2015-02-16, 11:12
Medlem
Opilus5500s avatar
Snacka om tur! Jag letade efter Goblin realm, och fick 3 st på raken i T5 .. Behöver inte bekymra sig om guld nå mera, riktigt skönt så här tidigt av seasons .
Citera
2015-02-16, 11:48
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Är det värt det? jag menar, vill du pwrlevla så finns det ju folk som kan bistå och dra upp en på max 30min.
Tycker dock Molten Wildebeest's Gizzard verkar rätt intressant.

l

Det är faktiskt mycket möjligt att jag inte behöver det, men det förenklar ju väldigt mycket även vid boosting. Samtidigt som jag vill ha mer eller mindre alla gems ändå.

Och jag är intresserad av hur den fungerar.
Citera
2015-02-16, 12:31
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Säker på att det inte var "Sova kan jag göra på jobbet" ?=)

Kan ha varit så!

På tal om Gems, så kör jag Munk och följande gems atm: Taeguk (lvl 25), Bane of powerful(lvl 25) och den nya Molten Wildebeest's Gizzard(lvl 8)
Citera
2015-02-16, 12:33
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Kan ha varit så!

På tal om Gems, så kör jag Munk och följande gems atm: Taeguk (lvl 25), Bane of powerful(lvl 25) och den nya Molten Wildebeest's Gizzard(lvl 8)

Hur mycket ökar den per level?
Citera
2015-02-16, 13:04
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Hur mycket ökar den per level?

från min egen post, 5 post längre upp i tråden

Citat:
Upgrade rank grants: +1000 Life per Second
Citera
2015-02-16, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Fan så mkt som man spelat den här helgen vet jag inte om jag någonsin spelat förut.
p233 , t6 faceroll, solo grift 37.
Tack till ixxen, lanoo och IamWorthless för en trevlig gaminghelg:P

Tunga gubbar som grindade sönder oss i helgen, riktigt najs, stort tack till samtliga!

Citat:
Tycker dock Molten Wildebeest's Gizzard verkar rätt intressant.
levlar man det lite så borde det väl ge en väsentlig skillnad, även i högre grifter. frågan är om man tappar för mycket damage

Den lär funka som en extra livlina, tänk såhär..
Dör du fler gånger i en GR och tiden kickar in på 30 sec innan du kan komma upp har du gjort en jädra massa skada under den tiden du vart i livet och kan kötta på, så sammantaget så förlorar man ju i DPS men samtidigt så håller du dig vid liv och gör mer skada under den tiden så att säga..

Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless

Byt ut powerfull mot Bane of Traped , kör också med powerfull just nu i väntan på min upgrade på Trapet!
Citera
2015-02-16, 15:38
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
från min egen post, 5 post längre upp i tråden

Nu skall du inte vara sådan.

Jag är faktiskt blind!

Då var den faktiskt betydligt bättre än jag trodde, läste som det var 1000 som bas.

Det känns ju faktiskt intressant att de har två nya gems med survival i denna season, är det speciellt för HC eller varför tror ni att det är så?
Citera
2015-02-16, 15:44
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Nu skall du inte vara sådan.

Jag är faktiskt blind!

Då var den faktiskt betydligt bättre än jag trodde, läste som det var 1000 som bas.

Det känns ju faktiskt intressant att de har två nya gems med survival i denna season, är det speciellt för HC eller varför tror ni att det är så?

Jag tror det är Blizz svar på unity-kombon.
Förhoppningsvis öppnar det här upp lite och ger också möjligheten till extra survival i gruppspel.
Alla mina DHs har ju varit drabbade av ovanstående. Solo funkar pga unity, i gruppspel har jag dött betydligt mer.
Ska absolut testa att skifta ut Zei mot Molten när jag kommer hem. så ska jag fan pressa grifterna lite mer
Citera
2015-02-16, 21:31
Medlem
chullans avatar
Ibland är faktiskt Kadala snäll!
http://3.ii.gl/ZUwhryZnq.png
Citera
2015-02-17, 01:47
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Ibland är faktiskt Kadala snäll!
http://3.ii.gl/ZUwhryZnq.png

Nu är jag extremt avundsjuk på dig!

Vad är det för gems som gäller som DH nu? Zei's, Bane och ???

Sen är jag nyfiken, är arcane barb fortfarande best in slot eller skall kridershot vara bättre? Jag är så konfunderad.

Sist men inte minst så får jag användning för levlinggemet när jag skall dra upp en monk och en babbe. Babben för att spela och monken för att rolla chestpieces till DHn...
Citera
2015-02-17, 02:11
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Så vad är bäst nu då av dom nya gemsen? Dmg reduction eller hpreg-gemet?
Citera
2015-02-17, 08:33
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
Så vad är bäst nu då av dom nya gemsen? Dmg reduction eller hpreg-gemet?

Ganska säker på att hpregen är grym för monks och kanske till och med DHs (om man vill överleva)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in