Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Tack för alla era svar med tips och råd. Mycket behövligt för en nybörjare. Känns oerhört spännande att få testa denna erfarenhet.

Hört talas om 5HTP, när ska dessa intas, före eller efter ett rus?
MDMA är mycket spännande!

5-HTP ska man inte blanda med MDMA.
Citera
2015-05-11, 11:32
Medlem
wasabi84s avatar
Jättebra FAQ!
Jag har tagit en del E i yngre år och det slog bara varannan gång, någon annan som varit med om det?
Finns kanske i tråden men jag orkade inte gå igenom 500 sidor...

Kär i sig själv kan man också bli...jag kan stå timmar framför spegeln och prata med mig själv...
Citera
2015-05-11, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Jättebra FAQ!
Jag har tagit en del E i yngre år och det slog bara varannan gång, någon annan som varit med om det?

Kär i sig själv kan man också bli...jag kan stå timmar framför spegeln och prata med mig själv...

Förklaringen är helt enkelt att du tog skit-e eller något som kanske inte ens innehöll mdma öht.
Citera
2015-05-11, 16:22
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Jättebra FAQ!

Faktiskt! Var mycket skit E förut där jag kommer ifrån, men vad gjorde man inte för att försöka bli hög?

Kär i sig själv, haha, tog E med en kille som gick på anabola, han satt & smekte sig själv i några timmar & gurgla.. vetifan.
Citera
2015-05-11, 21:56
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
MDMA är mycket spännande!

5-HTP ska man inte blanda med MDMA.
Okej. Tyckte jag läste någonstans att det är bra att ta 5HTP för att det ökar produktionen av serotonin? Kanske missförstod, hehe.
Citera
2015-05-11, 23:03
Medlem
Jag prövad E för första gången idag men är inte jätteimponerad direkt. Tog en 150 mg på tom mage i morse som slog efter ca 30 minuter. Blev mest yr och lite kallsvettig, vilket dock gick över relativt snabbt. Efter det blev jag som mest lite skönt avslappnad. Satt och kollade på tv, vilket var ganska avslappnande, men inte så mycket mer än det.

Jag är helt klart missnöjd med min första E-upplevelse. Förstår inte hur man ska kunna festa på detta egentligen, jag blev som sagt mest avslappnad och ville bara ligga och slappa
Citera
2015-05-11, 23:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Okej. Tyckte jag läste någonstans att det är bra att ta 5HTP för att det ökar produktionen av serotonin? Kanske missförstod, hehe.
5-HTP ska man äta i nån vecka innan och gärna nån vecka efter. Att ta det i samband med MDMA verkar få en del att må rejält illa. Inte dåligt men illa.
Citera
2015-05-12, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Jag prövad E för första gången idag men är inte jätteimponerad direkt. Tog en 150 mg på tom mage i morse som slog efter ca 30 minuter. Blev mest yr och lite kallsvettig, vilket dock gick över relativt snabbt. Efter det blev jag som mest lite skönt avslappnad. Satt och kollade på tv, vilket var ganska avslappnande, men inte så mycket mer än det.

Jag är helt klart missnöjd med min första E-upplevelse. Förstår inte hur man ska kunna festa på detta egentligen, jag blev som sagt mest avslappnad och ville bara ligga och slappa

Då var det inte mdma du tog utan något annat.

Alltså, tar man riktigt mdma i den mängden du tog så får man ett ordentligt rus och i synnerhet om det är första gången. De känslorna som ska uppstå är i princip "oh my fucking god hur är det ens möjligt att må så här bra?" och inte bara att man känner sig lite skönt avslappnad.
Citera
2015-05-12, 01:34
Medlem
Tjo!

Jo jag kom o tänka på en grej. Tjejer är ju generellt "mindre" än oss killar och mindre toleranta mot droger, och i detta fallet e/mdma. Men doseringen 2mg/kg gäller väl fortfarande även fast användaren är kvinna?

Finns det övriga aspekter man bör ha i åtanke om man skulle vara kvinna och vilja inta? Kanske en dum fråga, men man vill ju alltid vara på den säkra sidan
Citera
2015-05-12, 06:14
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardstyleInMyHeart
Tjo!

Jo jag kom o tänka på en grej. Tjejer är ju generellt "mindre" än oss killar och mindre toleranta mot droger, och i detta fallet e/mdma. Men doseringen 2mg/kg gäller väl fortfarande även fast användaren är kvinna?

Finns det övriga aspekter man bör ha i åtanke om man skulle vara kvinna och vilja inta? Kanske en dum fråga, men man vill ju alltid vara på den säkra sidan
Går du efter vikt när du doserar så gör du så mycket du kan för att liksom se till att allt går väl i det avseendet. Sen påverkas alla olika och det spelar ingen roll om man har penis eller venus. Jag har själv märkt att kristaller ur samma "batch" påverkar mig annorlunda även om dosering och administrering har varit samma.

Alltså. Du insinuerar ju ganska klart här. Och ja, du får vara beredd på att du förmodligen kommer vilja hångla, mysa, knulla och ha livslånga konversationer med människorna omkring dig under ruset. Men återigen så gäller det ju även män så jag ser ingen poäng i att försöka könsbestämma trippar på MDMA.

Vad är den säkra sidan menar du?
Citera
2015-05-12, 06:18
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardstyleInMyHeart
Tjo!

Ett drogrus gör inte skillnad på kön.
Citera
2015-05-12, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Går du efter vikt när du doserar så gör du så mycket du kan för att liksom se till att allt går väl i det avseendet. Sen påverkas alla olika och det spelar ingen roll om man har penis eller venus. Jag har själv märkt att kristaller ur samma "batch" påverkar mig annorlunda även om dosering och administrering har varit samma.

Alltså. Du insinuerar ju ganska klart här. Och ja, du får vara beredd på att du förmodligen kommer vilja hångla, mysa, knulla och ha livslånga konversationer med människorna omkring dig under ruset. Men återigen så gäller det ju även män så jag ser ingen poäng i att försöka könsbestämma trippar på MDMA.

Vad är den säkra sidan menar du?

Eftersom kvinnor "generellt" är mindre än män så tänka jag mest på mängden vatten i varma klimat o så, men klart att jag fattar att ruset inte blir annorlunda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in