2015-04-29, 15:38
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Det må vara en tunn generalisering, men är det fler som har erfarenheten att pojkar som hette Simon ofta hade damp eller var allmänt störiga?
Jag delar inte precis den erfarenheten. Jag hade två killar som hette Simon i klassen när jag gick i grundskolan. Den ena vet jag inte hur jag ska beskriva, men den andra var faktiskt väldigt, väldigt lugn. Han blev inte ens sur när jag berättade för honom att jag skrivit en sjuk text där vår NO-lärare mördar honom med en skruvmejsel.
Citera
2015-04-29, 15:38
Medlem
Clintdegroins avatar
En historia från en åttaårings klassrum i mitten på 80-talet.

I vår klass hade vi en kille som flera år senare syntes på mongoklassens klassfoto i fotokatalogen.
Han såg helt normal ut och när man är 7, 8, 9 år kan utvecklingsstörning uppfattas som en "late bloomer".

Hur eller hur, Fimpen kallades killen och vi var bänkgrannar i andra klass.
Han satt alltid och slickade på sitt pelifixlim som om det vore en glass. (här borde varningsklockor ringa). Han morsa förbjöd oss andra ungar att kalla honom för Fimpen och varje gång hon röt åt oss blev hon så där äckligt vit i mungipan, alltså lite för upprörd. Detta gick ju bara inte att låta bli. Som att be någon att INTE tänka på citron.

Jag tror det var en fredag och det var dagens sista pass innan hemgång. Vi fick rita och klistra.
Man är ju lite trött i slutet på veckan så jag var inte i form för några shenanigans.
Fimpen tog då mitt limstift och släppte det bara på golvet och smajlade dumt mot mig.
Med en suck böjde jag mig från stolen för att plocka upp. Medan men hand sökte efter limstiftet hörde jag ett ljudligt "Klipp". Ungdjäveln hade tagit sin trubbiga sax, tagit en näve av mitt hår och klippte sedan av det.

Jag satte mig upp fort som fan och stirrade på honom. Samma djävla flin på honom.
- Va fan hände hann jag tänka?
När jag väl insåg vad som hade hänt såg jag rött. Jag har aldrig slagit någon så mycket som jag gjorde den gången. Han hade näsblod och två tänder utslagna. Jag brottade ner honom, hoppade på honom och använde stolen för att banka på honom.

Vi var inte bänkgrannar efter denna händelse och som sagt han hamnade ju rätt till slut.

Tack för mig.
Citera
2015-04-29, 22:21
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Det må vara en tunn generalisering, men är det fler som har erfarenheten att pojkar som hette Simon ofta hade damp eller var allmänt störiga?

Japp min bästa kompis idag han var otroligt dryg i skolan. Kunde aldrig sitta still och kunde retas så in i helvete. Nu för tiden är det jag som tystar honom om det skulle vara något

Hade en kompis som också visade sig vara CP. Denna händelse jag ska berätta om så var hans mormor på besök i vår klass samma dag.
Vi var ute under det stora kastanjeträdet på skolgården och körde någon lek. CP ungen blir förbannad och får tag i en kastanj (en av dessa kastanjer som har väldigt tjockt skal och riktiga jävla taggar). Han slänger denna kastanj med taggar och allt i min rygg, kastanjen fastnar i min rygg.
Citera
2015-04-29, 23:48
Medlem
MoneyBOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inofficiell
Skrev du rätt där? Menar du alltså att en 15+ åring satt och lekte i en lövhög och delade ut pungsparkar mot lågstadiebarn?

Kan ha varit några år yngre, men garanterat 12+. Andreas var väldigt CP. Han åkte in på CP-internat kort efter detta.
Citera
2015-04-30, 07:01
Medlem
Någon som har något om Anomaly?

Killen måste ha någon bokstavskombination.
Enda jag hört är att han haft en hink på huvudet när han öppnat lådor i en csgo stream.
Citera
2015-04-30, 18:02
Medlem
TheOxides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drach
Någon som har något om Anomaly?

Killen måste ha någon bokstavskombination.
Enda jag hört är att han haft en hink på huvudet när han öppnat lådor i en csgo stream.
Han slog sönder sin TV när han inte fick stattrak fire serpent i en trade-up.
Citera
2015-05-01, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
Vi hade ett CP-barn som vi kallade för Bög-Love.
Han var inte bokdtavligen cp men jävligt udda och "bögig".

Vi brukade mobba han i duscharna på gympan och turades om att jucka mot honom nakna i flera timmar.
Och där låg han och tog emot och fick stånd.. Haha vilken jävla bög
Ja och ni var inte ett dugg bögiga som turades om att jucka nakna? Trolljuckarn
Citera
2015-05-01, 16:58
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
En gång testa vi å se hur många av våra kukar han kunde ha i röven samtidigt.. Haha fan vad han njöt
Den här tråden handlar inte om att cp-ungar ska skriva hur de själva var när de var små...
Citera
2015-05-01, 18:52
Jag kan ha skrivit detta under en annan användare, ber om ursäkt i så fall... Orkar inte kolla igenom tråden...

Men när vi gick i högstadiet, så åt särskolan i samma matsal som oss. O min polare började göra sig lustig över en av CP-lärarna. Han började säga:
-CP-gubbe, CP-gubbe, CP-gubbe!

Sen började han kasta potatisar upp på scenen (matsalen fungerade även som aula). O så la han pannbiffarna under anshetten (eller vad det nu heter, en plastunderlägg på bordet iaf). O började banka på pannbiffarna, samtidigt som han ropade:
-CP-gubbe, CP-gubbe, -Biff, biff, biff! -CP-gubbe, CP-gubbe, -Biff, biff, biff!
Har aldrig hör nått sneare...

Själv satt jag o asgarvade åt hela spektaklet, så att jag nästan svimmade...
Citera
2015-05-01, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WalruswasPaul
Cp-ungen hette M**gan och bodde på samma kvarter som jag när jag gick i högstadiet. Själv var han väl runt 10. Man såg honom ofta leka helt själv, fastän han verkade låtsas att någon var med, antingen var han plågsamt ensam eller så hade han bara låtsaskompisarna kvar. Hur som helst, så började han en dag att kasta ägg på vårat hus, jag var ensam hemma och gick ut och frågade vad han höll på med. Då kastade han ett ägg, stenhårt, på mitt huvud så ägget knäcktes och rann ner längs nacken. Jag som niondeklassare blev förstås uppretad, och ville lära honom en läxa, fast inte göra honom illa direkt.

Så jag tog vattenslangen och drog på med iskallt vatten över hela honom. Ungjäveln attackerade då och hoppade på mig och bet/klöste mig, men jag som var mycket längre, lyfte bara upp honom och släppte ner på gräsmattan. Jag hamnade senare i trubbel, och anklagades för misshandel, men det var självförsvar så det blev ju inget till slut ^^ Men cp var han, M**gan.

Var det i Visättra och hette han Bl*m i efternamn?

Namn maskat/Mod.
Senast redigerad av Fear2be 2015-09-15 kl. 22:27.
Citera
2015-05-03, 17:20
Medlem
TheOxides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag kan ha skrivit detta under en annan användare, ber om ursäkt i så fall... Orkar inte kolla igenom tråden...

Men när vi gick i högstadiet, så åt särskolan i samma matsal som oss. O min polare började göra sig lustig över en av CP-lärarna. Han började säga:
-CP-gubbe, CP-gubbe, CP-gubbe!

Sen började han kasta potatisar upp på scenen (matsalen fungerade även som aula). O så la han pannbiffarna under anshetten (eller vad det nu heter, en plastunderlägg på bordet iaf). O började banka på pannbiffarna, samtidigt som han ropade:
-CP-gubbe, CP-gubbe, -Biff, biff, biff! -CP-gubbe, CP-gubbe, -Biff, biff, biff!
Har aldrig hör nått sneare...

Själv satt jag o asgarvade åt hela spektaklet, så att jag nästan svimmade...
Det var i "sjuka saker i skolan" tråden!
Citera
2015-05-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Var det i Visättra och hette han Bl*m i efternamn?
Nix. M**gan Jon**on i Umeå. Han borde vara i 20-årsåldern idag, undrar fan hur han har det.

Namn maskat /Mod.
Senast redigerad av Fear2be 2015-09-15 kl. 22:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in