2010-11-08, 10:24
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nighy
Herregud sorry men jag kom på en till, kanske inte så jätte sjuk men kanske lite smått underhållande för den uttråkade. Jag och flickvännen som jag har ett förhållande med just nu var påväg hem efter att vi varit och handlat lite fyllekäk efter en krogen runda. Hon drar in på mig en fotbolls plan och sätte rmig i båset och börjar suga min kuk medans jag käkar min pasta sallad. tog väl en tio minuter innan jag var färdig och full som jag var tog jag upp henne och satta ner henne på konstgräset och började knulla henne. tog väl ett par minuter sen kom jag på konstgräset. Går förbi den planen nästan varje dag. Blir fortfarande lite smått äcklad.. Hon hade sånna där svarta grejer från konstgräs i mellan skinkorna och jag hade dem fast klibbade på hela min dingdong så jag var så jävla full så jag la mig på konstgräset efter att jag kommit..

Dräggit jag vet..

Det värsta är nog ändå att du köpte en pastasallad som fyllekäk.. Flottigt ska det vara, kebab i bröd är en klassiker.
Citera
2010-11-08, 10:56
Medlem
pdngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sevenfolded
Det värsta är nog ändå att du köpte en pastasallad som fyllekäk.. Flottigt ska det vara, kebab i bröd är en klassiker.

HAHA! Jag tänkte också på det... kunde inte koncentrera mig på resten av berättelsen för att jag hade hängt upp mig på den där jävla pastasalladen...
Citera
2010-11-08, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevenfolded

Kan inte äta sånt på fyllan, spyr typ.. Pasta sallad med mycket dressing is da shit
Citera
2010-11-08, 19:21
Medlem
DjMendezs avatar
Så rolig tråd

Jag och min partner skulle sexa lite innan han skulle iväg till jobbet. Väl under akten tar jag fram ett par handklovar och fäster dom på honom. Jag skämtar lite om att jag inte har nyckeln till klovarna och det blir så roligt så. Efter ett tag är vi färdiga och han ber mig att "låsa upp honom" Jag går in till köket där nyckeln ligger. Jag upptäcker dock att det är fel nyckel. Den går bara till en axelväska.
Vad göra?
Min partner skulle vara på jobbet om 20 min så vi får panik. Han kan ju inte köra till jobbet med handklovar på sig! Där fanns inget i huset som kunde låsa upp dessa. Jag springer ut till skjulet halvnaken och finner en bultsax. Det fick ju duga. Men han fick tyvärr åka iväg till jobbet med ett par feta armband runt handlederna. Kan påpeka att hans pappa är chefen på hans arbete så om min partners medarbetare skulle sett hans handleder, hade nog snacket gått vid nästa familjeträff. Som tur var bar han ju långärmat.

Jag fick hoppa på cykeln och åka till hans jobb och hjälpa honom att få loss dessa metallbitar. Tog ca 2 timmar med hjälp av en borrmaskin,fil och en hammare.
Citera
2010-11-08, 19:52
Medlem
meyss avatar
Jag och mitt ex var konstant kåta och det ledde till sex lite överallt Bland annat en gång när vi var hemma hos en gemensam kompis, vi softade, drack och sen bestämde vi oss för att ta en cigg på balkongen. Det tar inte lång tid förrän jag började rida honom i en lutande stol, med folk bakom fönstret (som dock hade neddragna persienner) och en och annan människa stod på sin balkong. Sen kom även hans kompis ut precis när vi var klara, tror dock att han förstod vad vi höll på med..
Citera
2010-11-08, 20:59
Medlem
grapoluponapes avatar
Knullade med min dåvarande tjej i en rehab-bassäng på ett badhus.
Citera
2010-11-09, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nighy
Herregud sorry men jag kom på en till, kanske inte så jätte sjuk men kanske lite smått underhållande för den uttråkade. Jag och flickvännen som jag har ett förhållande med just nu var påväg hem efter att vi varit och handlat lite fyllekäk efter en krogen runda. Hon drar in på mig en fotbolls plan och sätte rmig i båset och börjar suga min kuk medans jag käkar min pasta sallad. tog väl en tio minuter innan jag var färdig och full som jag var tog jag upp henne och satta ner henne på konstgräset och började knulla henne. tog väl ett par minuter sen kom jag på konstgräset. Går förbi den planen nästan varje dag. Blir fortfarande lite smått äcklad.. Hon hade sånna där svarta grejer från konstgräs i mellan skinkorna och jag hade dem fast klibbade på hela min dingdong så jag var så jävla full så jag la mig på konstgräset efter att jag kommit..

Dräggit jag vet..

Haha är du ifrån östergötland? =P
Citera
2010-11-09, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Haha är du ifrån östergötland? =P
Nej. Stockholmare.
Citera
2010-11-09, 16:26
Medlem
mattmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emanuhabb
Jag har en story som jag ibland fortfarande, efter 20 år, ... garvar åt.

Det hade gått jävligt dåligt i engelska för mig i plugget, så mina föräldrar beslutade att skicka mig på en språkresa till Brighton i 4 veckor, med inackordering i familj.

Paret jag bodde hos hade två söner, frun var hemmafru, och mannen var "construction worker". Dom var i 40årsåldern, han var en ganska storvuxen typ, och hon var blond, ohyggligt välformad, och alltid glad.

Jag fattade aldrig riktigt vad det var mannen jobbade med, men det hade med betonggjutning att göra, och han var bortrest 2-3 dagar åt gången för att gjuta bro-fundament, pirar, husgrunder, fan vet vad.

Under hans jobbresor hade frun ofta en massa väninnor hemma. Hon skickade iväg de två sönerna till farfar och farmor som bodde en bit därifrån, och satt och pimplade vin och snattrade med väninnorna. Dom spelade kort och skvallrade, och hade jämt hög musik spelande.

Huset hade en "front garden" mot gatan, som var väldigt välskött, med rabatter och välkrattad grusgång, och en "back garden", som inte syntes från gatan, som såg för risig ut. Där låg en massa bråte, där fanns ett fallfärdigt uthus, och där hade mannen gjort en liten swimmingpool.

En gång sista veckan jag bodde där, och mannen var bortrest på jobb, hade frun en jäkla fest. Hon och väninnorna kolkade i sig ännu mera vin än vanligt, och garvade och skrek långt in på natten.

Jag hade mitt rum in mot "back garden", på övervåningen, hadegått och lagt mig, men kunde inte somna för allt oväsen.

Så småningom somnade jag i alla fall, men vaknade av att det knackade på dörren.
Jag hojtade "come in", och in kommer frun. Hon var fruktansvärt packad, och sluddrade så det var svårt att höra vad hon sa. Efter en stund förstod jag att hon ville be om ursäkt för att jag hade blivit störd av allt oväsen, och jag svarade förstås att det hade väl inte varit så farligt... nädå... ingen fara... :-)

Då vinglade hon fram till min säng och satte sig på sängkanten.
Sen sa hon nåt (jag minns ju inte exakta orden) om att jag var ju så gullig som inte klagade, så snäll... så vänlig...

Ville jag inte ha ett litet glas vin som kompensation för oväsendet?

OK, jag har aldrig haft något emot vin, och hon sa att jag skulle komma ner i vardagsrummet så skulle hon duka fram lite "left-overs".

Hon gick, jag drog på mig en morgonrock och gick ner, och det stod tre vinflarror, och massor av tilltugg på vardagsrumsbordet.

Jag sätter mig ner i soffan, och hon kramar om mig, och ber ännu en gång om ursäkt för att dom varit så högljudda hon och hennes väninnor.
Jag kramar tillbaka förstås, och "råkar" då kyssa henne på halsen. Höll kvar lite extra, och strök henne över ryggen.

Det var som att kasta en tändsticka i en bensindunk. Hon satt på min högra sida, och utan att jag hann fatta det, så hade hon vänt sig åt vänster och satt sig i mitt knä. Liksom rullat över, på sitt vänstra knä.

Sedan drog hon upp benen, så att hennes knän var i höjd med mina armbågar, och började gnugga underlivet mot min snorre.
Hon hade en väldigt kort kjol, det var ju populärt då, och den gled upp alldeles lagom för att jag efter en stund skulle kunna sträcka ner armarna och försöka lirka av henne trosorna. Det gick ju inte riktigt, eftersom hon satt så tokigt på mig, så hon stjälpte sig på rygg bakåt över soffbordet, samtidigt som jag liksom halvställde mig upp eftersom vi kramade varandra.
Hon bara stånkade God-God-God, och jag drog av henne trosorna, och där hade jag en fenomenal syn framför mig. Hon låg på rygg på bordet, med kjolen uppdragen tiil midjan, benen i vädret, trosorna flög all världens väg, och det var ju bara att öppna morgonrocken, dra ner kalsingarna och börja jobba...

Jag vet ju inte hur mycket hon och karln älskade, men det verkade som om hon var lite svulten, för hon var med på allting, inga hämningar.
Jag har funderat på det där många gånger, hon var ju bra nog packad, och kände antagligen att här fanns en möjlighet att testa allt sånt som hon aldrig hade testat förut.
Blus och behå åkte ju av efter en stund, och hon hade bröstvårtor som var som ärtor, har aldrig känt hårdare. Det var inte dumt alls... :-)

Och... här kommer alltså det jävliga... När jag hade kanske 10 stötar kvar till jättesatsen Orvar, så hörs en bil köra in på uppfarten till huset.

Hon blir alldeles stel, och säger att det måste ju vara hennes man. Ingen annan skulle kunna komma så där mitt i natten, och ibland så hände det ju att han kom lite tidigare än beräknat!

Jag måste försvinna snabbt som satan!
Jag kunde inte rusa ut i hallen och upp på mitt rum, då skulle han kanske hinna in tänkte jag, så i min förvirring sprang jag ut genom altandörren i vardagsrummet, med flaxande morgonrock och filsingarna runt benen, ut i "back garden".

Gissa om jag i hastigheten glömde att det fanns en liten swimmingpool där? med ett hårdplast-överdrag?
Jag rusade rätt ut på det, och efter 4-5 steg höll det inte längre. Högerfoten gick rakt igenom plasten, jag sjönk ner med benet, och plastkanterna i hålet rispade benet så det började blöda utav bara fan. Jag minns att jag tänkte desperat att jag måste komma därifrån fort, så jag lyckades häva mig upp, sprang genom resten av trädgården, och hoppade över häcken in till grannen. Där satt jag sedan på huk och blödde lite i gräset...

Skitskraj var jag. Hur skulle jag komma upp på mitt rum? Jag satt säkert en timme bakom häcken, och smög sedan in genom garagedörren, uppför trappan, och in i mitt rum.

På morgonen efteråt vågade jag nästan inte gå ner och äta frukost, men var ju tvungen, det skulle ha sett för konstigt ut nnars. Medan vi sitter allihop och äter, så ser plötsligt mannen ut genom köksfönstret att det har hänt något med poolöverdraget, och börjar svära och gorma.... över grannarnas ungar!

De hade tydligen vid något tidigare tillfälle kastat in en stor sten som hade gått rätt igenom plasten över poolen, och nu tog han för givet att det var dom som hade slagit till igen.

Han skulle iväg på ett jobb dagen därpå, så han undersökte inte poolen närmare just då.

Jag for hem i slutet av den veckan, och frun skrev till mig efter en tid och berättade att hennes man hade blivit MYCKET förvånad när han hittat blodfläckar, men ingn sten eller något annat på poolens botten... :-)))
HAHa detta borde dem göra en film av!

EDIT: ni som inte läst den gör det för den är helt galen
Senast redigerad av mattma 2010-11-09 kl. 16:29.
Citera
2010-11-10, 02:35
Medlem
mrcostanzas avatar
Här har jag en riktigt pinsam som hände för ett par år sen ute på landet.

Jag satt på utedasset och sket och var just klar då flickvännen knackar på , sprutar lite med doftsprayen som står på bänken och öppnar sedan..då hon flyger på mig av kåthet ..jag blev helpaff, jag tänkte vafan, här inne? ..tydligen så fann hon det väldigt sexigt..det luktar inte speciellt mycket eftersom det är en djupt hål skiten går ner i (1 m ungefär) ..iaf , vi börjar få av oss kläderna och hon sittandes på dasslocket med särade ben trycker jag in den..
vi hinner köra i nån minut då locket brakar sönder och hon faller ner i skitbrunnen ..jag tänkte då inte alls i dom banorna att det skulle vara roligt utan jag blev helt förskräckt.....men fick snabbt svar från henne så jag lutade mig ner i hålet och drog upp henne och var väldigt kladd över att hon var oskadd..sen började jag garva utan helvete och hon blev inte glad...men idag skrattar hon åt det ordentligt !!
Citera
2010-11-10, 03:09
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrcostanza
Här har jag en riktigt pinsam som hände för ett par år sen ute på landet.

Jag satt på utedasset och sket och var just klar då flickvännen knackar på , sprutar lite med doftsprayen som står på bänken och öppnar sedan..då hon flyger på mig av kåthet ..jag blev helpaff, jag tänkte vafan, här inne? ..tydligen så fann hon det väldigt sexigt..det luktar inte speciellt mycket eftersom det är en djupt hål skiten går ner i (1 m ungefär) ..iaf , vi börjar få av oss kläderna och hon sittandes på dasslocket med särade ben trycker jag in den..
vi hinner köra i nån minut då locket brakar sönder och hon faller ner i skitbrunnen ..jag tänkte då inte alls i dom banorna att det skulle vara roligt utan jag blev helt förskräckt.....men fick snabbt svar från henne så jag lutade mig ner i hålet och drog upp henne och var väldigt kladd över att hon var oskadd..sen började jag garva utan helvete och hon blev inte glad...men idag skrattar hon åt det ordentligt !!

Haha freudiansk felsägning?
Citera
2010-11-10, 13:38
Medlem
mrcostanzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
Haha freudiansk felsägning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto