Citat:
Ursprungligen postat av
weedsone
Någon som ännu kommit över något tjack värdigt namnet? Sitter och försöker tänka tillbaka på när jag lyckades hitta ett hyfsat dex-tjack på darknet. Drawing a blank.
Hur är det med tripparns, handen på hjärtat? Malwax pastan saknade helt dexattributen. Blev stimulerad men knappast mycket mer.
Enda som gör mig nöjd nu för tiden är Elvanse. Funderar på att bli opiatmissbrukare i protest.
En kompis undrar det samma. Och h*n håller med dig angående malwax(urbansgrejor??), det blev ett jäkla gräl i min kompis umgängeskrets när h*n bjöd på det tjacket. Alla tyckte att något var mysko med det, att kompisen blandat ut det eller att det inte ens var tjack.
Citat:
Ursprungligen postat av
jackedd
Jag undrar också vem som har bäst/billigast tjack samt Diazepam på FS2? Är Sw*can och Erk*an grön på FS2? Brukar beställa tjack och benzo utav dem nämligen

Billigast kan du väl leta upp själv, men frågan är om du verkligen vill ha det billigaste. Man får väl vad man betalar för som man brukar säga.
Min kompis kan verkligen supergröna erk.. Sw*can är också grön för den delen. Kör på dom så blir det bra ska du se!