Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Tror inte för fem öre att vi vinner, senast AIK vann i Borås var väl typ 2002 och Krister Nordin var en av målskyttarna.
Men med det sagt så sa jag inför säsongen att 6 poäng skulle va godkänt efter 4 omgångar och nu har vi 7 så oavsett vad kommer man inte känna den här grova besvikelsen även om vi nu åker på stortorsk.
Som aptitretare är det MFF-Hammarby ikväll och nu tror jag MFF vinner men vilken jävla inledning för deras del om det nu går annorlunda.
Senaste gången vi vann i borås gjorde
Alm matchens enda mål
Men ja vårat bortafacit där ser nästan värre ut än i malmö, senaste åren ser det värre ut. Flertaler 3-0 torsk och nån 4-0.
Men jag ser det som ett tecken, Svensson lagar dålig tacos till lunch imorrn och smittar halva laget med magsjuka, vinst 4-1!
För att vara lite seriös, Bahoui har bra facit mot Elfsborg och Bangura likaså, han kanske känner lite att bevisa också sedan sin sejour där, hoppas båda skapar en bra glöd. Bakåt vet jag inte om jag vill ha Sauli (försökte stava hans efternamn flera gånger innan jag gav upp) eller Sonko.
Saknar helgi, han vore ett skitbra tillskott i truppen. Men på tal om truppen, vi måste ha en riktigt billig trupp i år, de flesta är ju jullar med några få tyngre. Hade nog hellre haft Helgi + en till försvarare istället för Etuhu (givet att han nu är en stor lönepost).