2015-05-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Jag har sett shoppar som säljer 10000st+ (fast inte på darknet utan drogforumen som fanns innan darknet blev standarden för drogaffärer på nätet) och då hamnade man så klart på betydligt lägre priser.
Kommer inte ihåg vad tramadolen kostade men xanor fanns för 4kr per mg om man köpte 10000st (eller 2kr per mg vid 100000st).

Det är ju en jävla skillnad mellan 1000st och 100st också. 1000st kan man säkert få ner till 5kr styck nu för tiden. Prova kontakta någon av säljarna och se vad dom kan erbjuda.

Ska du handla tram för 3kr styck på hundrapack så tar säljaren garanterat in flera hundratusen i taget för att kunna hålla dom priserna och dom flesta på darknet är inte så stora, och dom som är så stora håller självklart marknadspriserna för att maximera vinsten.
Tack. Ska kolla vidare. Har skickat ut lite meddelanden också på grönade säljare så får se om jag får något svar.

EDIT: Någon som kan gröna BitPharma? Den dyker upp på hiddenwiki. Finns tram 150 mg för ca 900 kr / 100 st. Det är mer det priset jag söker, dock kanske det är lite för billigt med tanke på att det är darknet och alltså = scam? Tacksam för svar.
2015-05-05, 23:15
Medlem
aaaackes avatar
Har ännu inte fått mina saker från Kickass som markerades som skickat redan den 27:e. Smart som man är glömde man att autodeponi går ut efter en vecka så det är väl bara att hoppas nu antar jag. Aldrig haft problem med Kickass tidigare och beställt av dem ett antal gånger.

EDIT: Kan även gröna pillerpusher. Beställde 27:e, fanns i lådan 29:e.
2015-05-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morktsvammel
Jag skulle valt BugsBunny som första val. Skulle hålla mig undan från LeifGW dock. vart scammad av honom.

Ser att han säljer mephedrone nu, "mephedrone MMC" ska väl vara riktigt mephedrone. Synd att en av de absolut bästa drogerna som finns är så svår att få tag på, kicken då man injicerar mephedrone är ju sinnesjuk och jag har hört många heroinister både IRL och här på FB säga att kicken överträffar den på heroin - dock är det ju två totalt olika saker som egentligen inte kan jämföras, men det är fan inte att leka med i alla fall. Återstår att se hur bra LeifiGW:s batch är, men det är nog inte som på den gamla goda tiden då allt i princip var minst 99 %, som man köpte helt lagligt inrikes förr. Det var tider det som sagt. Men om han scammat dig tänker inte jag handla av honom i alla fall. Kan du dra storyn?

Glädjer mig att se hur bra Flugsvamp 2.0 tagit sig på de knappa 2 veckorna det varit öppet. Mer opiater önskas dock, i synnerhet heroin, vore fint med någon stabil som sålde kabbar eller bollar för en rimlig summa, BORA som fanns på Evolution gjorde ju just detta, hoppas han hittar till FS 2.0. Jag tror i alla fall vi har en svensk stabil marknad som är för att stanna minst ett par år, snuten kan ju ha tur igen det vet man ju aldrig, exit-scam tror jag inte på faktiskt. Någon sa att det var något skumt med Agora, hur är det nu? Rullar allt på igen?
Senast redigerad av totaler.krieg 2015-05-06 kl. 00:38.
2015-05-06, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Men om han scammat dig tänker inte jag handla av honom i alla fall. Kan du dra storyn?

ja, jag beställde 5g tjo av honom och jag paketet kom aldrig fram och vi kom överens om en reship på 50% om jag lämnade ett bra omdöme(dumt av mig). Jag gjorde det och frågade om det var skickat(skulle flytta utomlands ganska snart så ville inte ha ett paket med tjo hemma hos päronen) och fick aldrig några svar på mina PM. Fick heller aldrig något. Hörde dock också av bekanta att LeifGW är en selectiv scammer. Det är den enda vendorn som har någonsin strulat för mig. Dock så har jag hört bra av andra men jag skulle hålla mig borta.
2015-05-06, 07:13
Medlem
någon flashbackare som testat kolautbudet på flugsvamp 2?
2015-05-06, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morktsvammel
ja, jag beställde 5g tjo av honom och jag paketet kom aldrig fram och vi kom överens om en reship på 50% om jag lämnade ett bra omdöme(dumt av mig). Jag gjorde det och frågade om det var skickat(skulle flytta utomlands ganska snart så ville inte ha ett paket med tjo hemma hos päronen) och fick aldrig några svar på mina PM. Fick heller aldrig något. Hörde dock också av bekanta att LeifGW är en selectiv scammer. Det är den enda vendorn som har någonsin strulat för mig. Dock så har jag hört bra av andra men jag skulle hålla mig borta.

O fan va min favorit vendor på evo aldrig nått strul. Men var längesen jag beställde så får väl sattsa på en annan vendor.
2015-05-06, 10:24
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaaacke
Har ännu inte fått mina saker från Kickass som markerades som skickat redan den 27:e. Smart som man är glömde man att autodeponi går ut efter en vecka så det är väl bara att hoppas nu antar jag. Aldrig haft problem med Kickass tidigare och beställt av dem ett antal gånger.

Jag har inte fått något av dom heller.

Säg gärna till om du får av dom.
Senast redigerad av chot 2015-05-06 kl. 10:30.
2015-05-06, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big$Pimpin
Ville bara rekommendera Bugsbunny. Snabb och trevlig.
Lagt beställning av honom också, riktigt trevlig och jävligt enkel att ha o göra med, so far so good, väntar på produkten nu bara.
2015-05-06, 12:59
Medlem
Då kom leveransen från Embus! Var orolig för att brevbäraren hade snott mitt brev men det var bara jag som var paranoid.

Vikten är bra, lukten är bra men eftersom det är jobb om 20 minuter så undviker jag att prova potensen. att döma av alla kommentarer på FS så är det medicinal grade iaf så det ska bli kul sen!

EDIT: bra stealth också
Senast redigerad av 9331111 2015-05-06 kl. 13:15.
2015-05-06, 14:51
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaaacke

Jag väntar på en order från förra veckan från KA. Börjar bli riktigt jävla less. Det enda jag fick som svar från deras countermail var att posten förmodligen hade mycket att göra och att jag skulle vänta. Men kom igen, det har gått över en vecka nu.
2015-05-06, 15:06
Medlem
BigFatCones avatar
Jag beställde åt en vän från just KA och till mig kom det på två dagar.
2015-05-06, 18:58
Medlem
Bamse.s avatar
Kan gröna embus! Fick grejerna snabbt och allt stämmer. Mindwar kan jag också gröna sedan tidigare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in