Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-11, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Som föregående talare. Vänta ett bra tag efter att du avslutat din SSRI medicinering! Serotonergt syndrom är inget man leker med. En god vän till mig råkade ut för det( dock inte pga SSRI) och avled.
Så vänta ett bra tag för att va säker.
Fan vad surt... Vad blandade han med?
Citera
2014-06-12, 00:59
Medlem
swagyolo420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blode
Har din polare testat knapparna i laboratorium, eller hur kan hen annars vara så säker på att de bestod av 100% MDMA samt att det var rätt mängd? 100% MDMA är väl för övrigt en omöjlighet när det kommer till knappar då det likväl krävs någon form av bindmedel?

Det går att ha trevligt ändå även om inte andelen eller renheten på MDMA:t stämmer, just saying.

Menade enbart att det inte var tjack eller annat skit istället för mdma eller någon rc.
vet mycket väl att största uppnåbara renbarheten är 84% men hur svårt kan det vara att läsa "mellan raderna"
Citera
2014-06-12, 09:16
Medlem
bananmuslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Har också en vän som råkat ut för detta och enligt andra vänner som var med så var det en högst otrevlig upplevelse för alla inblandade, så om jag var du bananmusli så hade jag varit väldigt försiktig.

Fan, då får jag väl vänta ett tag fast jag har två 200 mg-are liggandes hemma
Citera
2014-06-12, 09:26
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Någon som testat röda sol ? Har fått på mig några stycken och har hört runt att de är väldigt bra tryck i de!
Har också sett dessa! Hur är de egentligen? Någon som kan intyga?
Citera
2014-06-12, 12:55
Medlem
blodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swagyolo420
Menade enbart att det inte var tjack eller annat skit istället för mdma eller någon rc.
vet mycket väl att största uppnåbara renbarheten är 84% men hur svårt kan det vara att läsa "mellan raderna"

Jag förstår att dina intentioner var goda, men när det kommer till droger som kan vara hälsovådliga anser jag att tydlighet är av vikt. Även om många läser mellan raderna och förstår vad du menar så kommer det alltid finnas en chans att läsare tar dina ord på allvar. Det bör inte lämnas utrymme för otydlighet.

Du rapporterar även från en andrahandskälla som om det vore en sanning, när det i själva verket inte blir mer hörsägen än så. Är din vän tillräckligt bevandrad för att helt säkert kunna utesluta amfetamin ur ekvationen? Det kan vi aldrig veta.

Ponera att någon som är ny på området ser ditt inlägg och tänker: Ren MDMA. Fint, då kan jag ta två knappar på en gång för jag har hört att man skall gå ut ordentligt första gången för att uppleva det där magiska, som släpper mer och mer efter tidens gång. Denne imaginära person poppar två stycken, och inser inte att det faktiskt innehöll amfetamin i knapparna och utsatte sig själv således för onödigt hög neurotoxicitet.

Nu är det här ett extremt scenario, men skriv inte på ett sådant säkert sätt som människor faktiskt KAN misstolka.
Citera
2014-06-12, 16:17
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilSmokey
tycker inte att det var så bra tryck i dem, ingen eufori iaf men dom va ganska softa om man bara ska chilla lite, umgås o lyssna på musik inga jag skulle ta om jag ska på rave eller nått sånt.

Fann.. hoppas jag inte blir besviken själv.. Hur många tog du och får man fråga vilka trakter du kom över dessa ? Ska själv ta 2 st, var senast 1 månad sen jag tog, då var det 2 st gröna canada..
Citera
2014-06-12, 16:34
Medlem
LilSmokeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Fann.. hoppas jag inte blir besviken själv.. Hur många tog du och får man fråga vilka trakter du kom över dessa ? Ska själv ta 2 st, var senast 1 månad sen jag tog, då var det 2 st gröna canada..
Tog 1 sen nån timme senare 1 till, fick tag på dom i norra sthlm
Citera
2014-06-12, 20:30
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Fan vad surt... Vad blandade han med?
Han hade e:at i 8-9 dagar i sträck, han började klaga på att det kändes som nån hällde kokande vatten över huvudet på han och sen började han bete sig som om han väldigt full( snurrig, kunde knappt prata osv.) och sen bara packa han ihop innan ambulansen kom. Ingen av oss som va på plats visste dock att han hade varit igång varje dag med xtc, fick reda på det efteråt.
Citera
2014-06-13, 17:06
Medlem
reazzors avatar
med tanke på att en E ofta kan innehålla lite annat än bara mdma så har jag en fråga, finns det någon avsevärd risk att blanda piller och mdma kristaller? Min plan inför helgen är nämligen att poppa mitt piller som start på ruset och sedan fylla på med mdma under rusets gång. Några risker med det?
Citera
2014-06-13, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reazzor
med tanke på att en E ofta kan innehålla lite annat än bara mdma så har jag en fråga, finns det någon avsevärd risk att blanda piller och mdma kristaller? Min plan inför helgen är nämligen att poppa mitt piller som start på ruset och sedan fylla på med mdma under rusets gång. Några risker med det?
Samma risk som om du skulle fylla på med mer piller antar jag. Dina piller innehåller ju redan MDMA, om du inte har blivit blåst.

Vad är det för piller du har?
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Han hade e:at i 8-9 dagar i sträck, han började klaga på att det kändes som nån hällde kokande vatten över huvudet på han och sen började han bete sig som om han väldigt full( snurrig, kunde knappt prata osv.) och sen bara packa han ihop innan ambulansen kom. Ingen av oss som va på plats visste dock att han hade varit igång varje dag med xtc, fick reda på det efteråt.
8-9 dagar, jävlar vilken misshandel.. Vet du ungefär hur mycket han tog?
Citera
2014-06-13, 19:35
Medlem
reazzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Samma risk som om du skulle fylla på med mer piller antar jag. Dina piller innehåller ju redan MDMA, om du inte har blivit blåst.

Vad är det för piller du har?
Okej som jag trodde, ville bara va säker.
Orangea diamanter, gbg området
Citera
2014-06-14, 10:44
Medlem
akzags avatar
Hej, behöver hjälp med doseringen. Tog 3st röda solar igår, hur bör min dosering vara idag? Eller ska man skita i att ta fler? Röd sol var inte så värsta bra så kmr antagligen fixa in några nya. Vet dock inte hur mkt jag ska dosera. Kmr jag att känns någotingalls? Vad tyckrr ni här på fb. Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in