Avsnittsförslag och medverkan
Jag har samlat ihop alla avsnittsförslag jag kunde hitta i tråden och via PM och lagt upp en lista på hemsidan. Ett par av er har föreslagit att andra användare kanske är intresserade av att hjälpa till med podden, och det får ni gärna! Är ni sugna kan ni
ta en titt på sidan och se om ni vore pepp på att vara med och göra ett avsnitt om något som föreslagits, eller komma med egna idéer.
Jag ser inte FlashBang som "mitt," utan är helt öppen för att folk hjälper till med manus, produktion, inläsningar, efterforskningar, kåserier (likt BigFatCones) osv. Det är bara att hojta till! Hoppas nu att detta inte bryter mot några regler bara..
Citat:
Ursprungligen postat av
Njor
Ne, inte mitt heller. Men det ordnar sig, Salgoud hade det lite stressigt bara. Nästa vecka blir säkert i samma nivå som tidigare.
Svarar för alla med samma tankar och ber om ursäkt för besvikelsen. Jag har en tendens att vara defensiv vilket jag försöker undvika, hehe, men er kritik tas ombord och hålls i åtanke! Tack ska ni ha.
Citat:
Ursprungligen postat av
ThroneWatcher
Du har inte funderat på att fixa någon enkel donationsknapp Salgoud? Känns som att du borde få ett par öl i alla fall för allt arbete och slit du lägger ned på denna podd. Helt klart blivit en av favoritpoddarna att lyssna på, inte minst är avsnitten med trådfokus, ex. Raffapodden, riktigt underhållande!
Citat:
Ursprungligen postat av
Njor
Bra förslag. Jag hade absolut donerat om det fanns möjlighet.
Oj, något sådant hade jag inte trott skulle flyga förrän långt senare. Jag vill inte att folk ska känna att jag försöker tjäna pengar på podden, så har inte ens vågat tänka i de banorna. Däremot finns det grejer som skulle kunna göra podden bättre (t.ex.
http://www.amazon.co.uk/Essentials-Recording-Portable-Project-Studios/dp/B0045CXIUI/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1430995827&sr=8-2&keywords=microphone+screen) vilket skulle vara fint om donationer så småningom kunde hjälpa till med eftersom jag är student och frilanspenna, vilket göra sådana utgifter svårt..
Ska fundera på det, och kanske kommer en knapp upp. Hur som helst roligt som katten att ni vill hjälpa podden!