osv., så möjligheten att spela in enkelt och i bra (bättre) kvalitet finns om jag bara hittar tid och inspiration. Inget är omöjligt.

Med tanke på hur många som lyssnade på Flashback Forever, så borde du ju få rätt många lyssnare snabbt. Tror fler skulle lyssna idag än när du startade.

Vad tror du om att läsa upp vissa trådar, som du gjorde innan? Varför inte ge det ett försök, och spela in ett par testprogram. Kanske ett program i månaden. Jag skulle iallafall lyssna.

Jag slutade lyssna på Flashback Forever när de bytte format. Numera handlar det om TikTok, Instagram, Facebook och en massa annat ointressant. Vet att många på forumet som tidigare lyssnade på FF nu har slutat. Vore kul om någon annan tog över stafettpinnen, eller som i ditt fall snarare tog tillbaka stafettpinnen.
Citera
2025-12-11, 16:30
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Oj, hade inte sett att folk varit inne i denna gamla sagan och skrivit. Ursäkta sent svar.

Bah, bra frågor hörrni. Soundcloud slutade jag betala för.. men tror att Libsyn fortfarande drar betalning från mig, så alla avsnitt borde finnas tillgängliga via typ Spotify, Apple, Pocketcasts.. eller rakt från libsyn RSSen.

Min hydda i Luxemburg är rätt låst dessvärre. Har mycket på fatet med jobb och familj, så vet inte hur eller var jag skulle hitta tiden att ta upp Flashbang igen just nu.. även om det hade varit roligt!

Hej!

Jag saknar din podd. Om du gör comeback så gör din grej och inte Flashback-forever skiten som i stort sett är en enda lång "reacts to".
Citera
2025-12-11, 18:25
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Hej!

Jag saknar din podd. Om du gör comeback så gör din grej och inte Flashback-forever skiten som i stort sett är en enda lång "reacts to".

Tack!! Och jag håller helt med dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in