2015-04-17, 18:45
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyJones
Det var ett jävla tjat. Klart som fan det är illa om vi torskar idag. Ni kan få kalla det kris om det får er att må bättre. Flesta av oss är nog luttrade av de senaste åren och fattar att med hur det ser ut med trupp o jävelskap så är det såklart troligt att det kommer gå åt helvete iaf till en början av säsongen.

Karlström startar äntligen. Man fåe glädjas åt det lilla.
Vad skulle du kalla det?
Citera
2015-04-17, 18:59
Medlem
Borde inte Pelle O byta frisyr? Borde Nanne ha rastaflätor om Bajen är top-5?
Citera
2015-04-17, 19:05
Medlem
Mahans avatar
Med lite tid på nacken, hur känner ni djurgårdare inför Pelle Olsson som tränare?

Hata Spurs.
Citera
2015-04-17, 19:31
Medlem
Bornets avatar
Han vänsterbacken i Apgården, läge att ge honom livstidskontrakt? Dunderräddning mot Bajen och nu sinnesräddning mot KFF
Citera
2015-04-17, 19:49
Medlem
RoyJoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Vad skulle du kalla det?

Business as usual? Rätt kasst alltså.
Citera
2015-04-17, 20:56
Medlem
Bornets avatar
Salkräldjuret ska fan suga mina söta 21 cm för dom tre poängen, jag skulle inte kunna lägga ett tips rätt om jag hade facit i hand. Ska spela mot GAIS resten av säsongen.

Fan vad jag älskar att säsongen är igång igen.
Citera
2015-04-17, 20:57
Medlem
mikkelbergs avatar
Nyasha Mushekwi från start pleaase!
han som började med fotboll som 20åring..
Citera
2015-04-17, 21:01
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Salkräldjuret ska fan suga mina söta 21 cm för dom tre poängen, jag skulle inte kunna lägga ett tips rätt om jag hade facit i hand. Ska spela mot GAIS resten av säsongen.

Fan vad jag älskar att säsongen är igång igen.

Saknar Gais i allsvenskan! Mer Bornet i tråden tack!
Citera
2015-04-17, 21:02
Medlem
Vad har hänt med Kalmar egentligen? Missade visserligen sista 15 men innan dess kunde man ju knappt slå mer än 3 passningar i rad innan man sket på sig och tappade bollen. Ruskigt urusla och Dif är ju inte heller mycket bättre.
Citera
2015-04-17, 21:20
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahan
Med lite tid på nacken, hur känner ni djurgårdare inför Pelle Olsson som tränare?

Hata Spurs.
Utsökt komponerat inlägg.

_____

Oförtjänta tre poäng ikväll, men oerhört viktiga. Förhoppningsvis kan vi bygga vidare på detta till sexpoängsmatchen mot Sundsvall. Kvällen till ära ska jag inte gå in på hur bedrövliga vi är, utan nöjer mig med qtt konstatera att det är sjukt att Arvidsson frälser oss från ett givet mål för andra matchen i rad.

Utöver målet var det roligaste att se DFG försöka bestämma sig för var de skulle hänga sin banderoll..
Citera
2015-04-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahan

Hata Spurs.

Stor fråga. Beror lite på vem du frågar och hur man ser på klubben i stort. Jag tillhör dem som är mycket missnöjda över hur Djurgården sköts och bedrivs sedan flera år. På så många sätt så det orkar jag inte dra här. Men ett problem är tillsättandet av PO. Jag har respekt för Pelles fotbollskunskaper och vilja och resultat med Gefle. Men Djurgården behöver en stark röst, en som talar tydligt, en som eldar på spelarna, som ger dem lite full i fan. Är trött på den konstanta snällheten från nuvarande Djurgården, det får mig att vilja spy. Mer och mer politiskt skit trycks in i klubben samtidigt som ekonomin blöder. Och vad fan hände med alla stålar under Magnus Pehrson och Tom Jacobsson?

Djurgården är i nuläget en klubb med otroligt svag ledning. Därför har man en tränare utan pondus. För man kan inte hantera starka personer. Vår sportchef (som får lovord från höger och vänster, bedrövligt) är typexemplet på en sportchef som aldrig kan hantera profiler i spelartruppen, aldrig spelare med stark attityd. Så det har blivit en grå massa av veka pojkar i laget under sportchefens ledning. Och det roliga är att han är så nervös över sin egen oduglighet så han liksom bara "måste" ändra om hela jävla truppen inför varje säsong.

Fyra millar plus med alla försäljningar.... Wow vilket resultat...

Idag såg det inte ut som många åskådare på Tele2. Men det hjälper inte heller för klubbledningen fattar inte vad bara en sådan sak säger.
Citera
2015-04-18, 01:39
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Liket lever. Kämpa Djurgården!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in