Men om ordrarna blev markerad som skickad i måndags så kommer ju coinsen auto-släppas på måndag...
jag har fått svar på PM från försäljare iaf som påstått sig skickat det. Ej tillgång till lådan nu men ska dit igen om någon dag och se, är det inte där då så är det något lurt. Återkommer här med update ofc.
Svårare för polisen kanske?
Finns en sida bakåt när du postade ditt inlägg, jobbigt va
hah polisen har säkerligen sparat alla marketurls eller lagt till de som bokmärken.. hursom tycker jag det är givet att agora, flugsvamp och nucleus ska ha en plats i trådstarten. ingen annan market efterfrågas förutom dessa jämt och ständigt. så varför inte?
Varför finns inga url klistrade i starten? Tar ju 14 dar att läsa igenom tråden.
Önskar få url till flugsvamp 2 och tips på bra blås? LeifGW har jag läst rekomenderas.
vad menar du med blås? om det är tjo så skulle jag säga erkrans tjo. Skulle inte rekommendera LeifGW i alla fall. Dålig vendor att ha göra med jag och andra IRL bekanta har blivit blåst av den vendorn.
Svårare för polisen kanske?
Finns en sida bakåt när du postade ditt inlägg, jobbigt va
Fan, jag som började från typ sida 20 och bläddrade framåt säkert 20. Tack ändå!
Citat:
Ursprungligen postat av morktsvammel
vad menar du med blås? om det är tjo så skulle jag säga erkrans tjo. Skulle inte rekommendera LeifGW i alla fall. Dålig vendor att ha göra med jag och andra IRL bekanta har blivit blåst av den vendorn.