Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-08, 15:57
Medlem
lilamobils avatar
Hej! Har sökt men inte hittat särskilt mycket till hjälp. Tänkte ta E nästa vecka och jag undrar hur ni brukar göra med rökat? Röker ni cannabis innan ni känner effekt av ecstasyn? Läste någonstans att man ska röka när peaken börjar försvinna. Kan det förstöra E ruset om man röker innan eller under peaken och varför isåfall? Tar det över? Tacksam för snabba svar
Citera
2015-05-08, 15:59
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilamobil
Hej! Har sökt men inte hittat särskilt mycket till hjälp. Tänkte ta E nästa vecka och jag undrar hur ni brukar göra med rökat? Röker ni cannabis innan ni känner effekt av ecstasyn? Läste någonstans att man ska röka när peaken börjar försvinna. Kan det förstöra E ruset om man röker innan eller under peaken och varför isåfall? Tar det över? Tacksam för snabba svar
jag rekommenderar starkt att röka under peaken, allt blir så sjukt mindfuckat och psykadeliskt, youll love it!
Citera
2015-05-08, 16:04
Medlem
lilamobils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
jag rekommenderar starkt att röka under peaken, allt blir så sjukt mindfuckat och psykadeliskt, youll love it!

Tack för snabbt svar! Ja, förra (första) gången jag tog E rökte jag ingenting under peaken så kanske vore att testa denna gång!

En till fråga; om jag skulle ta E kl 20.00 på kvällen, hade det varit ok att ta några stesolid senare på natten för att kunna somna?
Senast redigerad av lilamobil 2015-05-08 kl. 16:05. Anledning: Dåligt formulerat
Citera
2015-05-08, 18:07
Medlem
Citat:

Jag skulle se till att vara helt ren första gången på mdma. Det är en upplevelse du aldrig kommer uppleva igen och väldigt överväldigande.
Spara rökat tills peaken är över så blir offseten mer psykedelisk och mjuk.

När du kört några gånger så kan du testa röka på peaken för en intressant upplevelse.

Lustgas under peaken är en annan sak du borde testa nån gång också.
Citera
2015-05-08, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Jag skulle se till att vara helt ren första gången på mdma. Det är en upplevelse du aldrig kommer uppleva igen och väldigt överväldigande.
Spara rökat tills peaken är över så blir offseten mer psykedelisk och mjuk.

När du kört några gånger så kan du testa röka på peaken för en intressant upplevelse.

Håller med. Första gången på E är magisk och det får man aldrig uppleva igen så det är onödigt att även blanda in något så oskyldigt som lite gräs.
Citera
2015-05-08, 19:31
Medlem
Citat:
Är inte det "farligt" eller var det poppers?
Jag har haft poppers men avstog i samband med MDMA pga att man kanske jagar en ännu högre topp, många man läst om har ju uppnåt en ännu värre dimension än bara MDMAts peak, med hjälp av poppers tex.
Citera
2015-05-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Är inte det "farligt" eller var det poppers?
Jag har haft poppers men avstog i samband med MDMA pga att man kanske jagar en ännu högre topp, många man läst om har ju uppnåt en ännu värre dimension än bara MDMAts peak, med hjälp av poppers tex.

Va inte just i en pik, men va en bra bit upp och körde lustgas ! holy moly ! Och sen körde jag öven lustgas OCH poppers. Haha, det va något av det sjukaste jag varit med om, Ögonen verkligen rullade bak i huvudet på en och allting bara vibrerade. I säkert 1 minut.
Citera
2015-05-08, 22:25
Medlem
Citat:
Röker aldrig innan peaken är över. Det blir för flummigt och man blir typ inåtvänd, jag och många andra blir det iallafall. Mycket av MDMA-känslan försvinner för mig. Men det är fint som fan att röka ändå, men jag sparar det hellre till senare.
Citera
2015-05-08, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Hej! Vad anser ni absolut viktigast för en nybörjare som tänkt att ta E eller MDMA? Vad ska jag tänka på när det gäller förberedelser, ruset och comedownen? Ciao
Stäng av telefonen och bestäm innan ruset att du inte ska sms-bomba folk med kärleksförklaringar.

Drick mycket vatten under ruset, men inte för mycket. Se även till att få i dig vitaminer och mineraler innan och efter.

Befinn dig i en trygg hemmiljö.

Köp magnesium och tuggummi för att lindra käkspänningarna (som annars kan göra så att du tuggar sönder käften och orsakar smärta i över en vecka)

Gör iordning mat innan så att du har det redo sen när ruset börjar dala. Jag brukar köpa något gott, typ en god macka eller två.

Musik är bäst, se till att ladda med musik och hörlurar. Äger du inga ordentliga hörlurar så köp ett par eller låna av någon. Jag lovar, du kommer inte bli besviken.

Om man är själv, eller med en tjej, så kan man vara naken. Det är väldigt skönt att klä av sig. Du fattar vad jag menar sen.

Cannabis är ett måste för mig om jag ska ta MDMA. Men ta det lugnt om du ska röka.
Citera
2015-05-09, 00:44
Medlem
Finns det likheter med E och ett tjackrus, eller skiljer dom sig helt? Har bara testat tjack innan nämligen och tänkte eventuellt testa E om några dagar. Tänkte nog krossa och snorta dom, är det bästa sättet om man inte vill köra iv?

Hur lång tid efter man tagit Buprenorfin är det säkert att ta E?
Citera
2015-05-09, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Finns det likheter med E och ett tjackrus, eller skiljer dom sig helt? Har bara testat tjack innan nämligen och tänkte eventuellt testa E om några dagar. Tänkte nog krossa och snorta dom, är det bästa sättet om man inte vill köra iv?

Hur lång tid efter man tagit Buprenorfin är det säkert att ta E?
Det finns väldigt stora likheter, men det är ändå en väldigt stor skillnad.

Snorta inte, kör oralt.
Citera
2015-05-09, 20:25
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissie.blogg.se
..

Citat:
..

Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
..

Citat:
Ursprungligen postat av Cildt
..
Tack för alla era svar med tips och råd. Mycket behövligt för en nybörjare. Känns oerhört spännande att få testa denna erfarenhet.

Hört talas om 5HTP, när ska dessa intas, före eller efter ett rus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in