Citat:
Ursprungligen postat av
Ensamhet.
Jag har absolut inga magrutor, jag är inte speciellt vältränad alls faktiskt. Går inte ens på gym.
Ändå går Tinder bra för mig. Förmodligen bättre än för genomsnittsmannen.
Ok. Ska kanske ge det en chans då. Tack för ditt svar.
Fast jag fattar inte hur det kan fungera för en average Joe (som mig), även om man har 170 i IQ och högt EQ också och kan PUA-game... Tjejerna har ju absolut ingen anledning att "swipa åt höger" på en kille som inte ser ut som en fotomodell. Varför skulle de göra det på en kille som ser ut som en vanlig snubbe liksom?
Vore toppen om du kunde förklara det för mig...
Jag är dessutom 170 cm, så det känns ju som att jag är helt "fucked" på Tinder. (Och inte på det sättet jag önskar då...

)
På en dejtingsida kan man ju charma kvinnor med sin personlighet och sitt "game". Jag har legat med sju olika kvinnor från dejtingsidor som motesplatse, BS, Knullkontakt, etc. Men jag får inte in det i huvudet hur i helvete det kan vara möjligt att kvinnor skulle ge vanliga average Joes en chans på Tinder och dylika appar. Kvinnor överskattar ju alltid sig själva och tror ju alltid att de är Guds gåva till alla män, varför skulle de "swipa" en vanlig snubbe åt höger?
Menar du verkligen att kvinnor ger män som inte ser jävligt bra ut en chans om utseendet är allt de har att gå på? Ursäkta mina svordomar (är inte arg på dig) men vill nu svära igen: hur
fan är det möjligt?