2015-04-20, 21:14
Medlem
HAZARD17s avatar
Med facit i hand hade jag seriöst betalt 1000 kr för att stanna hemma från Behrn Arena idag. ÖSK har helt plötsligt förvandlats till urusla.
Citera
2015-04-20, 21:15
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Markus Strömbergsson har en stor del i att vi åker ut 2009 och nu gör brorsan sitt bästa för att ge Malmö segern. Helt jävla otroligt att den där fittfamiljen tillåts döma våra matcher.
Pajasen var skillnaden mellan 0 och 1/3 poäng, men det var en sådan match helt enkelt. Jag tycker laget genomför en godkänd match och är det verkligen så att malmö är ett topplag i år så visar vi i dag att vi kommer att vara med där uppe en bra bit in på säsongen. Nanne har helt klart koll på grejorna och det visar sig match för match...

Hoppas någon slänger en tändare i Markus (Martins?) huvud om han någonsin skall döma oss på Nya Söderstadion.
Senast redigerad av erikp121 2015-04-20 kl. 21:37.
Citera
2015-04-20, 21:17
Medlem
asslikethats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Pajasen var skillnaden mellan 0 och 1/3 poäng, men det var en sådan match helt enkelt. Jag tycker laget genomför en godkänd match och är det verkligen så att malmö är ett topplag i år så visar vi i dag att vi kommer att vara med där uppe en bra bit in på säsongen. Nanne har helt klart koll på grejorna och det visar sig match för match...

Hoppas någon slänger en tändare i Markus huvud om han någonsin skall döma oss på Nya Söderstadion.

Ja, med en annan domare hade ni haft minst 1 poäng idag.

Citera
2015-04-20, 21:17
Avslutad
Bajen bjuder MFF på hårt motstånd. Står bra upp i hela matchen. Den räddsla man hade för utklassning var obefogad. Bajen är för bra för det.
Lite mindre oflyt med domsluten hade det lika gärna kunna slutat lika.
Citera
2015-04-20, 21:18
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Markus Strömbergsson har en stor del i att vi åker ut 2009 och nu gör brorsan sitt bästa för att ge Malmö segern. Helt jävla otroligt att den där fittfamiljen tillåts döma våra matcher.

Helt sjukt om brorsan också medvetet dömer emot bajen. Markus var dock mer uppenbar som kunde hitta straffar ur absolut ingenting och sen exempelvis döma mål för HeIF när Poppen knuffades in i målet så tydligt det bara kunde bli. Väldigt sjukt att brorsan får döma bajen med den historiken som finns.
Senast redigerad av Kafferasten 2015-04-20 kl. 21:21.
Citera
2015-04-20, 21:23
Medlem
Julinhos avatar
Rättvis malmöseger, men kan ändå inte låta bli att tycka att 2-2 inte hade varit något rån direkt. Malmö är duktiga på att hitta in bakom vårt mittfält men bägge avsluten (och målen) i första kommer efter bolltapp av Persson.

Lillebror Strömbergsson var rakt igenom dålig matchen igenom och det var inga höga odds på att matchen skulle avgöras först efter ett misstag av honom.

Rättvist Malmö, men vi ska stå raka i ryggen. Nu kör vi över Åtvid på lördag!
Citera
2015-04-20, 21:25
Medlem
asslikethats avatar
Ni får gärna lämna Kennedy resten kan ta bussen hem tillsammans med Sana.
Citera
2015-04-20, 21:28
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Ni får gärna lämna Kennedy resten kan ta bussen hem tillsammans med Sana.

Kennedy följer med men ni kan släppa hållhaken ni har på domaren.
Citera
2015-04-20, 21:29
Medlem
nygards avatar
Kul match. Bajen står upp bra men i slutändan är det ändå inget snack. Ja,straffen var feldömd och därför karma att Mackan bommade den... men det här hade lika gärna kunnat sluta 5-1.

Ni kan böla hur mycket ni vill om domaren. Men hade inte Besara spelat över så satans mycket så kanske han hade fått något med sig.
Citera
2015-04-20, 21:38
Medlem
Bajenjeppes avatar
Visst, det blev torsk idag, men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte mådde riktigt bra. Efter misären i Superettan är vi tillbaka och visar att vi har något riktigt intressant på gång. Vi möter ett jävligt bra lag men lyckas ändå spela bra och göra det vi vill göra i form av aggressivt presspel och så vidare. Det var inte länge sen vi torskade mot lag som Ljungskile och Ängelholm. Det är inte i Malmö vi ska ta poängen. Känns otroligt bra inför framtiden! Krossa Åtvidaberg!
Citera
2015-04-20, 21:43
Medlem
Det mest mystiska är hur Yotun inte var utvisad, och faktiskt inte ens hade en varning, efter första halvtimmen. Och hur han inte fick nån senare heller.
Citera
2015-04-20, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Med facit i hand hade jag seriöst betalt 1000 kr för att stanna hemma från Behrn Arena idag. ÖSK har helt plötsligt förvandlats till urusla.
Är ÖSK i cupfinalen redan mentalt eller vad händer? Tyckte de spelade bra i cupen tidigare denna säsongen men nu verkar de ju vara värdelösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in