2015-05-07, 10:34
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chot
Jag kan fick tjack av urbansgrejor för någon dag sedan och det var samma styrka som det jag köpt av KA (som jag också hade liggandes.)
Olika batschar kanske?

Kanske, han jag fick en varning av sade att hans grejor legat hos UG sedan December och att han ej fått något, själv har jag för mig recenserade Malv*x tidigare I tråden. Slog hårt, men gick över mycket snabbt.
2015-05-07, 11:28
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Sidan nere eller? Kommer inte in.

Funkar
Senast redigerad av Panzerschlaffse 2015-05-07 kl. 11:41.
2015-05-07, 11:49
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Kanske, han jag fick en varning av sade att hans grejor legat hos UG sedan December och att han ej fått något, själv har jag för mig recenserade Malv*x tidigare I tråden. Slog hårt, men gick över mycket snabbt.

Jag tycker också det lite grann. UG slog snabbare men gick ner snabbare (3-5 timmar) än KAs (8-12 timmar). Sedan hade Malv*x grejer den där pollen lukten jag känner igen från förr.
2015-05-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pl00jEr
Billigast kan du väl leta upp själv, men frågan är om du verkligen vill ha det billigaste. Man får väl vad man betalar för som man brukar säga.

Min kompis kan verkligen supergröna erk.. Sw*can är också grön för den delen. Kör på dom så blir det bra ska du se!
Så dom är gröna även på FS2?

Nä det är sant att billigast kanske inte är bäst. Någon som har koll på bäst pris för bästa tjacket, aka det med mest "bang for the buck" så att säga?
2015-05-07, 14:18
Medlem
The foxs avatar
Roy*lDutch är grön, fick precis hem mina grejer
2015-05-07, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morktsvammel
Jag skulle valt BugsBunny som första val. Skulle hålla mig undan från LeifGW dock. vart scammad av honom.
Kan gröna sönder BugsBunny, riktigt nice på alla sätt!
2015-05-07, 15:10
Medlem
Kan lägga en gröning på morfar1864. Skickade med 0.6 gram övervikt på en femma och ett gratis raw rullpapper.

Hans billigaste hasch kostade 329kr för en femma och är något bättre än standard röka för 5-600 på gatan, bubblar bra när man eldar på det och är klibbigt.

För någon som inte röker varje dag så kommer du inte hitta en bättre deal någonstans som inte kräver att du odlar själv eller har en kompis som gör det. För någon som röker varje dag så finns det bättre röka dock.
2015-05-07, 15:46
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Kan gröna sönder BugsBunny, riktigt nice på alla sätt!
Är det någon som kan säga något om bugsBunn* tjacket?
2015-05-07, 16:21
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Om Mindwar hinner få ut min order idag är han kung.

Har gått hela dagen och förbannat mig över att beställa knappen inte funkar tills jag såg att jag är reggad som säljare, kurwa!
2015-05-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Om Mindwar hinner få ut min order idag är han kung.

Har gått hela dagen och förbannat mig över att beställa knappen inte funkar tills jag såg att jag är reggad som säljare, kurwa!
han är kung oavsett om du av någon anledning gjorde ett aktivt val att trycka på alternativet säljare när du registrera kontot trots att du inte ens ska sälja något

kan rekommendera mindwars mdma gott folk. bra kvalle.
2015-05-07, 18:24
Medlem
Mattzon2ks avatar
Jag har beställt från 3 olika vendors. Har inte dykt upp någonting. Beställde i måndags och allt var skickat innan 15:00. Från flugsvamp alltså. Jävla bluffsida, beställde mindre order å de kom direkt. Sen när man vågar sig på en lite större order för några tusenlappar då skiter dom i att skicka.

Fyfan
2015-05-07, 18:33
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppffaann
han är kung oavsett om du av någon anledning gjorde ett aktivt val att trycka på alternativet säljare när du registrera kontot trots att du inte ens ska sälja något

kan rekommendera mindwars mdma gott folk. bra kvalle.
Inte påstått att han inte är det, handlade ett flertal gånger av honom på FS1.

Har ingen aning hur jag registrerade som säljare, vill minnas att jag gjorde samma sak första gången också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in