Med lite fundering så har jag bestämt mig för att, okej jag ger mig!
Det är möjligt att det är något ovanligare än vad jag trodde det här.
Det slängs en hel del med olika statistiska siffror i denna tråden och överhuvudtaget när det gäller den här frågan.
Men det är ju lite som tv-tittarsiffror.
"Vi har statistiskt säkerställda mätningar av TV-tittandet" påstår företaget MMS.
Ja man har boxar som mäter tittandet hemma hos 1200 hushåll som sedermera får representera hela folket.
Ungefär så är det ju även med alla undersökningar som genomförts i den här kategorin vi diskuterar här.
Men oavsett så är det väl ingen som (hittills..?!) presenterat siffror som säger att det är mer ovanligt med en omkrets över 16cm än att det ändå blir ett x antal tusen svenska män över, som därigenom alltså bör ha det.
Vilket naturligtvis kan förklara att jag initialt hade en del aversioner mot snacket att det skulle vara så ovanligt.
Jag kan ju knappast påstå att jag gått runt o tagit stickprov på den manliga befolkningen i syfte att kunna dominera en diskussion.
Däremot så tycker jag mig genom internet o all nakenhet som delas där ha sett ett antal pjäser som borde ligga över den där omkretsen.
Och även med den här statistiken som jag nu tagit del av så kan jag väl konstatera att det är mycket möjligt att det stämmer.
Ett antal tusen är ändå ett antal tusen.
O sannolikheten för att några av dessa vill visa upp det hela och andra människors förmåga att sprida just dessa bilder.
Tja, som sagt jag ger mig.
Även om det må vara ovanligt så betyder det ju inte att det är så enormt svårt o råka få syn på några av dom som ändå finns där ute.
Vilket kanske även bör vara en påminnelse för alla som kommer in och skriker om fejk här inne.
Visst bör man ta en hel del på nätet med en viss skepsis men allt är ju trots allt inte lögn.
Personligen såg jag ingen anledning till o fejka min bild t.ex.
Vad skulle jag få ut av det?
Just här inne finns det väl knappast nån man skulle vilja lura ner i sänghalmen heller.