Citat:
Ursprungligen postat av
swagyolo420
Menade enbart att det inte var tjack eller annat skit istället för mdma eller någon rc.
vet mycket väl att största uppnåbara renbarheten är 84% men hur svårt kan det vara att läsa "mellan raderna"
Jag förstår att dina intentioner var goda, men när det kommer till droger som kan vara hälsovådliga anser jag att tydlighet är av vikt. Även om många läser mellan raderna och förstår vad du menar så kommer det alltid finnas en chans att läsare tar dina ord på allvar. Det bör inte lämnas utrymme för otydlighet.
Du rapporterar även från en andrahandskälla som om det vore en sanning, när det i själva verket inte blir mer hörsägen än så. Är din vän tillräckligt bevandrad för att helt säkert kunna utesluta amfetamin ur ekvationen? Det kan vi aldrig veta.
Ponera att någon som är ny på området ser ditt inlägg och tänker: Ren MDMA. Fint, då kan jag ta två knappar på en gång för jag har hört att man skall gå ut ordentligt första gången för att uppleva det där magiska, som släpper mer och mer efter tidens gång. Denne imaginära person poppar två stycken, och inser inte att det faktiskt innehöll amfetamin i knapparna och utsatte sig själv således för onödigt hög neurotoxicitet.
Nu är det här ett extremt scenario, men skriv inte på ett sådant säkert sätt som människor faktiskt KAN misstolka.