Citat:
Ursprungligen postat av
Illsuionist
Force armor räcker rätt högt upp, men om man vill tåla mycket så ska man köra med ringen från säsong2 och unity, då kan du face-tanka i grifts runt nivå 55.

Man tappar i och för sig mycket dmg från F&R, men man kan ha tillräckligt med dmg ändå.
Halo of arlyse? Den som ökar bonusen från ice armor menar du lr? Funderat på det också men ja, mkt dmg man tappar men ska testa. Känns kanske lite overkill att köra den + unity, convention of elements är trevlig också. Har iofs inte hittat någon unity alls men det är inget att sörja.
Hur kommer det sig att folk lämnar klanen igen? Gick från en halvdöd kompisklan till fb-klanen för att hitta andra likasinnade diablo-nördar men blir aningens deprimerad när tvåan efter mig i den interna leaderboarden har grift 14 som högst. Inte för att jag brukar spela annat än solo för det mesta så är det ändå kul med diskussioner på en nivå högre än "vad ska jag rerolla". Men men, dags att plocka fram engelska lexikonet o leta ny klan kanske... har inte direkt något val heller om jag nu siktar på top 10 (fuck you xp-buff i party).