2015-01-02, 02:08
Medlem
ckrfe00s avatar
Kanske inte att gemföra med andra inlägg i denhär tråden men men.. Det var ett bra tag sen så kommer inte ihåg exakt vad som hände, var även full när det hände. Det började med att jag åkte hem till en tjej som jag kände sen innan (hade växlat lite nakenbilder oså med henne) kan tillägga att jag var tillsammans med en annan tjej då. Vi började hålla på och smeka varann i hennes rum men eftersom hennes släkt satt utanför så bytte vi rätt smart plats, vi hittade inget bättre ställe än en höbal ute i ladan så sagt och gjort. Hon började suga mig bedanför balen och hon var bra på det! Efter ett tag hoppade vi upp på balen och jag satte igång att ta henne bakifrån, kom rätt fort så jag fortsatte fingerpulla henne och slicka henne speciellt skönt var det inte då hon fick hö i fittan.. Vill minnas att hon blen rätt bra spräckt också..
Citera
2015-01-02, 13:32
Medlem
En gammal flickvän blev alltid extremt fyllekåt, det spelade ingen roll var eller hur, men knulla det skulle hon fan göra när hon var full. En sommar hade vi och kompisgänget dragit iväg med husvagn. Vi var många som fan och det låg tre stora luftmadrasser i förtältet eftersom alla inte fick plats i husvagnen.

Där, när folk hade somnat började hon gnida sig mot min kuk och kåtade upp mig. Jag tyckte dock att det var lite skämmigt eftersom vi delade luftmadrass med hennes bror.. Men jag knullade henne sakta och kom i henne och jag tror aldrig hennes brorsa märkte något..
Citera
2015-03-30, 13:54
Medlem
Efter mycket läsning kom mitt sjukaste och förmodligen också roligaste minne tillbaka. Jag tänkte länge att jag inte hade något att bidraga med. För många år sedan besökte jag och några kollegor en Östeeuropeisk stad. Vi åt på en bra restaurang och gick vidare till en pub. Jag var utarbetad och trött så efter ett tag på puben var jag på toaletten och spydde, men kunde hämta mig något och fortsatte dricka öl. Efter en stund, framåt kvällen kommer två unga lokala tjejer och sätter sig vid vårt bord. Jag har svårt att bedöma åldern exakt, men tror att de var runt 25 år gamla. Jag var redan då betydligt äldre så därför är det svårt att bedöma. Den ena av dem var mycket söt blonderad och den andra ser helt OK ut med råttfärgat hår. De får cigaretter av min kollega och den råttfärgade kan några ord engelska. Jag försöker konversera men det går inte ens att få fram något – därför har jag så lite hum om åldern. Deras nationalitet förstod vi efter ett tag. De tillhör en fattig minoritet i landet där vi är.

Efter ett tag säger de att vi ska gå och hyra en bastu. Uppsåtet med det är uppenbart och en tredje kollega avviker. Jag hade lite knackigt i mitt förhållande till dåvarande flickvän och tänker att det kan väl vara OK att få bada bastu och knulla någon av tjejerna. Jag är fortfarande mycket trött.

Bastun är en stor lokal med relaxrum duschar, bastu och sovloft. Kollegan tar blondinen till sovloftet och börjar nästan direkt köra missionären med henne. Jag vill bada bastu och tar med mig „min“ tjej dit – hon har stora välformade bröst och ser i övrigt bra ut naken. Vi bastar lite, duschar, sedan går vi till sovloftet – lite upptändande är det att se dom andra knulla på i en av sängarna. Vi tar en annan säng och jag börjar slicka lite fitta – hon är ganska upptänd men också relativt passiv och inte speciellt flexibel så efter ett tag bestämmer jag att om jag ska orka över huvud taget får det bli missionär och snabbast möjliga utlösning. Det går bra (hon får nog inte ut mycket av det – men vem orkar bry sig) och vi är färdig i god tid innan entimmeshyran är slut. Jag duschar igen och ser lystet när den andra tjejen – blonderad med liten mörk buske går till duschen. Om jag hade fått välja skulle jag tagit henne – hon var förståss väldigt högljudd men jag är svag för blondiner.

Hela situationen – att bli uppraggad av unga tjejer och att ha sex i samma rum alla fyra är ett bättre minne än min enda trekant och har varit jättebra som runkminne i många år nu.

När vi är på väg ut säger den råttfärgade – „Now You pay us!“ – Jag och kompisen påpekar att vi inte gjort upp om någon betalning. Jag får senare klart för mig att detta är naturligt i deras kultur. Vi pratar vidare och de verkar inte alltför sura över utebliven betalning så vi går till den fina restaurang som jag och kollegan tidigare dinnerat på. Där pratar vi vidare och jag föreslår / bestämmer att vi för att muntra upp dem ska ta in på ett bättre hotell.’

Vi tar taxi till det som jag tror är det bästa hotellet i stan. Kollegan tar blondinen till ett rum med tillåten rökning och jag tar den råttfärgade till mitt rum. Min idé var att tjejerna skulle få bo lite flott och äta frukost på vår bekostnad. Min ork var slut så jag lägger mig och sova.

Vid femtiden på morgonen kommer min kollega och bultar på dörren. „Tjejerna har åkt – nu måste vi dra!“ säger han. Det visade sig att den råttfärgade tröttnat på mig och gått till Kollegans rum där han satt på båda.

Dagen efter börjar det svida i kuken. Det är inte värre än att jag väntar med läkarbesök tills jag kommit hem. Det blir läkare och en läskstång (eller vad det kan heta) i urinröret. Efter odling konstaterar de stafylokocker – min sammamfattning som sedermera muntrar upp kollegan och andra som får det berättat – var halsfluss i kuken.

Kollegan som satt på båda tjerena fick inget sådant minne med sig, vilket var bra för han och hans flickvän. Min flickvän hade redan en infektion som jag visste anledningen till så jag hade inga problem att berätta om just infektionen utan att antyda hur jag fått den. Jag tror dock fortfarande att jag fick den eftersom jag använde bastu och duschar eftersom kollegan inte gjorde det.

Efter ungefär ett år kommer ytterligare en poäng. En ny kollega berättar lite om sitt privatliv och att han ska åka till staden där vårt lilla äventyr tog plats för att adoptera ett barn därifrån. Jag vänder mig direkt till kollegan som jag var tillsammans med och säger „Du xx, det kan ju vara något av våra barn!“.

Lite sjukt – Halsfluss i kuken och lite roligt – adoptionen!
Citera
2015-04-23, 00:49
Medlem
Bikt - spydde på hans kuk

Detta har jag aldrig berättat för någon, så dags för lite Flashback-bikt

Knullade en nära killkompis då vi bägge var på fyllan, var för några år sedan. Han låg på sängen och jag sög hans kuk, den var stor och jag tog den väl lite djupare än vad jag borde ha gjort. Fyllan gjorde säkert sitt i att jag inte fick några kväljningar innan för plötsligt spyr jag på killens kuk. Som tur var hade jag knappt käkat nåt den kvällen så var mest rödtjut jag fick upp. Inte jättemycket men inte pyttelite heller.

Upptäcker iaf att killen halvsover - ha ha så bra va jag på att suga av liksom! (Note - han var lika packad som jag). Han hade iaf inte märkt något. Jag fortsätter suga och suger faktiskt upp min egen spya hur äckligt det än låter. Hellre det än att han skulle upptäcka vad jag hade gjort.

Alltså det här är så jäkla äckligt. Har fortfarande inte berättat för killen som ännu är en nära vän till mig

Nån annan som vart med om väldans pinsamma grejer sexuellt och som ni försökt sopa under mattan?
Citera
2015-04-23, 00:51
Medlem
horvalps avatar
Låter helt galet xD Varför torkade du inte bort det istället? xD
Citera
2015-04-23, 00:54
Medlem
Heliopoliss avatar
Haha, vilken tråd. Har tråkigt nog inget att bidra med när det kommer till pinsamheter.

Minns klintbergaren (nej, inte bajspåsen, lappen och nyckeln i brevlådan) där killen ätit något snuskigt, bajsat på sig i sömnen hemma hos hemsläpet. Vaknat upp först. Flyttat på tjejen lite. Smugit upp och duschat. Lagt sig på den rena sidan av sängen. Låtsats vakna och skrika "vad fan har du gjort?!"
Citera
2015-04-23, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horvalp
Låter helt galet xD Varför torkade du inte bort det istället? xD

Det hade han ju märkt! Om jag började torka kuken hans liksom. Hade jag vart nykter hade jag nog torkat dock och hellre stått med svansen mellan benen
Citera
2015-04-23, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis
Haha, vilken tråd. Har tråkigt nog inget att bidra med när det kommer till pinsamheter.

Minns klintbergaren (nej, inte bajspåsen, lappen och nyckeln i brevlådan) där killen ätit något snuskigt, bajsat på sig i sömnen hemma hos hemsläpet. Vaknat upp först. Flyttat på tjejen lite. Smugit upp och duschat. Lagt sig på den rena sidan av sängen. Låtsats vakna och skrika "vad fan har du gjort?!"

Hö hö kanske skulle fått honom att tro att det var hans sagge med andra ord och sagt "Du vill nog kolla upp det här hos läkaren"
Citera
2015-04-23, 00:59
Medlem
Hahaha fan va skön
Citera
2015-04-23, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis

Hahaha
Citera
2015-04-23, 01:10
Medlem
bleibaliens avatar
härligt återbruk av vin, vilket vin dracks under kvällen?
Citera
2015-04-23, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleibalien
härligt återbruk av vin, vilket vin dracks under kvällen?

Ja men visst var det! Ska inte slösa dyrbara droppar liksom. Hmm ja det här var när jag fortfarande var fattig student så vinet borde ha återspeglat den dåvarande livssituationen = billigt tetrapak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in