Citat:
Löfven är skicklig tycker jag. Hans röst är lugnande och trovärdig. Han är bra på att använda sin röst för att inge förtroende och lugn. Dessutom är han den perfekta svensken. Att han ljuger är väl OK i dagens läge. Vad ska han göra när Sverige ser ut som det gör?
Varför skulle det vara okej att ljuga menar du?
Möjligen kan Löfvens sävliga sätt tilltala de som inte kan tänka själva, han låter lugn säger du men mer intellektuella fokuserar mer på om hans logik håller och uppfattar hans sävliga sätt som en nödvändighet då han själv är lite trög.
Citat:
Jag gillar Löfven fast jag verkligen avskyr Mp ministrarna och ogillar invandringspolitiken.
Bert Karlsson ljuger också som f_n. Antalet flyktingar som han uppger bor på hans förläggningar stämmer inte. Det fattades 41st flyktingar i Filipstad.
Att stoppa invandringen och avslöja allt fusk som etablerades under alliansens styre är inte lätt. Reinfeldt lämnade en banan republik efter sig när han stack med svansen mellan benen.
Skurk sektorn är nu så stor att den inte kan avvecklas utan våld, det är min övertygelse. Nu får vi leva med det, tack M och brinn i helvetet.
Skyll inte på Löfven för vad alliansen har ställt till med.
Bert Karlsson ljuger också som f_n. Antalet flyktingar som han uppger bor på hans förläggningar stämmer inte. Det fattades 41st flyktingar i Filipstad.
Att stoppa invandringen och avslöja allt fusk som etablerades under alliansens styre är inte lätt. Reinfeldt lämnade en banan republik efter sig när han stack med svansen mellan benen.
Skurk sektorn är nu så stor att den inte kan avvecklas utan våld, det är min övertygelse. Nu får vi leva med det, tack M och brinn i helvetet.
Skyll inte på Löfven för vad alliansen har ställt till med.
När ska någonsin sossar sluta skylla på andra ens när de själva har makten, så tröttsamt att höra. Dessutom har det i andra trådar visats upp statistik på att vänsterregeringar alltid har ökat invandringen men att högerregeringar ibland har minskat den. Det var också under sossarnas ledning som den steg extremt brant och gick över nivån 100,000 per år. Något OT för den här tråden men kolla upp saker innan du påstår felaktigheter.