2014-04-28, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxVIPxX
Min ligger på 32 slak

Då har du dålig intimitet med kvinnor. Synd om dig. Kanske en förminskning?
Citera
2014-04-28, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Vill ni killar verkligen veta vad kvinnor föredrar så skriv in "women penis size prefer" på youtube, 9 av 10 som tillfrågas i majoriteten filmer föredrar en kuk som är eller är över 7 inches (17.8 cm).
En av många https://www.youtube.com/watch?v=jSBonokPc1E
Eller gå in på kvinnoberikade forum, samma sak där, 9 av 10 finner en kuk på eller över 18x14+ idealt.
Hur fan kan moder natur ha misslyckats så hårt på denna punkten?
Enligt dom studier som har gjorts så besitter majoriteten män en kukstorlek som majoriteten kvinnor inte föredrar.
På den populära subredditen "askwomen" på reddit så säger alla i princip att de föredrar penisar som är runt 5.5 inches (13,97 cm) och en tjocklek runt 12 cm. Låter ganska trovärdigt eftersom att den genomsnitsiga vaginan är byggd för den genomsnittliga penisen. Många säger att storleken i sig aldrig är ett problem men att mannens osäkerhet är det.

http://www.reddit.com/r/AskWomen/
Citera
2014-04-28, 14:07
Medlem
bwahahahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James88
Det han säger är ju dock tämligen känt, att dom flesta tjejer föredrar ballar över medlet that is.
Kolla på vilket forum som helst där det diskuteras sex och där det finns många kvinnor, kolla på vilken sex kontaktsajt som helst och kolla på alla filmer där kvinnor ställs frågan om storlek och man ser ganska snabbt att 80-90% vill ha en balle som är över medlet om dom själva fick välja.
Jag har ganska många kvinnliga vänner och detta ämnet har dragits upp ett flertal gånger och även dom flesta av dom säger detsamma.
Och jag personligen förstår dom, det är mer estetiskt tilltalande, stimulerar vaginans väggar bättre och tillåter mer eller mindre alla ställningar.
Sen har vi ju även det som oftast kommer med en utrustad herre och det är ett bra självförtroende, även detta är något majoriteten tjejer vill att deras kille ska vara.
En kille med en liten kuk inom medlet eller under har oftast ett kasst självförtroende och med god anledning, dom är underlägsna mot dom mer utrustade männen och kommer aldrig att kunna konkurrera med en utrustad kille som vet vad han pysslar med när det kommer till sex.
Jag ställer mig fortfarande tveksam till påståendet. Speciellt gällande måtten 18x14. De källor ni hänvisar till är tämligen vaga och knappast representativa.
Senast redigerad av bwahahaha 2014-04-28 kl. 14:40.
Citera
2014-04-28, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
På den populära subredditen "askwomen" på reddit så säger alla i princip att de föredrar penisar som är runt 5.5 inches (13,97 cm) och en tjocklek runt 12 cm. Låter ganska trovärdigt eftersom att den genomsnitsiga vaginan är byggd för den genomsnittliga penisen. Många säger att storleken i sig aldrig är ett problem men att mannens osäkerhet är det.

http://www.reddit.com/r/AskWomen/

Vem fan bryr sig vad brudarna gillar? Det viktiga är att när jag tar fram den vid urinoarerna så vet precis alla i byggnaden vem som är kung.
Citera
2014-04-28, 17:47
Medlem
Citat:
Låter ganska trovärdigt eftersom att den genomsnitsiga vaginan är byggd för den genomsnittliga penisen.

Du är inte inom medelmåtten och har haft sex va?
Den är verkligen inte byggd för en genomsnittlig penis, skulle den ha varit det så skulle inte majoriteten kvinnor ha föredragit penisar över medlet.
Sen känner man själv som medelutrustad att det ordagrant är som att jucka i ett varmt rum utan någon som helst friktion när kvinnan är pilsk.
Citera
2014-04-28, 21:01
Medlem
Citat:
Du är inte inom medelmåtten och har haft sex va?
Den är verkligen inte byggd för en genomsnittlig penis, skulle den ha varit det så skulle inte majoriteten kvinnor ha föredragit penisar över medlet.
Sen känner man själv som medelutrustad att det ordagrant är som att jucka i ett varmt rum utan någon som helst friktion när kvinnan är pilsk.
Var inte så säker på att de föredrar över medel. Hursomhelst så spelar det ingen roll, tänk om det vore något konstigt med din partners vagina eller bröst eller något annat, hade det spelat någon roll för dig? Troligtvis inte, om du inte är efterbliven.

Kan inte säga något om att det skulle kännas så som du beskriver det eftersom att jag aldrig har haft sex och inte tänker (planerar att) ha det innan jag är gift.
Senast redigerad av Enkel-Man 2014-04-28 kl. 21:08.
Citera
2014-04-29, 01:06
Medlem
Citat:
Var inte så säker på att de föredrar över medel.

Efter alla tusentals posts och trådar jag har läst där kvinnor säger vad dom föredrar, efter alla dokumentärer jag har sett om storleken där random kvinnor tillfrågas och efter alla kvinnor som jag själv har hört säga vad dom föredrar ute i det verkliga livet när ämnet har kommit upp så är jag stensäker på att iaf 8 av 10 föredrar en som är över medlet, alltså över 15x13.
Även studier har gjorts inom området och dom visar samma sak.
Detta är inget konstigt och jag har full förståelse för att tjejer vill ha lite mer att leka med, det stimulerar som sagts innan slidväggarna bättre och ger den "uppfyllnadskänslan" många vill ha.
Det är även mer estetiskt tilltalande, tillåter fler ställningar och i dom flesta fallen en kille som är trygg i sig själv med ett bra självförtroende.
Jag skulle nog våga gå så långt och säga att det idag är ett faktum att dom flesta kvinnor vill ha en kuk över medlet.
Ett tips är att du själv besöker lite kvinnoberikade forum, familjeliv är en bra start, knökat med kvinnor som inte är rädda för att vara ärliga.
Vill ha för mig att det har gjorts trådar där med polls och om jag kommer ihåg rätt så var det som hade över 400 röster varav ~30% röstade på 15-18x10-13 och ~40% 18-22x14-16, resterande röster gick till mindre än det förstnämnda samt större än det sistnämnda.
Citera
2014-04-29, 09:25
Medlem
Citat:
Efter alla tusentals posts och trådar jag har läst där kvinnor säger vad dom föredrar, efter alla dokumentärer jag har sett om storleken där random kvinnor tillfrågas och efter alla kvinnor som jag själv har hört säga vad dom föredrar ute i det verkliga livet när ämnet har kommit upp så är jag stensäker på att iaf 8 av 10 föredrar en som är över medlet, alltså över 15x13.
Även studier har gjorts inom området och dom visar samma sak.
Detta är inget konstigt och jag har full förståelse för att tjejer vill ha lite mer att leka med, det stimulerar som sagts innan slidväggarna bättre och ger den "uppfyllnadskänslan" många vill ha.
Det är även mer estetiskt tilltalande, tillåter fler ställningar och i dom flesta fallen en kille som är trygg i sig själv med ett bra självförtroende.
Jag skulle nog våga gå så långt och säga att det idag är ett faktum att dom flesta kvinnor vill ha en kuk över medlet.
Ett tips är att du själv besöker lite kvinnoberikade forum, familjeliv är en bra start, knökat med kvinnor som inte är rädda för att vara ärliga.
Vill ha för mig att det har gjorts trådar där med polls och om jag kommer ihåg rätt så var det som hade över 400 röster varav ~30% röstade på 15-18x10-13 och ~40% 18-22x14-16, resterande röster gick till mindre än det förstnämnda samt större än det sistnämnda.
Jag har varit inne på forumet askwomen på reddit som har 134 123 prenumeranter just nu, bara den delen på reddit får mer trafik än familjeliv.

De har ett FAQ om penisar och penis storlek där man genom de tusentals svar ifrån kvinnorna där har kommit fram till att den bästa storleken är medel (ungefär 14 cm i längd, 12 cm i omkrets), några cm mer eller mindre går också bra men sedan blir det svårare att ha sex säger dem.

http://www.reddit.com/r/AskWomen/wiki/penis
Senast redigerad av Enkel-Man 2014-04-29 kl. 09:29.
Citera
2014-04-29, 17:40
Medlem
Mr.Riddims avatar
Citat:
Jag har varit inne på forumet askwomen på reddit som har 134 123 prenumeranter just nu, bara den delen på reddit får mer trafik än familjeliv.

De har ett FAQ om penisar och penis storlek där man genom de tusentals svar ifrån kvinnorna där har kommit fram till att den bästa storleken är medel (ungefär 14 cm i längd, 12 cm i omkrets), några cm mer eller mindre går också bra men sedan blir det svårare att ha sex säger dem.

14cm
Citera
2014-04-29, 20:12
Medlem
Filthatts avatar
Jag tror att kvinnor tycker om att dra i små snorrar.
Citera
2014-04-30, 01:09
Medlem
Citat:

Du är oerfaren och ignorant, förmodligen då du besitter en medelpenis och inte vill acceptera faktumet att merparten tjejer föredrar kukar över medlet, inte alla, men dom flesta.
Även jag har läst på Reddit och av vad jag har sett hittills i kommentarerna så föredrar även dom flesta där en kuk på över 6 inches, grovleken är dock det viktigaste och fyi så är 12 centimeter tunnare än höljet på en toarulle.
Ett tips är att du går ut och börjar umgås med lite tjejer och på ett självsäkert sätt drar upp storleksfrågan, verkar du osäker på dig själv så kommer dom att ljuga för att inte såra dig.
Jag kan sätta allt jag äger och har på att 8 av 10 kommer att säga att dom föredrar en penis över medlet men att det inte är den avgörande faktorn när det kommer till ett förhållande, såvida den inte är löjligt liten.
Det är iaf vad jag har fått höra, både ute i det verkliga livet och på forum, det är även vad diverse studier har visat.
Sen kan du ju fundera på en sak, dom flesta tjejer säger ofta att om killen ej är utrustad så får han "kompensera" med andra saker, skulle inte storleken vara så viktig så skulle man inte behöva "kompensera".
Citera
2014-04-30, 15:23
Medlem
Citat:
Du är oerfaren och ignorant, förmodligen då du besitter en medelpenis och inte vill acceptera faktumet att merparten tjejer föredrar kukar över medlet, inte alla, men dom flesta.
Även jag har läst på Reddit och av vad jag har sett hittills i kommentarerna så föredrar även dom flesta där en kuk på över 6 inches, grovleken är dock det viktigaste och fyi så är 12 centimeter tunnare än höljet på en toarulle.
Ett tips är att du går ut och börjar umgås med lite tjejer och på ett självsäkert sätt drar upp storleksfrågan, verkar du osäker på dig själv så kommer dom att ljuga för att inte såra dig.
Jag kan sätta allt jag äger och har på att 8 av 10 kommer att säga att dom föredrar en penis över medlet men att det inte är den avgörande faktorn när det kommer till ett förhållande, såvida den inte är löjligt liten.
Det är iaf vad jag har fått höra, både ute i det verkliga livet och på forum, det är även vad diverse studier har visat.
Sen kan du ju fundera på en sak, dom flesta tjejer säger ofta att om killen ej är utrustad så får han "kompensera" med andra saker, skulle inte storleken vara så viktig så skulle man inte behöva "kompensera".
Det spelar ingen roll så länge den inte är väldigt stor eller väldigt liten. Låter som att du är besatt över penis storlek och att du lägger alldeles för stor vikt på det.

http://i.imgur.com/faUvdnR.png
Här är en sammanställning av 3 studier så att man kan få en känsla av vad som är normalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in