Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-08, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Den stora faran med MDMA och dans är när folk dansar flera dagar i sträck.

Drick vatten och se till att vila emellanåt. Det finns nog inte så mycket annat man kan göra.

Lycka till att dansa flera dagar i sträck på knark som varar 2-3timmar.
Problemet är de som dansar intensivt under 3-4timmar i en trång klubbmiljö ála källare där svetten rinner av bara fan och luftfuktigheten stiger fort, om inte vätskeintaget sköts vid detta tillfälle ökar risken för att ens existens ska fråntas avsevärt.
Citera
2014-06-08, 11:34
Medlem
purezones avatar
Någon som vet vart man kan köpa sånna snabba E/MDMA testing kit? Från en svensk sida då.

MVH
Citera
2014-06-08, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Lycka till att dansa flera dagar i sträck på knark som varar 2-3timmar.
Det kanske är en myt, men vad jag vet så ska det gå att hålla igång hela natten tills nästa dag. Men det går åt mycket MDMA och Amfetamin om man ska göra det.
Citera
2014-06-11, 14:55
Medlem
bananmuslis avatar
Någon som har erfarenhet av en abrupt avslutning av SSRI och sedan vänta i en vecka för att ta E? Antar att det blir minskad effekt om man nyligen tagit SSRI... :/
Citera
2014-06-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananmusli
Någon som har erfarenhet av en abrupt avslutning av SSRI och sedan vänta i en vecka för att ta E? Antar att det blir minskad effekt om man nyligen tagit SSRI... :/
Minskad effekt, och det kan vara väldigt farligt också.
Citera
2014-06-11, 18:36
Medlem
MrWalross avatar
Någon som testat röda sol ? Har fått på mig några stycken och har hört runt att de är väldigt bra tryck i de!
Citera
2014-06-11, 18:45
Medlem
swagyolo420s avatar
En polare testade gula superman från ***ive från FS. Mycket skönt rus och behagligt. Satt hemma en kväll som hen tog dom och de var mycket njutbara. ca 4 timmars rus med mycket eufori, glädje och värme var rapporten från hen. Nu säljs inte dessa mer men det var 100% mdma i dom i rätt mängd. De såldes som 180mg eller 200mg om jag inte missminner mig.
Citera
2014-06-11, 19:35
Medlem
blodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swagyolo420
En polare testade gula superman från ***ive från FS. Mycket skönt rus och behagligt. Satt hemma en kväll som hen tog dom och de var mycket njutbara. ca 4 timmars rus med mycket eufori, glädje och värme var rapporten från hen. Nu säljs inte dessa mer men det var 100% mdma i dom i rätt mängd. De såldes som 180mg eller 200mg om jag inte missminner mig.

Har din polare testat knapparna i laboratorium, eller hur kan hen annars vara så säker på att de bestod av 100% MDMA samt att det var rätt mängd? 100% MDMA är väl för övrigt en omöjlighet när det kommer till knappar då det likväl krävs någon form av bindmedel?

Det går att ha trevligt ändå även om inte andelen eller renheten på MDMA:t stämmer, just saying.
Citera
2014-06-11, 21:43
Medlem
Citat:

Det kan vara farligt att ta ecstasy eller annan stark seratonin-drog när du käkar SSRI.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Serotonergt_syndrom

Om jag var du skulle jag vänta en lång tid innan jag tog E. Hör med din läkare om när SSRIn är helt ute ur kroppen och hjärnan.
Citera
2014-06-11, 21:52
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Som föregående talare. Vänta ett bra tag efter att du avslutat din SSRI medicinering! Serotonergt syndrom är inget man leker med. En god vän till mig råkade ut för det( dock inte pga SSRI) och avled.
Så vänta ett bra tag för att va säker.
Citera
2014-06-11, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Som föregående talare. Vänta ett bra tag efter att du avslutat din SSRI medicinering! Serotonergt syndrom är inget man leker med. En god vän till mig råkade ut för det( dock inte pga SSRI) och avled.
Så vänta ett bra tag för att va säker.

Har också en vän som råkat ut för detta och enligt andra vänner som var med så var det en högst otrevlig upplevelse för alla inblandade, så om jag var du bananmusli så hade jag varit väldigt försiktig.
Citera
2014-06-11, 22:54
Medlem
LilSmokeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Någon som testat röda sol ? Har fått på mig några stycken och har hört runt att de är väldigt bra tryck i de!
tycker inte att det var så bra tryck i dem, ingen eufori iaf men dom va ganska softa om man bara ska chilla lite, umgås o lyssna på musik inga jag skulle ta om jag ska på rave eller nått sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in