2015-04-27, 20:19
Medlem
nomadics avatar
http://na.se/sporten/fotboll/inspark/1.2949407-crespo-hoppades-fa-borja-trana-

Grattis Sundsvall, Åtvid, Falkenberg och allt vad ni heter. Ni har bara en nedflyttningsplats och en kvalplats att oroa er för den här säsongen. Grattis blåvitt till cupguldet.

Jaja, jag som gillar att åka till nya arenor får väl det se det positiva i det hela, nu får man chansen att åka till fler ställen man aldrig varit på nästa år. Typ Värnamo och Ängelholm. Längtar redan.
Citera
2015-04-27, 20:53
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic

Grattis Sundsvall, Åtvid, Falkenberg och allt vad ni heter. Ni har bara en nedflyttningsplats och en kvalplats att oroa er för den här säsongen. Grattis blåvitt till cupguldet.

Jaja, jag som gillar att åka till nya arenor får väl det se det positiva i det hela, nu får man chansen att åka till fler ställen man aldrig varit på nästa år. Typ Värnamo och Ängelholm. Längtar redan.

Årets bortamatch för ÖSK nästa säsong måste väl ändå vara Utsiktens BK och IK Frej? Kanske AFC united på en grusplan i Solna?
Citera
2015-04-27, 20:59
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic

Härligt. har redan börjat sakna misär i Örebro.
Citera
2015-04-27, 21:33
Medlem
ArneIIIs avatar
Det var en sån kväll!

Tuff inledning för Helsingborg som tvingas ändra sin matchplan relativt omgående, vi äger matchen från minut ett och det är riktigt skönt att se att vi fullföljer offensivt. Att HIF 2015 har långt kvar mot bättre motstånd visades ikväll. Betydligt bättre passnings och kombinationsspel från oss än tidigare i årets AS, härligt att se det vi stundtals såg i försäsongen.

Från vad jag såg utan repriser och närbilder såg Hansson svajig ut i mål. Jämfört med vad vi är vana med menar jag.

Vad hände med Gurra Swede förresten?
Citera
2015-04-27, 21:36
Medlem
junkbords avatar
Hallå där nere #stackarsallsvenskan. Nu får ni #deltagarlag skärpa till er och anstränga er lite, annars blir det många #kränktabittrasupportrar.

För övrigt bör Astrid skjuta mer. Väldigt bra på det ryktas det om.
Citera
2015-04-27, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Jag fattar verkligen inte hur SvFF lyckades lägga spelschemat, eller kanske snarare spelordningen, så jävla illa.

Vi avslutar säsongen så här:

H
H
B
H
H
B
H
H
B

Under avslutande 9 omgångarna har vi 6 hemmamatcher. Lägg därtill att omgången innan är "borta" mot Djurgården.
Perfekt ju, då har även den hårda träningen givit resultat och det krampaktiga helt borta. Europaplats?

Sen tycker jag vissa Örebroare går till överdrift, enda riktiga plumpen var ju torsken mot Sundsvall, hade man vunnit den hade det inte varit snack om Superettan nästa säsong. Örebro kommer INTE åka ur iår.
Senast redigerad av JevlaTomteVerkstad 2015-04-27 kl. 21:53.
Citera
2015-04-27, 21:48
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Hallå där nere #stackarsallsvenskan. Nu får ni #deltagarlag skärpa till er och anstränga er lite, annars blir det många #kränktabittrasupportrar.

För övrigt bör Astrid skjuta mer. Väldigt bra på det ryktas det om.

Ryggar detta rakt av.
Citera
2015-04-27, 22:28
Medlem
Cliffords avatar
Ja, Astrids distansskott och Bojanic fasta situationer var dagens behållning i HIF. Hanssons målvaktsspel också.

Annars är ju Simovic en riktig jävla best, tur han inte kan spela fotboll.
Citera
2015-04-27, 22:40
Medlem
Bornets avatar
Ja, just det ja. Blåvitt kan ju dra åt helvete med.

#bitter
Citera
2015-04-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clifford
Ja, Astrids distansskott och Bojanic fasta situationer var dagens behållning i HIF. Hanssons målvaktsspel också.

Annars är ju Simovic en riktig jävla best, tur han inte kan spela fotboll.

Bojan var riktigt tunn & dålig idag. Liksom HIF. Tung match. Påpassligt av Vibe vid 1-0. Göteborg gör det jelt ok, obehaglig tung press.
Citera
2015-04-27, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Bojan var riktigt tunn & dålig idag. Liksom HIF. Tung match. Påpassligt av Vibe vid 1-0. Göteborg gör det jelt ok, obehaglig tung press.
Slant du med fingrarna när du skrev det fetade? Om inte så vill jag ha bildbevis.
Citera
2015-04-27, 22:57
Medlem
feldgraus avatar
Alltså man kan skratta lite åt Sebs damp-löpningar efter straffarna i de senaste matcherna, men när man ser den här bilden så fattar man att det inte är något tillgjort utan faktiskt genuina känsloyttringar.

Och fy fan vad snygg tröjan är utan reklam.

/feldgrau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in