2015-04-27, 01:08
Medlem
lakritcs avatar
Många i den här tråden behöver söka psykologisk hjälp
Citera
2015-04-27, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Nej, av samtliga kvinnor som jag har sett skriva/pratat om storlek så är det ca 8 av 10 som har föredragit det större.
Något som jag faktiskt förstår, det är lika logiskt som att en kille föredrar en tight fitta framför en slapp.

Skitsnack, jag har själv 14 i omkrets, 14,2 för att vara exakt, och det har varken varit smärtsamt eller svårt att komma in i någon av dom som jag har varit med, tvärtom faktiskt, någon minut in i samlaget så är det mer eller mindre friktionslöst.
Jag betvivlar att 8 mm mer skulle göra en så stor skillnad.
Det du skrev här får mig att tro att du själv aldrig har haft sex, möjligtvis med en oskuld.

Jaså har du själv någon källa på det du skriver när du säger 8/10?

Här kan du få lite källor av mig:
http://www.edenfantasys.com/sex-forum/sex-toys/dildos/girth-how-big-is-too-big/
De flesta, nästan hälften ansåg att 5,5inch (14cm) var "bred", och många av kommentarerna säger att "2 inch är max"

1.75" is my wife's comfort zone - she can do 2" - but doesn't like to very often.

2 inch är alltså 5 cm i bredd, vilket är 15,2cm i omkrets på en dildo. Nu är väl en penis mera oval än en dildo (enligt min bedömning) så 5cm bredd på en riktig penis kan vara mindre än 15,2cm omkrets. Men det visar ju på att det går en gräns där nånstans av vad som är skönt.

Tjejen som postade ovanför i forumet sa ju att den inte skulle vara för bred. Ditt störda psyke tänkte kanske att hon då menade 18cm omkrets? Trots att jag visat att endast 4 av 3100 män har en storlek på 18+ cm. (att sen varannan person på nätet påstår de har sådant är bullshit)

Här en annan länk:
Citat:
I visited three sex shops in Toronto and asked the staff, "What is the most popular sized dildo?" The answer from all three was,'the 6 inch long by 1.5 inch wide.' Apparently this accounts for 90% of dildo sales. From this, I think it's a safe assumption that 90% of women are comfortable and satisfied by the appearance and feel of this dimension.
http://www.topix.com/forum/news/sex/TAFEQ3Q7PKP2QUSJC/p12

Jag har sett ungefär samma svar i andra länkar tidigare.
Sen är en dildo inte samma mjukhet som en penis förvisso, men det är ändå en uppenbar skillnad mellan 15 cm och 20 cm.

Citat:
Men vilken längd skulle kvinnorna välja om de helt själv kunde bestämma?

Enligt den erotiska webshoppen Sinful.se är svaret 14,9 cm. Den siffran har beräknats utifrån genomsnittet av de mest populära dildos i shoppen, med vikt på populariteten av de dildos som kan köpas i shoppen.
http://www.mynewsdesk.com/se/sinful-se/pressreleases/svenska-kvinnor-foeredrar-14-9-cm-936816

De enda som säger att kvinnor föredrar större storlekar är sådana undersökningar som gjorts av "penisförlängningsföretag". Dessa undersökningar kan man kasta bort.

Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Källa på det? Av vad jag har hittat så är dom mest sålda dildos utan vibrator Samson’s Swinging Delight (penetrerande längd 17,5 cm och 15 i omkrets) och Double Mini Dong (29 cm).

Jag antar du fått den infon från denna sida?
http://www.dildoar.se/
De har inga direkta källor, men även om det nu är sant så visar det att 17,5 cm längd är max för många.
Senast redigerad av grelin1999 2015-04-27 kl. 02:34.
Citera
2015-04-27, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalotta
Klumpigt formulerat av mig. Givetvis så skulle de flesta tjejerna fortfarande kunna uppleva njutning vid penetration. Men medel och uppåt bör vara optimalt för de allra flesta. Sen finns det ju en övre gräns där njutningen övergår till smärta också. Jag har en dildo på 15cm i omkrets och den kräver mycket uppvärmning och glidmedel.

Jag menar alltså inte att 11cm är för litet i den bemärkelsen att 9 av 10 kvinnor inte hade kännt något utan att 9 av 10 kvinnor hade föredragit större.

Har varit mycket intressant att följa resonemangen i denna tråd.

Jag har en mycket ovanlig penis har jag märkt av resonemangen här, vilket jag inte har lidit av i mitt liv. Jag har en längd på 13 cm och 14-14,5 cm i omkrets. Är alltså en sådan man som kan se för liten ut kanske då byxorna åker av, men i sängen kan positivt överaska kvinnor med min omkrets, för att inte säga händer, tunga, teknik, etc.

Det tycks mig som att flera män här med stora komplex (som Delerium, Mlkehunt mfl) mest lider av bristande erfarenhet av att ha sex med olika kvinnor. Jag är 43 år gammal och har haft sex med 16 olika kvinnor. Detta är inte mycket jämfört med en casanova, det vet jag - men det ger mig fördelen av att veta att läget är inte så katastrofalt som de med de största komplexen har. Kvinnor är OLIKA och njuter av olika saker. Många kvinnor har fått orgasm av cunnilingus från mig, men en jag träffade tyckte jag var värdelös. Betyder det att jag ska ha komplex för min tunga?

Slappna av killar. Lär dig vad varje enskild tjej gillar. Ju mer man har sex med samma kvinna, desto bättre blir det. (Sexet alltså). Ut och knulla nu. Eller snarare: ragga. För egentligen tror jag det är en viktigare diskussion: hur raggar man....

Be cool...
Citera
2015-04-27, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James88
Efter alla tusentals posts och trådar jag har läst där kvinnor säger vad dom föredrar, efter alla dokumentärer jag har sett om storleken där random kvinnor tillfrågas och efter alla kvinnor som jag själv har hört säga vad dom föredrar ute i det verkliga livet när ämnet har kommit upp så är jag stensäker på att iaf 8 av 10 föredrar en som är över medlet, alltså över 15x13.
Även studier har gjorts inom området och dom visar samma sak.
Detta är inget konstigt och jag har full förståelse för att tjejer vill ha lite mer att leka med, det stimulerar som sagts innan slidväggarna bättre och ger den "uppfyllnadskänslan" många vill ha.
Det är även mer estetiskt tilltalande, tillåter fler ställningar och i dom flesta fallen en kille som är trygg i sig själv med ett bra självförtroende.
Jag skulle nog våga gå så långt och säga att det idag är ett faktum att dom flesta kvinnor vill ha en kuk över medlet.
Ett tips är att du själv besöker lite kvinnoberikade forum, familjeliv är en bra start, knökat med kvinnor som inte är rädda för att vara ärliga.
Vill ha för mig att det har gjorts trådar där med polls och om jag kommer ihåg rätt så var det som hade över 400 röster varav ~30% röstade på 15-18x10-13 och ~40% 18-22x14-16, resterande röster gick till mindre än det förstnämnda samt större än det sistnämnda.

Du är Mlkehunt, Snuskarn, Johannes och allt vad du kallar dig va? Hur många alias ska du ha egentligen? Du har en agenda med dessa alias tydligen. Du vill ge det (falska) intrycket av att det finns ett flertal män som tycker som du och har samma problematik som du, när det egentligen bara är en enda individ bakom alla dessa alias. Din besatthet av att försöka övertyga alla i världen om att alla kvinnor bara vill ha storkukade män skadar ju bara din egen sak. Om jag själv hade en produkt jag ville sälja (i ditt fall din 16x14 cm kuk) skulle jag inte göra ALLT jag kunde för att övertyga köparna om att konkurrenternas produkt (de stora) är mycket bättre. Om man jobbar för saab är det väl en dum idé att övertyga alla om att saab är värdelöst eller? Du behöver TERAPI. Sök hjälp och sluta försöka överföra dina egna problem på andra män, som själva har en medel eller under. Du har tidigare skrivit att du vill att alla män med medel och under ska bli deprimerade och precis där avslöjar du att du själv i bästa fall är ett troll och i värsta en farlig psykopat och möjlig framtida Jack the Ripper....
Citera
2015-04-27, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FliegerFaust
Jag har hyfsat stora händer, i paritet med människor i min närhet som är >190 cm, själv kortare än så.

Smärtsam erektion, tänk dig att du runkat i 1h utan att komma. Kuken är som ett järnspett och har noll böjlighet.

Tss. En timme? Det är väl inget? Mitt rekord är 12 timmar utan att komma. Otroligt skönt då man sedan kommer... Kama sutra rules!
Citera
2015-04-27, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bish0pTh3Pimp
Det är bara att erkänna att du har mätt fel och även har väldigt korta fingrar vilket är orsaken till varför du inte når runt.

Kul avatar du har! Ser ut som att Johanna Sjödin blivit uppraggad av Ron Jeremy. Jävlar vad det blev åka av minuterna efter bilden togs?
Citera
2015-04-27, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
DÅ är det ju mera likt en stubbe! Grövre än den är lång. Säker på att du har mätt rätt..

.
Du kanske ska gå om kurs A i matte lilla gubben? Omkrets och diameter är ju inte samma sak plattskalle.
Citera
2015-04-27, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagnus
ett bevis på tyska tjejer inte är smarta. men smartare en svenska är nog dom flesta i världen

Om du nu skall kritisera kvinnor för deras intelligens, kanske du borde lära dig meningsbyggnad först?

Bara en tanke.
Citera
2015-04-27, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliaFleur
Lilla dua mig inte, tack.

Vaginor är anpassningsbara och töjbara som du kanske vet. Rent teoretiskt kan en kvinna "ta emot" över 50 cm utan att dö, bevisligen. Och den blir en aning djupare vid upphetsning, men antagligen inte många centimeter. 16 cm är ganska stort för en kuk, skulle tro att den kommer åt det mesta av djupet som finns tillgängligt, hos de flesta kvinnor.

Kvinnor dör aldrig av förlossningar? Öhh. Vilken sten har du kravlat fram från? Finns MILJONER kvinnor som har dött av förlossningar. Ett litet tips till ett pucko som dig: prova att öppna en historiebok och läs nån gång. Eller får du huvudvärk av att tänka?
Citera
2015-04-27, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Min bäste MisterMagnus du verkar inte vara särskillt upplyst om hu en välutrustad penis ser ut, inget konstigt i mina kretsar med en lem på + 23 så dina fantasier om att det normala är det du visar upp mellan låren är en norm är riktigt skitsnack.
En lem som är hård är en fungerande lem.

Du är ett troll.
Citera
2015-04-27, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagnus
tack du kan detta. Ja det är otroligt att få tjejer kvinnor kan detta. Men att dom inte kan beror på enligt mig att kvinnor sällan tar någotansvar. Skyller allt på mannen. Indiska tjejer är kända för att vara riktigt duktiga på detta med fittan. Om det stämmer vet jag inte. Men att kvinnorna här inte kan är inte så konstigt. Feministern=skyller allt på män och inget eget ansvar i någonting.

Hade tjejer kunnat varit som dig ofta. Shit då hade jag haft sex ofta och haft mång dubbelt så många patners. Sex lockar inte så mycket att ha. Knulla en spann vatten som klagar lockar inte
Inte för alla klagar. Men jag gör det. Fysiskt inget speciellt kör ut och in.Då kan det fan kvitta.
Inte ens suga kuk är svenska kvinnor bra på .Men dom är jävligt bra på tro dom kan som vanligt.
En bra på suga kan ge mig galet bra njutning i 1 timma och man kommer sjukt hårt och mycket. väldigt myhcket att svälja får hon. Finns iallfall mycket mer tjejer som duktiga på suga en veta hur sin fitta fungerar.
Att storleks debaten som denna finns beror helt på kvinnan.Slapp fittor och kräk till kvinnor ger denna debatt. Dags sätta ned foten killar. Men det händer inte. fy fan vilka mesar Svenska män är. Man skämns som fan. Gillar landet men dom flesta är mesar och kvinnor dom sämnsta i världen. fy fan.....

Kanske ska lugna ned sig lite i alla fall. Det finns bra svenska kvinnor med, men jag föredrar helt klart utländska jag också. De är snyggare och bättre i sängen, om jag nu ska generalisera lika mycket om sex som kvinnor gör.

Fast detta (min uppfattning om svenska kvinnor är bra i sängen eller ej) är nog bara dumheter från min sida. Kanske bara beror på att jag har knullat fler utländskor än svenskor? Likt kvinnor som begränsat sitt urval av preferens för storkukade män - och därför felaktigt kan tro att de är bättre i sängen än de medelstora och små? Det kan ju helt enkelt vara så enkelt att det beror på urvalet man har gjort. Inget annat. Det vill säga: hade jag knullat fler svenska kvinnor hade jag märkt att det finns fler bra på sex bland dem än vad jag trodde. Likt en kvinna som inte testat medelstora eller små, (eller inte tillräckligt stort urval) inte kan veta hur bra det kan vara med. Vet inte om ni förstod vad jag försöker säga. Låt mig förtydliga: säg att jag gör ett experiment och testar vilka hästar som är snabbast, vita, grå eller svarta hästar. Jag testar sedan 5 vita, 10 grå och 20 svarta. Det visar sig att de finns fler svarta hästar som är riktigt snabba. Det kan ju bero på att jag inte testat tillräckligt stort urval av grå och vita, eller vad tror ni?
Citera
2015-04-27, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
Är inte kuken enbart till att pissa med?

Är du ett riksmongo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in