2015-05-06, 19:35
Medlem
manligtmyss avatar
Testar en femma kashmir från bugsbunny, hoppas det håller måttet
2015-05-06, 20:44
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Cobra fortfarande grön?
2015-05-06, 21:18
Medlem
chots avatar
Fick leverans av Hero idag.
Leverans tog 24 timmar.
Bra Xanax där.
Senast redigerad av chot 2015-05-06 kl. 21:25.
2015-05-06, 21:32
Medlem
weedsones avatar
Någon som ännu kommit över något tjack värdigt namnet? Sitter och försöker tänka tillbaka på när jag lyckades hitta ett hyfsat dex-tjack på darknet. Drawing a blank.

Hur är det med tripparns, handen på hjärtat? Malwax pastan saknade helt dexattributen. Blev stimulerad men knappast mycket mer.
Enda som gör mig nöjd nu för tiden är Elvanse. Funderar på att bli opiatmissbrukare i protest.
2015-05-07, 01:24
Medlem
Jag undrar också vem som har bäst/billigast tjack samt Diazepam på FS2? Är Sw*can och Erk*an grön på FS2? Brukar beställa tjack och benzo utav dem nämligen
2015-05-07, 01:41
Medlem
t3x5s avatar
Jag tycker att tjacket från tripparn var bra, det krävdes inte stor mängd för mig för att känna mig speedad och då körde jag endast nasalt. Nu köpte jag bara en gubbe för att testa men kommer absolut att köpa mer när nya kulor kommer in. Stealthen hade kunnat vara bättre däremot men annars var det frid och fröjd.
2015-05-07, 04:11
Medlem
Någon som vet hur bra stealth säljaren Thegirl har? Skulle behöva rätt rejäl stealth då jag inte bor ensam och risk finns att någon öppnar min post. Skriv inte för detaljerat här dock utan i så fall uppskattas PM.

Bra att de flesta inrikes säljare även börjat med stealth. Det förekom knappt ens för bara något år sedan. Tyvärr kommer saker som hade kunnat få plats i vanliga kuvert i vadderade kuvert, de vadderade drar åt sig mer misstankar tycker jag, och är mer frestande för brevbärare att stjäla.
2015-05-07, 05:21
Medlem
pl00jErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Någon som ännu kommit över något tjack värdigt namnet? Sitter och försöker tänka tillbaka på när jag lyckades hitta ett hyfsat dex-tjack på darknet. Drawing a blank.

Hur är det med tripparns, handen på hjärtat? Malwax pastan saknade helt dexattributen. Blev stimulerad men knappast mycket mer.
Enda som gör mig nöjd nu för tiden är Elvanse. Funderar på att bli opiatmissbrukare i protest.
En kompis undrar det samma. Och h*n håller med dig angående malwax(urbansgrejor??), det blev ett jäkla gräl i min kompis umgängeskrets när h*n bjöd på det tjacket. Alla tyckte att något var mysko med det, att kompisen blandat ut det eller att det inte ens var tjack.
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Jag undrar också vem som har bäst/billigast tjack samt Diazepam på FS2? Är Sw*can och Erk*an grön på FS2? Brukar beställa tjack och benzo utav dem nämligen
Billigast kan du väl leta upp själv, men frågan är om du verkligen vill ha det billigaste. Man får väl vad man betalar för som man brukar säga.

Min kompis kan verkligen supergröna erk.. Sw*can är också grön för den delen. Kör på dom så blir det bra ska du se!
2015-05-07, 08:22
Medlem
denfinastavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Tyvärr kommer saker som hade kunnat få plats i vanliga kuvert i vadderade kuvert, de vadderade drar åt sig mer misstankar tycker jag, och är mer frestande för brevbärare att stjäla.

Har du aldrig handlat från tradera/ebay? Samma sak där.
förövrigt bör man inte diskutera stealth i detalj, endast bra stealth eller dålig stealth om du inte vill genererar oönskad uppmärksamhet. Om din post blir stulen så är det sannolikt att det sker på sorteringsterminalen och inte av en brevbärare med röntgensyn.
2015-05-07, 08:31
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl00jEr
En kompis undrar det samma. Och h*n håller med dig angående malwax(urbansgrejor??), det blev ett jäkla gräl i min kompis umgängeskrets när h*n bjöd på det tjacket. Alla tyckte att något var mysko med det, att kompisen blandat ut det eller att det inte ens var tjack.

Billigast kan du väl leta upp själv, men frågan är om du verkligen vill ha det billigaste. Man får väl vad man betalar för som man brukar säga.

Min kompis kan verkligen supergröna erk.. Sw*can är också grön för den delen. Kör på dom så blir det bra ska du se!

Fick ett PM om en varning om just Malvax, aka urbansgrejor. Köper numer inte tjack ifrån Svenska säljare, men skulle jag göra det, skulle Tripp*rns vara den jag beställer av.
2015-05-07, 08:32
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denfinastaven
Har du aldrig handlat från tradera/ebay? Samma sak där.
förövrigt bör man inte diskutera stealth i detalj, endast bra stealth eller dålig stealth om du inte vill genererar oönskad uppmärksamhet. Om din post blir stulen så är det sannolikt att det sker på sorteringsterminalen och inte av en brevbärare med röntgensyn.
Jag får så mycket vadderade kuvert att jag drunknar i dom nästan och jag vågar gissa på att det är den vanligast typen av försändelse i det här landet efter fönsterkuvert.
2015-05-07, 10:05
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Fick ett PM om en varning om just Malvax, aka urbansgrejor. Köper numer inte tjack ifrån Svenska säljare, men skulle jag göra det, skulle Tripp*rns vara den jag beställer av.

Jag kan fick tjack av urbansgrejor för någon dag sedan och det var samma styrka som det jag köpt av KA (som jag också hade liggandes.)
Olika batschar kanske?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in