Citat:
Ursprungligen postat av
morktsvammel
Jag skulle valt BugsBunny som första val. Skulle hålla mig undan från LeifGW dock. vart scammad av honom.
Ser att han säljer mephedrone nu, "mephedrone MMC" ska väl vara riktigt mephedrone. Synd att en av de absolut bästa drogerna som finns är så svår att få tag på, kicken då man injicerar mephedrone är ju sinnesjuk och jag har hört många heroinister både IRL och här på FB säga att kicken överträffar den på heroin - dock är det ju två totalt olika saker som egentligen inte kan jämföras, men det är fan inte att leka med i alla fall. Återstår att se hur bra LeifiGW:s batch är, men det är nog inte som på den gamla goda tiden då allt i princip var minst 99 %, som man köpte helt lagligt inrikes förr. Det var tider det som sagt. Men om han scammat dig tänker inte jag handla av honom i alla fall. Kan du dra storyn?
Glädjer mig att se hur bra Flugsvamp 2.0 tagit sig på de knappa 2 veckorna det varit öppet. Mer opiater önskas dock, i synnerhet heroin, vore fint med någon stabil som sålde kabbar eller bollar för en rimlig summa, BORA som fanns på Evolution gjorde ju just detta, hoppas han hittar till FS 2.0. Jag tror i alla fall vi har en svensk stabil marknad som är för att stanna minst ett par år, snuten kan ju ha
tur igen det vet man ju aldrig, exit-scam tror jag inte på faktiskt. Någon sa att det var något skumt med Agora, hur är det nu? Rullar allt på igen?