2015-04-17, 10:00
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip
Ingen mer S3 för mig. Detta är på en helt annan nivå än xp och sever i tidigare seasons.

Var du på leaderboards och ens försökte sätta en nivå så förstår jag dig men om inte, vad spelar det för roll för dig? Samt att dom son har abusat kommer få sitt straff. Nytändning deluxe. Många försvinner nog ifrån leaderboards nu.
Citera
2015-04-17, 13:26
Medlem
freudianslips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
Var du på leaderboards och ens försökte sätta en nivå så förstår jag dig men om inte, vad spelar det för roll för dig? Samt att dom son har abusat kommer få sitt straff. Nytändning deluxe. Många försvinner nog ifrån leaderboards nu.

Låg någonstans runt top 100 barb och hade inte börjat pusha på riktigt än. Helt meningslöst att försöka pusha nu mot folk med 300k bloodshards och perfekt gear. Om de bannar folk kanske man ska börja igen men tror knappast det händer.
Citera
2015-04-17, 14:17
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip
Låg någonstans runt top 100 barb och hade inte börjat pusha på riktigt än. Helt meningslöst att försöka pusha nu mot folk med 300k bloodshards och perfekt gear. Om de bannar folk kanske man ska börja igen men tror knappast det händer.
Några har blivit bannade, men det är väl främst streamers som blivit uppmärksammade och samtidigt uppmärksammat glitchen som Blizzard gett sig på än så länge.´
Men det känns ju lite som att Blizzard tar det här med leaderboards på lite allvar så förhoppningsvis kan de som ligger högt på leaderboard och har glitchat få sina straff.
Citera
2015-04-17, 15:26
Medlem
Besudlarens avatar
Haha lol!

This issue exists for Ultimate Evil Edition on the PlayStation 4 and Xbox One, as well, but we’re unable to correct it via hotfix at this time for these platforms. We’re looking to implement a permanent solution in a future console patch, but don’t have an ETA to share. In the meantime, to help mitigate the effects of the exploit, we’ve temporarily disabled Blood Thief goblins from spawning on PS4 and XB1 until further notice.
Citera
2015-04-17, 15:28
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Har en sån jag med som rolla Ancient, dock med cost reduce på den, så antar att det är vad jag måste rolla bort för att använda den på min barb och köra som Raekor iställetför en Furnace.
Synd bara att RCR är det som måste bort då det finns utrymme att pusha upp damage mer på vapnet även om 10%dmg redan fanns..

Jag fick ingen ancient och den gav -18% full rollad och giftad. Så lägger den åt sidan en sålänge.
Citera
2015-04-17, 17:41
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Du förstår väl att vi kräver bildbevis på en sån bow va. Jag vill gärna ha nåt att runka till här på jobbet

haha, den var inte så märkvärdig när kikade på den ingående. 3000 i dps =S Skräp
Citera
2015-04-17, 18:15
Medlem
swebarbs avatar
vem fan är denna mannercookie, en fuskare eller?
Citera
2015-04-17, 19:10
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXotic
Men det känns ju lite som att Blizzard tar det här med leaderboards på lite allvar så förhoppningsvis kan de som ligger högt på leaderboard och har glitchat få sina straff.

Haha jo tjena. Första säsongen patcha de två veckor innan slutet och introducerade ancient vilket gjort all progress innan meningslös, eller ouppnåelig efter patchen. Andra säsongen hotfixa de vapnet sever mid season, vilka några hunnit utnyttja och andra inte. Inte nog med att förstaplatsen för fyrmanna var helt omöjlig att tävla mot, lyckades de även farma mängder 63+ stenar som de senare kunde använda för att uppgradera gems.

Visst säger de att de bryr sig om leaderboards, men deras handlingar visar något helt annat.
Citera
2015-04-17, 19:34
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
Haha jo tjena. Första säsongen patcha de två veckor innan slutet och introducerade ancient vilket gjort all progress innan meningslös, eller ouppnåelig efter patchen. Andra säsongen hotfixa de vapnet sever mid season, vilka några hunnit utnyttja och andra inte. Inte nog med att förstaplatsen för fyrmanna var helt omöjlig att tävla mot, lyckades de även farma mängder 63+ stenar som de senare kunde använda för att uppgradera gems.

Visst säger de att de bryr sig om leaderboards, men deras handlingar visar något helt annat.
Ah, mycket möjligt. Jag har inte hängt med i S1 och S2 så mycket så jag visste inte att det hänt så mycket skräp innan. Då blir det kanske inte några mer åtgärder mot de mer anonyma leaderboardfuskarna.
Citera
2015-04-17, 19:49
Medlem
freudianslips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXotic
Ah, mycket möjligt. Jag har inte hängt med i S1 och S2 så mycket så jag visste inte att det hänt så mycket skräp innan. Då blir det kanske inte några mer åtgärder mot de mer anonyma leaderboardfuskarna.

Skulle bli mycket förvånad om de bannar fler, inte Blizzards stil. Vad jag vet har de bara bannat en person och den personen spred exploiten aktivt. De värsta, som alla no-lifers i <ZE> t.ex. är fortfarande kvar.
Citera
2015-04-17, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy

De som blev rankade etta i season två klarade grift 63 utan sever. De klarade sen grift 63 igen med Sever och förbättrade sin tid. Så att säga att det är helt omöjligt att tävla mot är skitsnack.
Citera
2015-04-18, 00:05
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
De som blev rankade etta i season två klarade grift 63 utan sever. De klarade sen grift 63 igen med Sever och förbättrade sin tid. Så att säga att det är helt omöjligt att tävla mot är skitsnack.

Ja, de klarade den på typ 14.55 och med sever på <7. Mig veterligen klarade ingen av att fixa 64 stenar i trials utan sever och 63 var också väldigt ovanliga. Men visst hade det säkert gått att fixa ett 64 rift. Behöver bara först tur i trials, sen sjukt mycket tur i riftet, sen astronomiskt mycket tur i nästa. För mig är det omöjligt, men osannolikt är kanske ett bättre ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in