2015-04-29, 23:30
Medlem
quqs avatar
Sitter o slökollar på sopranos ikväll och kommer fram till avsnittet From where to eternity. När Christopher vaknar ur sin koma och har sett helvetet med alla irländare som spela tärning. Paulie blir vettskrämd. Går till en kille som pratar med döda och han ser flertalet onda andar ovanför paulies huvud.
Speciellt en kille som Paulie döda för över 30 års sen vid namn Pagano. Haha helt suveränt avsnitt.
Paulies reaktion är helt sjuk. Han hakar upp sig på såna sjuka saker hela tiden.
Citera
2015-04-30, 18:29
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Sitter o slökollar på sopranos ikväll och kommer fram till avsnittet From where to eternity. När Christopher vaknar ur sin koma och har sett helvetet med alla irländare som spela tärning. Paulie blir vettskrämd. Går till en kille som pratar med döda och han ser flertalet onda andar ovanför paulies huvud.
Speciellt en kille som Paulie döda för över 30 års sen vid namn Pagano. Haha helt suveränt avsnitt.
Paulies reaktion är helt sjuk. Han hakar upp sig på såna sjuka saker hela tiden.
Det är ett av mina favorit-avsnitt med
Citera
2015-04-30, 19:08
Medlem
Citat:
Kan bara hålla med dig - "fucking queers" - underbar karaktär. Blev sugen på att se ett avsnitt nu.
Citera
2015-04-30, 20:06
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Så jävla bra!
Citera
2015-05-13, 03:54
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Jag minns att vi var ett gäng i den här tråden som skulle se hela serien tillsammans. Jag hoppade av ganska snabbt, men jag känner mig hemskt sugen på att se om serien. Jag såg precis första avsnittet. Det är som ni andra skriver att man får lätt för sig att se om serien när man ser små snuttar på youtube.

Så haka på nu och se om serien med mig.

Helvete, vad jag hatar Tonys mamma. Det påminner mig alltför starkt om min egen relation med min mor. Den eviga strävan efter att få sin mors kärlek och accepterande. Fy fan vad jag inte har längtat efter att få se henne, men det betyder ju bara vilken bra roll hon gör.

Det är första avsnittet och man förstår redan att de som Tony ser upp till gör honom illa. Det är också tydligt att psykologen förstår detta och att han lider över sin barndom. Fast det vågar hon ju förstås inte säga till honom, men vem fan hade vågat säga sanningen till Tony?
Citera
2015-05-13, 04:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenBakomDig
Jag minns att vi var ett gäng i den här tråden som skulle se hela serien tillsammans. Jag hoppade av ganska snabbt, men jag känner mig hemskt sugen på att se om serien. Jag såg precis första avsnittet. Det är som ni andra skriver att man får lätt för sig att se om serien när man ser små snuttar på youtube.

Så haka på nu och se om serien med mig.

Helvete, vad jag hatar Tonys mamma. Det påminner mig alltför starkt om min egen relation med min mor. Den eviga strävan efter att få sin mors kärlek och accepterande. Fy fan vad jag inte har längtat efter att få se henne, men det betyder ju bara vilken bra roll hon gör.

Det är första avsnittet och man förstår redan att de som Tony ser upp till gör honom illa. Det är också tydligt att psykologen förstår detta och att han lider över sin barndom. Fast det vågar hon ju förstås inte säga till honom, men vem fan hade vågat säga sanningen till Tony?
Sa inte hon vid nåt tillfälle att hon tyckte Tony hade vissa incestiösa drag mot sin mor?
Citera
2015-05-13, 04:26
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Sa inte hon vid nåt tillfälle att hon tyckte Tony hade vissa incestiösa drag mot sin mor?

Det minns jag faktiskt inte. Jag minns att hon sa att hans mor hade borderline och att han reagerade häftigt. Mitt förra inlägg handlade bara om det första avsnittet. Jag håller på att se andra avsnittet nu. Det är sorgligt när Tony berättar för psykologen om den gången de va på stranden och hans pappa trillade. De låter helt otroligt när han berättar att hans mamma skrattade, som om det vore något mirakel. Jävla bittra kärring.
Citera
2015-05-13, 05:14
Medlem
trasens avatar
Underbar serie, enligt mig den bästa som finns. Mina favoritkaraktärer är Tony och Christopher.
Citera
2015-05-13, 05:40
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Det minns jag faktiskt inte. Jag minns att hon sa att hans mor hade borderline och att han reagerade häftigt. Mitt förra inlägg handlade bara om det första avsnittet. Jag håller på att se andra avsnittet nu. Det är sorgligt när Tony berättar för psykologen om den gången de va på stranden och hans pappa trillade. De låter helt otroligt när han berättar att hans mamma skrattade, som om det vore något mirakel. Jävla bittra kärring.
Får hålla med dig om hatet kring Tonys mor, en sån narcissistisk gnällkärring man bara stör sig på. Man blev inte direkt ledsen när hon dog.
Citera
2015-05-13, 06:00
Medlem
ragingcows avatar
Som nån skrev tidigare i tråden så är många scener väldigt roliga. Vet ej om jag har en udda humor men tycker att det var så roligt när carlo säger till fat dom "what did they find in your mothers cunt?" Sen senare i samma scen slår fat dom i bakhuvudet med en sån där handdammsugare.
Citera
2015-05-13, 10:50
Medlem
whosgotthecracks avatar
Älskar Paulie https://www.youtube.com/watch?v=yYexfzWjRDI

2010, så körde svt hela serien under sommaren kl 22, varje dag. Jag hörde av mig till svt om dem inte kunnat göra det igen. Det kunde dem inte, dom har inte rättigheterna.
Citera
2015-05-13, 20:18
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Citat:
Jo, det var mycket "I don't wanna fuck my mother" där ett tag har jag för mig. Någon gång handlade det om Janice också, på tal om störande karaktärer..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in