2010-09-14, 06:23
Medlem
Nej längden är 12 cm vill du testa den ?
Citera
2010-09-15, 11:27
Medlem
En sak jag alltid undrat, man fick ju alltid höra att storleken på den slaka snoppen inte hade något att göra med hur stor den blev erigerad. Stämmer detta eller är det en myt? Finns det kanske någon här som har en stor erigerad, men extremt mini när den är slak, och kanske tvärtom någon där den slaka inte förändras någonting förutom att kanske höjas mot taket?

Rent logiskt så känns det ju som att en stor slak = stor erigerad och tvärtom..
Citera
2010-09-15, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stekolle
För alla er som har/tycker att de har en liten kuk så vill jag bara skriva en sak.

Det handlar inte om hur djupt du gräver, det handlar om hur länge du arbetar.

@Topic: Min penis är 18 cm i erigerat tillstånd och jag har inte fått några klagomål hittills, så jag är nöjd.

Nja, snarare hur man arbetar
Citera
2010-09-15, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesson
Hellre en kort, tjock än en lång & smal.

Håller med
Citera
2010-09-15, 19:33
Medlem
KinkigaKerstins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ray 1
Nej längden är 12 cm vill du testa den ?

Vad har du för omkrets? Är iofs ändå det som spelar roll, inte längden. Men typ 12x12cm måste ge ett ganska kort och tjockt intryck?

Nej tack, klarar mig från att testa den.
Citera
2010-09-16, 02:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peterpe
En sak jag alltid undrat, man fick ju alltid höra att storleken på den slaka snoppen inte hade något att göra med hur stor den blev erigerad. Stämmer detta eller är det en myt? Finns det kanske någon här som har en stor erigerad, men extremt mini när den är slak, och kanske tvärtom någon där den slaka inte förändras någonting förutom att kanske höjas mot taket?
.

Detta stämmer. Små slaka kan vara större än stora slaka i erigerat tillstånd.
Citera
2010-09-16, 06:35
Medlem
Den är kanske 12 cm lång 10 cm tjock
Citera
2010-09-16, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Eftersom det på mer eller minder daglig basis ploppar upp trådar som behandlar det manliga könsorganets längd, bredd, tjocklek, storlek, omkrets och diameter så verkar det finnas ett behov av en slags mastodonttråd som man dryfta frågor av den typen i.
Här är den stora storlekstråden. Trådar som handlar om det manliga könsorganets längd, bredd, tjocklek, storlek, omkrets och diameter kommer att flyttas hit om det inte är en väldigt unik frågeställning det rör sig om.

Mvh
Moderator

det finns inga små kukar. bara slappa fittor
Citera
2010-09-16, 15:33
Medlem
Cracys avatar
20cm slak ofc
Citera
2010-09-20, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ButtiBoy
Och om den är böjd.. ska man då "följa" formen..? En riktig banankuk kan ju bli aningen längre då..

man ska mäta längden på en kuk i slakt tillstånd fullt utdragen, från blygdbenet till ollonspetsen.
och omkretsen antar jag mäts där den är som tjockast på skaftet.
Citera
2010-09-21, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av magubara
och omkretsen antar jag mäts där den är som tjockast på skaftet.

Precis under ollonet, mittpå och nere vid roten. Sedan tar man snittet av detta.
Citera
2010-09-21, 22:57
Medlem
Mischa.s avatar
storleken HAR betydelse.. tyvärr :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in