Citat:
Ursprungligen postat av
GemytligGentleman
På gott och ont bevittnade jag inte händelsen själv, bara efterspelet. Jag vet inte till vilken grad det hade gagnat mig i livet att se Micke dra sig i genitalierna och samtidigt möta hans skelögda blick som liksom skrek av oförstående och vällust.
I vilket fall:
På skolgården fanns en sådan där rutschkana av äldre modell, som var formad som en triangel, där den ena av de sluttande sidorna hade ett platt metallstycke att glida ned på och den andra vågräta plankor som bildade en stege. På långsidorna hade man satt plankor, med en liten ingång så att underdelen kunde användas som koja. Snusförnuftig och robust folkhemsdesign utformad med en gråsosses stolta sparsamhet.
Solen sken denna försommardag. Himlen var oskyldigt blå. All oskuld förgås, men ingen hade kunnat föreställa sig hur denna dag skulle befläckas för all evig framtid.
Konstiga ljud hördes från rutschkanan. Ett efterblivet barns ljud går inte att ta miste på och det stod alla klart att Micke var ute på nya äventyr. Några gick fram för att se vad han tagit sig för denna gång, ty alla visste att Micke var en underhållningsmaskin utan dess like.
På frågan om vad han höll på med svarade Micke att han bara hade det lite skönt och stegade stolt ut från rutschkanan. Byxbeklädd på samma vis som Kalle Anka steg han ut, med kuken i ett fast grepp och ett glatt leende på sina små specialbehovsläppar.
Micke var väldigt generös av sig och var inte den som skulle undanhålla mänskligheten en sådan njutbar upptäckt och erbjöd sig därför att visa de andra hur man gjorde. Särbarn vill alltid så väl, de små liven.
De omkringvarande gossarna vars barndom nu var slagen i spillror och nedsvärtad av Mickes banbrytande penila upptäckt var gamla nog att veta att man inte drar fram snabeln i vilka sammanhang som helst och avböjde vänligt men bestämt. En av dem lyckades dock övertyga honom om att lärarna troligen skulle uppskatta hans geniala metod för självmassage.
Micke tyckte uppenbarligen att det lät rimligt och sprang, fortfarande utan byxor och ivrigt runkande, fram till rastvakten, som fick sig en ytterst oönskad blandning av barnporr och handikapsfetischism i en påträngande och ocensurerad liveversion.
Micke fick ha några allvarliga samtal med klassföreståndare, rektor, föräldrar m m och fick lära sig den hårda vägen att självbefläckelse inte under några som helst omständigheter inte ska ske inför publik och inte utanför hemmets helgd.
Vi andra fick stränga förmaningar om att inte reta Micke och att glömma det kukförehavande han lärt oss. Självklart blev vi andra småknattar nyfikna på Mickes vetenskapliga fynd och provade naturligtvis hans snopptrick hemma i sängen samma kväll. Så även jag.
Det är vid eftertanke tämligen sjukt att min runkkarriär kickstartades av ett särbarn och dennes lustar.
Såg detta och såklart kommer min historia om runkade särbarn
Detta är I gymnasiets 2a ring, jag som teknikare gick på ovandelen av skolan med dom mindre begåvade barnen som höll till lite var stans. Skolan sparade så speciallärare i norrland kan man inte finna utan det var stockholmsfasoner.
Vi hade såklart springpojken, en kille som envisades att springa igenom ljushallen i tvåhundra för att sen krocka med olika personer tjejer och liknande, han sprang konstant överallt. Han tacklade även en glasdörr som han flög igenom varav han var borta ett längre tag.
Men sen kommer vi såklart till Onani-killen, här kommer en överviktig person i sina tjugo år gamla kropp, runda glasögon och såklart ljust hår. Vi står och ska ta mat i kön varav alltig flyter på somvanlig med den förtjusande bespisningen vi snart ska dela.
Då från intet ont annande himmel dyker såklart Special-Iv upp var av två från klassen ställer sig i våran kö.
Såklart har jag märkt av att tjejerna från frisör linjen står bakom, fina vakra varelser som bara vi dödliga kan drömma om. Då ett skrik utbryter och vi möts av applåder från allehanda Fordonare, skrik av samhällstjejer, och ett hejdundrande skratt. Onani-Killen har då i som skrivet innan intagit Kalle Anka klädsel var av han runkar så det står härliga till i matsalen med hejarrop från resten av gänget mot en av frisör tjejerna som så lägligt vänt sig om för att höra vad som stönar i nacken.