2015-04-16, 21:04
Medlem
freudianslips avatar
Ingen mer S3 för mig. Detta är på en helt annan nivå än xp och sever i tidigare seasons.
Citera
2015-04-16, 21:18
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Egentligen är det bra att det streamas så att Blizzard får sin tumme ur röven någon gång. Än att en klan håller det hemligt för alla andra och det förblir så som det är.

Sen finns det ju dom som streamar med som verkligen tar upp problem och buggar som dom hittar, vilket är sjukt bra!
Quin69 tog ju exempelvis upp buggen med Bul-Kato ringen, tog 24 timmar så var det Hot-fixat.
Så ska det vara, men tyvärr som många säger så är ju Blizzard inte så snabba av sig och inte lägger ut "straff" emot de som utnyttjar exploits.
Citera
2015-04-16, 22:17
Medlem
MisterMozzis avatar
Fått 2 Cowrifts idag
Citera
2015-04-16, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xevic
Suttit o tittat lite på Mannercookie och hans exploitande, alltså helt ärligt, vart hittar dom det roliga med spelet då du springer upp och ner och gamblar i princip ALLTING du vill ha på ett par timmar? Är som att spela Skyrim och fuska till sig ett par miljoner guld och göra sig oövervinnlig.

Sen stör jag mig så fruktansvärt på att Blizzard är så jävla tafatt, när detta upptäcks, då fimpar man servrarna, kör en Season reset bara för att visa "Fuck you, och erat sätt" men näää, vad gör Blizzard då? Sitter i fikarummet och äter munkar och blir fet.

Vidriga pinsamma småbarn som sitter och skriver i chatchannel, "PLEASE HELP ME HAW DO I DO THEEES?" Allting ska komma på silverfat, samma i de där äckliga wow helvetet med, JAG VILL HA JAG VILL HA, jävla fittungar, ett baseballträ i skallen och jobba i en gruva i kiruna för 10kr/timmen ett par år skulle få dom att uppskatta saker mer.

Usch.

Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip
Ingen mer S3 för mig. Detta är på en helt annan nivå än xp och sever i tidigare seasons.

Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Sen finns det ju dom som streamar med som verkligen tar upp problem och buggar som dom hittar, vilket är sjukt bra!
Quin69 tog ju exempelvis upp buggen med Bul-Kato ringen, tog 24 timmar så var det Hot-fixat.
Så ska det vara, men tyvärr som många säger så är ju Blizzard inte så snabba av sig och inte lägger ut "straff" emot de som utnyttjar exploits.

MC blev permabannad nu. Undra om de kommer att banna de som inte streamar det också?
Citera
2015-04-16, 22:34
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
MC blev permabannad nu. Undra om de kommer att banna de som inte streamar det också?
Enligt en bluepost ska alla som aktivt har utnyttjat buggen bli straffade.
Citera
2015-04-16, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eXotic
Enligt en bluepost ska alla som aktivt har utnyttjat buggen bli straffade.

Kan du länka?

Använder den inte själv, men vill göra en vän uppmärksam på det.
Citera
2015-04-16, 23:05
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oblivionens
Kan du länka?

Använder den inte själv, men vill göra en vän uppmärksam på det.

Här har du

Tror inte många komma åka på ban som vanlig medelmåtta. Jag tror det framförallt kommer påverka streamers och top ~10 folk, dvs. folk i rampljuset. Tycker blizzard har skött detta rätt snyggt för en gångs skull. I mina ögon börjar de få spelet i rätt riktning, ur många perspektiv.
Citera
2015-04-17, 00:22
Medlem
MisterMozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Kan va för att merparten av oss som satsar och spelar mycket bröt sig ut och skapade en egen clan
Jaha, verkar tyvärr som att de va allt bra trevligt folk som försvann.
Citera
2015-04-17, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
Här har du

Tror inte många komma åka på ban som vanlig medelmåtta. Jag tror det framförallt kommer påverka streamers och top ~10 folk, dvs. folk i rampljuset. Tycker blizzard har skött detta rätt snyggt för en gångs skull. I mina ögon börjar de få spelet i rätt riktning, ur många perspektiv.

Hoppas de bannar alla fittor som använde exploitet, då tänker jag främst på streamers som gabynator, empyrian etc. Sånt här gör det tråkigt att pusha leaderboardsen, hur ska man konkurrera med folk som får perfekt gear på ett par timmar.
Citera
2015-04-17, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Hoppas de bannar alla fittor som använde exploitet, då tänker jag främst på streamers som gabynator, empyrian etc. Sånt här gör det tråkigt att pusha leaderboardsen, hur ska man konkurrera med folk som får perfekt gear på ett par timmar.

verkligen. blir riktigt besviken om blizzard endast bannar några få random utvalda när det är helt glasklart vilka som exploitat eller inte. föga förvånande har i princip varenda snubbe i <ZE> eller vafan dom heter typ 800+ shards/rift completed top playerz yo
Citera
2015-04-17, 08:37
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik

Citat:
Ursprungligen postat av M.S
verkligen. blir riktigt besviken om blizzard endast bannar några få random utvalda när det är helt glasklart vilka som exploitat eller inte. föga förvånande har i princip varenda snubbe i <ZE> eller vafan dom heter typ 800+ shards/rift completed top playerz yo

OM blizzard vill så kan dom banna skiten ur alla, bloodshards kan man ju se i profilen exempelvis. Håller tummarna för massban

På tal om annat så hittade jag ett nytt crusadervapen som jag ska prova idag.
http://eu.battle.net/d3/en/item/corrupted-ashbringer

mvh b
Citera
2015-04-17, 08:52
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
På tal om annat så hittade jag ett nytt crusadervapen som jag ska prova idag.
http://eu.battle.net/d3/en/item/corrupted-ashbringer

mvh b

Har en sån jag med som rolla Ancient, dock med cost reduce på den, så antar att det är vad jag måste rolla bort för att använda den på min barb och köra som Raekor iställetför en Furnace.
Synd bara att RCR är det som måste bort då det finns utrymme att pusha upp damage mer på vapnet även om 10%dmg redan fanns..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in