2015-05-03, 19:13
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CypStek
också om du ser hur dom lirar nu:P

Vad alliance gör just nu kommer inte spela någon roll för inv, det som kommer spela roll är hur det har gått för dem detta år. Och alliance har fan inte varit bra, de kommer aldrig få en inv.
Citera
2015-05-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Vad alliance gör just nu kommer inte spela någon roll för inv, det som kommer spela roll är hur det har gått för dem detta år. Och alliance har fan inte varit bra, de kommer aldrig få en inv.

Ni är för negativa. Måste stötta Sverige representanterna
"Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land, din trohet till döden vill jag svära."
Citera
2015-05-03, 20:37
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CypStek
Ni är för negativa. Måste stötta Sverige representanterna
"Jag städs vill dig tjäna mitt älskade land, din trohet till döden vill jag svära."

Håll på alliance och nip i eu qualifiers dååååååååååååååååååååååå
Citera
2015-05-04, 09:53
Medlem
Gantss avatar
Jag tror dessa 10 lag får invites

USA: EG
Kina: Newbee (regerande mästare), IG, Vici Gaming och LGD
SEA: Team Malysia
EU: Secret, Cloud 9, Team Empire och Virtus Pro
Citera
2015-05-04, 11:32
Medlem
Hundlejons avatar
Många som tror på Secret i TI, det gillar jag.
Citera
2015-05-04, 20:53
Medlem
erkanperkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Jag tror dessa 10 lag får invites

USA: EG
Kina: Newbee (regerande mästare), IG, Vici Gaming och LGD
SEA: Team Malysia
EU: Secret, Cloud 9, Team Empire och Virtus Pro
Jag kör på samma. Osäker på Malaysia eller Rave. Har ingen koll på SEA. Egentligen dålig på DOTA2 lag ö.h.t. just nu.
Citera
2015-05-05, 00:37
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erkanperkan
Jag kör på samma. Osäker på Malaysia eller Rave. Har ingen koll på SEA. Egentligen dålig på DOTA2 lag ö.h.t. just nu.

Rave gjorde det galet bra i DAC men TM har dominerat alla SEA-ligor och LAN. Dessutom varit bra i flera icke-asiatiska LAN.

Tror på Team Malaysia.
Citera
2015-05-05, 17:08
Medlem
erkanperkans avatar
Vet man om invites släpps nu om ca 5-6 timmar när compendium delen har låsts?
Citera
2015-05-05, 18:22
Medlem
Hundlejons avatar
Herregud vad Troll är efterbliven, det är verkligen samma skit som innan den nuvarande patchen. Hans senaste ändringar har för en lekman som MÖTER HONOM inte förändrat ett skit. Förstår att folk droppar det här spelet.
Citera
2015-05-05, 19:23
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundlejon
Herregud vad Troll är efterbliven, det är verkligen samma skit som innan den nuvarande patchen. Hans senaste ändringar har för en lekman som MÖTER HONOM inte förändrat ett skit. Förstår att folk droppar det här spelet.

Nerfen på -15 dmg på melee-formen är grymt stor och försämrar hans early game radikalt. Ultinerefen på -2 sekunder är också stor. Han är dock fortfarande en stark hero och jag tycker om att han inte blivit förstörd som vi sett andra OP heroes bli tidigare.

Låt honom inte få farm, stör hans early. Hela grejen med Troll är att du aldrig får hamna nära honom. Picka heroes med mycket CC, bygg Force Staff på flera, Heavens Halberd, Scyte etc.
Citera
2015-05-05, 20:08
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundlejon

När icefrog nerfar heroes gör han inte som i lol där en bra hero går direkt från toptier -> shittier, men nerfsen på troll är stora nog.
Citera
2015-05-05, 21:18
Medlem
Hundlejons avatar
Tack för era svar. Givetvis stämmer det, speciellt tänkte jag lite mer på det efter att själv ha randomat honom. Ingen direkt early game shutdown, dual lane mot en offlane men ja ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in