Citat:
Ursprungligen postat av
Enkel-Man
Var inte så säker på att de föredrar över medel.
Efter alla tusentals posts och trådar jag har läst där kvinnor säger vad dom föredrar, efter alla dokumentärer jag har sett om storleken där random kvinnor tillfrågas och efter alla kvinnor som jag själv har hört säga vad dom föredrar ute i det verkliga livet när ämnet har kommit upp så är jag stensäker på att iaf 8 av 10 föredrar en som är över medlet, alltså över 15x13.
Även studier har gjorts inom området och dom visar samma sak.
Detta är inget konstigt och jag har full förståelse för att tjejer vill ha lite mer att leka med, det stimulerar som sagts innan slidväggarna bättre och ger den "uppfyllnadskänslan" många vill ha.
Det är även mer estetiskt tilltalande, tillåter fler ställningar och i dom flesta fallen en kille som är trygg i sig själv med ett bra självförtroende.
Jag skulle nog våga gå så långt och säga att det idag är ett faktum att dom flesta kvinnor vill ha en kuk över medlet.
Ett tips är att du själv besöker lite kvinnoberikade forum, familjeliv är en bra start, knökat med kvinnor som inte är rädda för att vara ärliga.
Vill ha för mig att det har gjorts trådar där med polls och om jag kommer ihåg rätt så var det som hade över 400 röster varav ~30% röstade på 15-18x10-13 och ~40% 18-22x14-16, resterande röster gick till mindre än det förstnämnda samt större än det sistnämnda.