Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-31, 02:03
  #1057
Medlem
bigpetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Aj fan krya på dig hoppas allt går bra med hälsan och avsnittet.

Min vana trogen att precis allt som kan gå åt helvete faktiskt går åt helvete så åkte jag på tandvärk och migrän också Tanden är lagad, migränen borta. Men knaprar ju morfin som fan för smärtan i musklerna och det trasiga revbenet xD

Fast euforin är ju borta sedan länge. Är mest trött hela dagarna nu, förutom på natten. För då kan jag inte sova :S

Men, iaf, podden lever! Den är inte bortglömd! Jag är i skick att påbörja inspelning nu. Ska bara få tag på salgoud också när han inte är helt överrumplad av allt arbete han har.
Citera
2016-03-31, 10:26
  #1058
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigpete
Min vana trogen att precis allt som kan gå åt helvete faktiskt går åt helvete så åkte jag på tandvärk och migrän också Tanden är lagad, migränen borta. Men knaprar ju morfin som fan för smärtan i musklerna och det trasiga revbenet xD

Fast euforin är ju borta sedan länge. Är mest trött hela dagarna nu, förutom på natten. För då kan jag inte sova :S

Men, iaf, podden lever! Den är inte bortglömd! Jag är i skick att påbörja inspelning nu. Ska bara få tag på salgoud också när han inte är helt överrumplad av allt arbete han har.

Fy fan allt gå en gång alltså.

Jag beundrar Salgouds att han håller vid sig vid gamla traditioner att ett brev ska svaras i samma takt som ett brev på posten på 1800 talet. minst 2-3 veckor:P Nej men hoppas det går bra med avsnittet. Ska bli kul att höra.
Citera
2016-04-04, 01:37
  #1059
Medlem
Skulle uppskatta en podd om vår kära Gusten!
Citera
2016-04-08, 05:41
  #1060
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jag hoppar hejvilt i alla olika podcast men måste ge FlashBang och Salgoud all kudos för avsnittet om Kapiton, som är en en del av Flashbacks historia jag själv minns mycket väl.
På den tiden hade jag själv handlat Bitcoins via honom, och sen när jag hörde att de Kapiton säckat ihop och tråden om "Kapiton - Vad som verkligen hände" postades.
Och han hade drivit ett företag med 70MIL/ÅR i omsättning själv, och stressen som ju måste vart extrem hade utlöst en psykos och hans tråd förmedlade hur hemskt det måste vara väldigt bra.

Salgoud läser upp sjukt jävla bra med, med alla (parenteser och liknande) sitter perfekt.

Slutet är extremt obehagligt, när hans "familj" via Reddit ska ha postat ett ljudklipp i Anonoumous-Style där de berättar att Sebastian gått bort då han försökt "Connect his Mind to Cyberspace"
På engelska.

Vila I Frid Sebastian Manitski
Vad du än varnade för i trådstarten så var du aldrig nån skojare som medvetet blåst folk
__________________
Senast redigerad av Arbetarbroder 2016-04-08 kl. 05:47.
Citera
2016-04-20, 23:37
  #1061
Medlem
captengroggs avatar
Ungefär när kommer nästa avsnitt tro?
Citera
2016-04-21, 01:39
  #1062
Medlem
bigpetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Ungefär när kommer nästa avsnitt tro?

Svårt att säga! Jag är på salgoud och tjatar med jämna mellanrum, men han har så mycket jobb just nu. Det hänger helt enkelt på när han har möjlighet att ta sig lite fritid.
Citera
2016-04-21, 01:42
  #1063
Medlem
captengroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigpete
Svårt att säga! Jag är på salgoud och tjatar med jämna mellanrum, men han har så mycket jobb just nu. Det hänger helt enkelt på när han har möjlighet att ta sig lite fritid.

Hoppas han får fisten ur röven och gör slag i saken snart då
Citera
2016-04-21, 09:43
  #1064
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Hoppas han får fisten ur röven och gör slag i saken snart då

Handlar väldigt lite om att få något ur röven dessvärre. Jobbar i snitt 12-13 timmar per dag just nu, och utöver det ska jag ta hand om hunden och hinna slappna av lite. Har ett par avsnitt på gång, dock.
Citera
2016-04-21, 11:25
  #1065
Medlem
captengroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
Handlar väldigt lite om att få något ur röven dessvärre. Jobbar i snitt 12-13 timmar per dag just nu, och utöver det ska jag ta hand om hunden och hinna slappna av lite. Har ett par avsnitt på gång, dock.

Jag skojar såklart med dig vet att du har fullt upp, blir nog bra keep up the good work

12-13timmar per dag låter ju övermäktigt slit inte ihjäl dig nu
__________________
Senast redigerad av captengrogg 2016-04-21 kl. 12:07.
Citera
2016-05-03, 14:10
  #1066
Medlem
LillePs avatar
Övervänt som vanligt! Hoppas du hittar tid snart salgoud!
Citera
2016-05-26, 04:28
  #1067
Medlem
karlsoons avatar
Jag gillar podden. Riktigt bra är den.

Jag vet att mitt önskemål är svårt att uppnå och att det kan vara omöjligt att få tag i mer material, men ett till avsnitt om Raffa Pancamo vore mäktigt.

Eller när han släpps ut nästa år få "tala ut" i podden.
Citera
2016-05-30, 16:32
  #1068
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jag gillar podden. Riktigt bra är den.

Jag vet att mitt önskemål är svårt att uppnå och att det kan vara omöjligt att få tag i mer material, men ett till avsnitt om Raffa Pancamo vore mäktigt.

Eller när han släpps ut nästa år få "tala ut" i podden.

Tack ska du ha! Mer Raffa är du inte ensam om att vilja ha. Vet inte helt vad det skulle handla om just nu såvida jag inte kan intervjua honom, dock.. Tveksamt om han ställer upp på det när han kommer ut, och lika tveksamt om jag vill dra hans uppmärksamhet till de andra två avsnitten. :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback