2015-04-25, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thenyoufadeaway
Du har nog en jäkla stor mun. Har själv en rätt stor mun och jag får inte in mer än 16 cm. Klart den kommer innanför läpparna men bak ner i halsen går den inte, då går käktänderna i. En flaska på 14 cm fick jag precis ner i halsen, men tror ändå att risken är stor att den går i tänderna litegrann om man kör på. Sen får man väl i och för sig också tänka på att en kuk varken är lika hård som en flaska eller lika stor omkrets i 'toppen' som vid basen. Har en kk med 20 cm längd och 15 cm omkrets (har självklart inte mätt så jag kan ju ha fel men om man går med handmått) och han är verkligen inte van vid att man får ner honom i halsen. Tvivlar alltså verkligen på att så många kan ge en skön avsugning, utan tänder, till någon med en så pass stor omkrets som 16 cm..

Haha så jävla roligt att ni sitter och suger av diverse föremål, ni e allt bra kul. (-:

min åsikt som tjej (samt många andra tjejpolares) är att en kuk INTE(!!!) ska vara för stor (~23 och uppåt), för liten (~13 och nedåt), för bred (förjävligt att ha sex med en batong) men framför allt för smal (vilket tyvärr många tjejer känner sig äcklade av, vet faktiskt inte varför.. Här får ni väl spekulera.) för lång och sladdrig förhud är la inte det roligaste.

Kanske viktigast av allt är för helvete att hålla sig fräsch. Trimma hobbitburret och lukta inte radioaktivt, snälla.

Mvh en fräsch vajayjay.
Citera
2015-04-25, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Kvinnor ljuger ofta om att den inte får vara "för stor" men sanningen är den att kvinnan troligtvis inte träffat på någon som är "för stor". Man försöker dölja att man gillar riktigt välutrustade genom att säga att den inte får vara för stor. Detta "för stor" finns inte och när kvinnan själv får välja landar kravet på 20 cm och 17 - 18 cm i omkrets.

Så det är hyckleri när de påstår att de inte föredrar stora genom att skyla med att den inte får vara "för stor".

Nog för att Mlkehunt överdriver en del men han har helt rätt om att 16 cm känns litet. Inte "för litet" men ganska litet.
Ni kan läsa mina tidigare inlägg i tråden. En kvinna sa att en killes penis var tjockare än glaset jag höll i och det var minst 18 cm i omkrets. Det stod utom all tvivel och hon sa själv att hon inte kunde nå runt den.

Så det där med att kvinnor inte föredrar stora för att de inte vill ha "för stora" är trams. Det finns inte för stora. Sex är extremt mycket skönare för killen om han har större och främst tjockare omkrets.

Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Du är okunnig i ämnet och om hur dåliga kvinnor är på att uppskatta saker.
Av 1661 män som SJÄLVRAPPORTERADE sin omkrets i en kondomundersökning var det 4st som hade 18cm omkrets.
http://3.bp.blogspot.com/-QoBtVzOrGBo/UlGpj9x8HXI/AAAAAAAAAQI/Ym44MtCV9D8/s1600/erect_penile_length_and_circumference_distribution .png
Få kvinnor kan ta en sådan.

16 cm längd är helt normalt i längd även enligt självrapporterade undersökningar. Se bild ovan, om du kan förstå läsa av tabeller.
Dock måste man mäta på ett enhetligt sätt. Folk sitter hemma och mäter på de mest "fördelaktiga" sätten.
Det är du som är okunnig.

Tjejen nedanför säger att allt över 23 cm är för stort. Med andra ord har jag helt rätt om att detta "för stor" bara är en klyscha och inget som har substans i sig. Alla kvinnor föredrar stora kukar och 23 cm är tydligen inte för stort. Menar man att en kuk över 23 cm är för stor när det knappt finns kukar över 23 cm, då kan man lugnt säga att ingen kuk är för stor.

Jag är helt enkelt kunnigare än vad du är i ämnet.

Och varför skulle de inte klara av en kuk på 18 cm i omkrets? Om ett barn med en omkrets på 40 cm ska komma ut ur slidan så är det knappast något märkbart med 18 cm i omkrets.

Citat:
Ursprungligen postat av Acidtraxx
Haha så jävla roligt att ni sitter och suger av diverse föremål, ni e allt bra kul. (-:

min åsikt som tjej (samt många andra tjejpolares) är att en kuk INTE(!!!) ska vara för stor (~23 och uppåt), för liten (~13 och nedåt), för bred (förjävligt att ha sex med en batong) men framför allt för smal (vilket tyvärr många tjejer känner sig äcklade av, vet faktiskt inte varför.. Här får ni väl spekulera.) för lång och sladdrig förhud är la inte det roligaste.

Kanske viktigast av allt är för helvete att hålla sig fräsch. Trimma hobbitburret och lukta inte radioaktivt, snälla.

Mvh en fräsch vajayjay.

Kan berätta att jag en gång höll i ett glas som var minst 18 cm i omkrets och kvinnan sa att hans kuk var tjockare än det. Här är det alltså inte något ögonmått utan handens känsla som omsluter föremålet. Känner man tydligt att kuken är tjockare än glaset så är ögonmått ett osäkrare mått.

Tydligen finns det en del som är över 18 cm och det var enligt hennes egna ord ett klockspel.

Kommer man med sin egen på 16 cm är det ingen idé att försöka ha sex. Sex blir inte lika raffinerat och inget särskilt eftersom så pass många har omkring 16 cm.
Senast redigerad av landt81 2015-04-25 kl. 21:06.
Citera
2015-04-26, 10:30
Medlem
Citat:

Kan berätta att jag en gång höll i ett glas som var minst 18 cm i omkrets och kvinnan sa att hans kuk var tjockare än det. Här är det alltså inte något ögonmått utan handens känsla som omsluter föremålet. Känner man tydligt att kuken är tjockare än glaset så är ögonmått ett osäkrare mått.

Tydligen finns det en del som är över 18 cm och det var enligt hennes egna ord ett klockspel.

Kommer man med sin egen på 16 cm är det ingen idé att försöka ha sex. Sex blir inte lika raffinerat och inget särskilt eftersom så pass många har omkring 16 cm.

Hade inte tänkt lägga mig i den här diskussionen eftersom personer som du i 80% av fallen är troll som är fullt medvetna om att det dom skriver är BS. Dom gör det bara för att dom är uttråkade eller för att dom helt enkelt gillar att diskutera. Jag vet eftersom jag har trollat en del själv i mina dar. I 19% av fallen är personerna osäkra individer som bara vill höra andra övertala dom om att dom duger som dom är. Dom kommer med grovt överdrivna påståenden som dom vet inte stämmer, sen när andra normala individer skriver sanningen så mår dom lite bättre.
Resterande 1% är idioter som faktiskt tror att skiten dom skriver är sant.

Landt81 hör nog till alla 3 kategorier.

Så varför diskutera med ett troll? Enda anledningen jag gör det är för att andra ska förstå att dom inte ska ta det du skriver på allvar. En kuk med 16cm i omkrets är extremt ovanligt, en kuk med 14cm i omkrets är relativt ovanligt, dom flesta ligger mellan 11-13cm. Och på vad baserar jag dessa påståenden? På ungefär alla undersökningar angående penis storlek som någonsin gjorts.

Ni som är osäkra pga eran storlek, lyssna inte på det här trollet för han kommer bara få er att må dåligt med sitt skitsnack. Sök information från seriösa medicinska undersökningar istället för att läsa i den här tråden.

För övrigt tror jag att tjejen som sa det med 18cm sa så bara för att landt81 skulle tappa intresset och sluta stalka henne.
Citera
2015-04-26, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
För övrigt tror jag att tjejen som sa det med 18cm sa så bara för att landt81 skulle tappa intresset och sluta stalka henne.
Citat:
I 19% av fallen är personerna osäkra individer som bara vill höra andra övertala dom om att dom duger som dom är
19 % av fallen... Vilka hittepåsiffor. Är du säker på att du inte trollar fortfarande?

Du får sitta och tro hur mycket du vill. Killar som du är så vansinnigt patetiska som ständigt måste förvränga kvinnors ord för att kunna sova bättre.

Som sagt, föredrar man 20 - 23 cm så är det effektlöst att säga att man inte vill ha "för stor". Efter 23 cm finns inga kukar kvar och därför kan man anta att ingen kuk är för stor. Och 16 cm är inte extremt någonstans, men det är helt klart stort.
Senast redigerad av landt81 2015-04-26 kl. 13:04.
Citera
2015-04-26, 13:13
Medlem
Citat:
Det är du som är okunnig.

Tjejen nedanför säger att allt över 23 cm är för stort. Med andra ord har jag helt rätt om att detta "för stor" bara är en klyscha och inget som har substans i sig. Alla kvinnor föredrar stora kukar och 23 cm är tydligen inte för stort. Menar man att en kuk över 23 cm är för stor när det knappt finns kukar över 23 cm, då kan man lugnt säga att ingen kuk är för stor.

Jag är helt enkelt kunnigare än vad du är i ämnet.

Och varför skulle de inte klara av en kuk på 18 cm i omkrets? Om ett barn med en omkrets på 40 cm ska komma ut ur slidan så är det knappast något märkbart med 18 cm i omkrets.

Ojoj, ja om en anonym person på flashback har "gissat" att en penis är 23cm eller 18cm omkrets så säger det väl allt. Hon kanske har sex med måttband? En tjejs hand kan inte omsluta mer än kanske 15cm,max 16.

För övrigt säger hon INTE att storleken är det viktigaste! Så länge den inte är de saker hon nämner.
Som hon sa: den ska INTE vara för bred...
Hoppas du kan läsa lika bra som du spekulerar.

Att ha sex kan inte jämföras med att föda barn heller. Du kan ju fråga några tjejer hur skönt det är att trycka in något med omkrets 18 cm.

Ja du får väl sluta ha sex då eftersom du bara är genomsnittlig och i övrigt inte vet något om hur en kvinna kan tillfredsställas. Bättre för resten av oss.
Citera
2015-04-26, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acidtraxx

Vi män går vetenskapligt till väga i våra undersökningar.
Citera
2015-04-26, 13:49
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeventyr
Ni som har stora, tycker ni att ni får mer respekt av andra killar/män när de har sett er balle? Eller hört om att den är stor? Upplever ni att ni har ett slags övertag mot de som har mindre än er?

Ja, håller med exakt varenda ord. Har tänkt många ggr att jag hade lätt offrat ett finger utan bedövning mot en större balle, eller riskerat att bestiga mount everest utan tidigare klättringserfarenhet. Men man får väl vara glad att man inte har ännu mindre iaf. Har mer eller mindre exakt lika liten som dig. Det har funkat bra med en del tjejer men andra, speciellt one-nighters har man märkt att de har blivit lite besvikna. Framför allt märker man det innan, när man hånglar och får stånd och de känner där nere att de tänker typ "fan också att han hade så liten."

Vi får väl i framtiden hoppas att de har tekniken att ge gossebarn rejäla doningar genom en testoboost i fostervattnet eller något så att framtidens män slipper detta skit.

Jag är väldigt estetiskt lagd också så det är smärtsamt att se sig naken i spegeln med den där lilla prinskorven när allting annat ser ganska bra ut om jag får säga det själv.

Mer respekt? Definitivt.
Övertag? Nej inget man själv tänker på, men andra som vet om känner sätter sig i underläge ibland.
Citera
2015-04-26, 16:20
Medlem
Citat:
Fråga kvinnor själv, om du nu är kapabel att kommunicera med dem.

Går du tillbaka några sidor så ser du att jag har gjort precis detta.

Citat:
2. Nej du är inte "långt under dom flesta kvinnors preferens". Kvinnor har för övrigt olika preferens.

Av åratal spenderat på div kvinnoberikade forum, kontaktsidor och många diskussioner om detta ute i det verkliga livet, både med kvinnor jag har varit med och kvinnliga vänner, så är jag övertygad om att minst 8 av 10 kvinnor har en balle runt 18-22x14-16 som preferens.
Så visst, omkretsen duger väll, längden inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Det finns personer som går igång på att bli förnedrade och en del av detta kan vara just att få höra hur liten och otillräcklig kuk de har. En del sysslar ju exempelvis med Cuckold av den anledningen, där de får se en man med riktigt ordentligt organ sätter på frugan när de själva står där och känner sig otillräckliga.

Jag tillhör inte denna mycket underliga grupp "män".
Senast redigerad av Mlkehunt 2015-04-26 kl. 16:24.
Citera
2015-04-26, 17:01
Medlem
Sek-Losos avatar
Jag förstår att det känns psykologiskt jobbigt att ha en penis mycket mindre än genomsnittet vid stånd. Och visst skall man vara medlem på bodycontact och leta ONS då kan det nog vara till ens nackdel, men hittar man en tjej som verkligen älskar än och man vill ha en seriös relation tror jag man hittar vägar runt det "problemet".

Tror inte heller att en allt för stor är så kul. Kan aldrig köra den helt in, måste vara mer försiktig så tjejen inte får ont osv.

Min erfarenhet är att alla tjejer verkligen inte vill ha en 25cm. Känner flera svarta amerikaner som har svårt att få med sig hem någon av barflickorna här i Asien för de är för rädda för deras storlek. För dem är inte den större storleken alls till någon fördel. och vissa av dem har inte ens nån jätteballe, men ryktet säger så här så de drabbas av det.

Min egen är jag helt nöjd med vid stånd. Däremot är den ganska ynklig slak vilket faktiskt var lite jobbigt när man duschade i skolan å sånt. Mången kvinna som först sett den slak och sedan sett dess utveckling har blivit ganska förvånad!
Citera
2015-04-26, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sek-Loso
men hittar man en tjej som verkligen älskar än och man vill ha en seriös relation tror jag man hittar vägar runt det "problemet".

Och hur många tjejer som gillar sex tror du inleder en seriös relation med en klent utrustad man?
Citera
2015-04-26, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Av åratal spenderat på div kvinnoberikade forum, kontaktsidor och många diskussioner om detta ute i det verkliga livet, både med kvinnor jag har varit med och kvinnliga vänner, så är jag övertygad om att minst 8 av 10 kvinnor har en balle runt 18-22x14-16 som preferens.
Så visst, omkretsen duger väll, längden inte.

Mina undersökningar i frågan (som dock är begränsade till att ha kollat runt nätet i ett flertal timmar) ger inte samma entydiga resultat. För det första, även om en större storlek är ett plus, särskilt vid ONS, finns det andra saker som också spelar in.
För det andra, 8/10 är en överdrift. För det tredje, VET kvinnor inte att uppskatta storlek. Detta har jag nu skrivit flera gånger. Det de tror är 18cm är egentligen 16cm.

Vad gäller tjocklek börjar 14-14,5+ bli för mycket för vissa. Mer än 15cm lär sätta stopp hos dem som inte är vana vid det, men det är kanske det du vill?
Detta vet jag av att ha läst forum där MÄN skriver, som vet sin storlek. Kvinnor vet inte.

Citat:
In the study, 41 women viewed and handled penises made on a 3D printer.

The models were blue, and ranged in size from 4 inches long and 2.5 inches in circumference to 8.5 inches long and 7 inches in circumference.

The women were asked to pick which of the 33 models they would prefer for a one-time partner, and which they would prefer for a long-term partner,

'They preferred larger-girth (but not longer-length) models for one-time partners than for longer-term partners, the researchers wrote.

'Women's sexual selection may help explain why human penises are unusually thick compared to other primates.'

The women also preferred the same length - 6.5inches, regardless of the type of relationship.

A second study gave women one of the penis models for 30 seconds.

They were then asked to pick that same model from a bin of 33 models 10 minutes later.

Women tended to overestimate the size of the penis they had previously examined, the study found.

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2650925/For-one-night-stands-size-really-does-matter-women.html

Du har ju helt enkelt fel i dina idéer.
Även dildos är mest populära storlek cirka 16cm (=6.2 inches )

Det känns dock dumt diskutera med dig eftersom du har fått denna fix idé, och det är slöseri på tid. Du är ju en störd person som tydligen inte har några riktiga problem.
Alternativt så är du faktiskt ett troll som tänder på att få höra att du "inte är liten". Jag vet inte.
Citera
2015-04-27, 00:55
Medlem
Citat:

För det andra, 8/10 är en överdrift.

Nej, av samtliga kvinnor som jag har sett skriva/pratat om storlek så är det ca 8 av 10 som har föredragit det större.
Något som jag faktiskt förstår, det är lika logiskt som att en kille föredrar en tight fitta framför en slapp.

Citat:
Vad gäller tjocklek börjar 14-14,5+ bli för mycket för vissa. Mer än 15cm lär sätta stopp hos dem som inte är vana vid det, men det är kanske det du vill?

Skitsnack, jag har själv 14 i omkrets, 14,2 för att vara exakt, och det har varken varit smärtsamt eller svårt att komma in i någon av dom som jag har varit med, tvärtom faktiskt, någon minut in i samlaget så är det mer eller mindre friktionslöst.
Jag betvivlar att 8 mm mer skulle göra en så stor skillnad.
Det du skrev här får mig att tro att du själv aldrig har haft sex, möjligtvis med en oskuld.

Citat:
Du har ju helt enkelt fel i dina idéer.
Även dildos är mest populära storlek cirka 16cm (=6.2 inches )

Källa på det? Av vad jag har hittat så är dom mest sålda dildos utan vibrator Samson’s Swinging Delight (penetrerande längd 17,5 cm och 15 i omkrets) och Double Mini Dong (29 cm).

Citat:
Du är ju en störd person som tydligen inte har några riktiga problem.

Tyvärr så har jag för många, att ha en liten kuk är bara 1 av dom.
Senast redigerad av Mlkehunt 2015-04-27 kl. 00:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in