Tänker precis som andra, men antagligen mer med den här "alltid jag, varför jag" känslan, varför jag skriver här? Vill väl ha uppmärksamhet som alla andra trasiga jävlar, inget ont mot de som tar tag i sina problem, jag avundas och ser upp till det, jag klarar inte av det själv. Den enda jävla person jag träffat i person som förstått den vidriga skit och självhat i min skalle var också den enda person som aktivt hjälpt mig ur mitt missbruk (för stunden) höll mig i någon månad, trillade tillbaks gång på gång, grät, söp, betedde mig exakt som en trasig missbrukare, vilket jag är, samma person, någon jag aldrig känt samma band till, som självklart vart igenom samma skit som mig, bara några år äldre, visade sig också vara en ynklig jävla ursäkt till människa, när jag nästan (långt ifrån) återhämtat mig och han gick ner sig igen blev det för mycket för honom, totalt spel en kväll, inte hörts av sen dess, och lita på att det gör mer ont att bli backstabbad på det här viset av någon som faktiskt förstått mig och dragit mig upp, inte fAn har han eller någon annan brytt sig mer än mina föräldrar som slösat mer än 18 År med något jävla skit som inte borde funnits om det inte vore för att vi rubbat det naturliga urvalet så hårt som vi gjort.
Med en farsa som slitit sig genom livet och förtjänat att tjäna mer på en vecka än jag kan supa upp på ett år, trots Samma diagnos, en morsa som alltid funnits där trots att jag aldrig skulle dömt någon förälder för att ha gett upp ett sådant jävla skitfall som jag, är de för blödiga? Jag skyller min existens på andra, detta självhat är vidrigt, enda person jag kan relatera till är den tidigare nämnda, han spöade mer än skiten ur sin fru, söp och rökte framför sina barn, ändå såg jag kräket som den bordet jag aldrig haft, som förstår det jag känner ingen någonsin kan, antagligen därför jag skriver här, någon här som inte lessnat på mitt självömkande kanske ägnar en jävla tanke åt mig, jag har ett vidrigt bekräftelsebehov, men jag låter det inte gå ut, inte på annat sätt än fylleslagamåls och miniromaner på internet som jag skäms för mycket över för att ens läsa svaren till förrän jag är dragen nästa gång. När jag det filmer och skit där folk går till AA, NA osv blir jag fan trasig, orkar folk med sådant skit som mig? Jag behöver inte dra tjack eller var vaken dygn för att vara paranoid, jag har aldrig trivts med mig själv, alltid osäker och spriten och knarket var, och är som det största sk "life hack" någonsin, Perfekt. Denna skit snurrar i skallen varje dag, men jag vågar inte ens uttrycka det på internet förrän jag är full eller onykter på något sätt, jag föredrar starkt 3 dygn utan sömn framför att vara nykter och klar i huvudet, för med sömnbristen så står det nästan still i skallen, jävlA lättnad. Inbillar mig att jag mår bättre i detta tillstånd som är en sorglig blandning av självömkan och självhat än nyktert, det här jag inte,men tiden paserR snabbare, mer uthärdlig, kuksugande dagbok, var hittar jag vändningen? Ju mer som skiter sig ju mer vill jag supa och glömma, kan inte behålla jobb för jag inte klarar folk som ser ner på mig, att passa tider osv. Jag är inte, har inte ens innan mitt Missbruk varit gjord för detta liv, men ändå lever jag. Är folk på AA och na lika förstående som det verkar? Tar jag någonsin mig ur denna misär kommer jag vara det, men den här "varför jag" känslan släpper inte
, tänker precis som alla andra inlägg jag skrivit nykter som onykter att "vad fan spelar det för roll", men har slitit med denna jävel längre än jag trodde vAr möjligt för mig, /sova och skämmas när jag vaknar
Senast redigerad av Reviann 2015-04-21 kl. 03:15.