Citat:
Ursprungligen postat av
Eva.smoking.skinn
Verkar som Henrik inte mår så bra

Paranoida vanföreställningar & narcissism inte bra. Henrik borde tala med beteendeterapeut, avsluta sitt twitterkonto och skaffa sig en vettig hobby.
Tror nog Arnstad mår utmärkt. Hans föreställningar är medvetna överdrifter, ingenting annat, för att väcka sympati för sig själv och sin kamp. inget underligt med det. Han kanske kanske inte tror på det själv. Det spelar ingen roll. Genom att ikläda sig offerkofta får han sympati bland de osmarta och naiva. Dessutom kanske han får mer uppmärksamhet. Vem vet, vad sägs om ett nytt bokkontrakt, om hur de rättrådiga journalisterna och reportrarna i landet förföljs och hotas av SDs stormtrupper? Med dito föreläsningsturne?
Jag hoppas verkligen inte han slutar tvittra. Tänkt så tomt livet skulle bli. Och vad beträffar hans hobbys så tror jag han har flera intressen. Ett av dem är liksom vi här på forum att söka ökad kunskap om meningsmotståndare. Han ägnar antagligen en stor del av sitt liv på att rättfärdiga sig själv inför de frågor och uppmaningar han får från oss. Det är en hobby och en livsstil. Själv lägger jag ner väldigt många timmar i veckan på att avslöja människor som Arnstad. Lisa Bjurwald, Lisa Boysen, Lisa Magnusson och hela Expo-gänget.