2015-04-14, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Hahahah Steffe är min favorit iallafall Tycker lite synd om honom och hans blivande tjej som får bo i det där huset, till trapp hade han staplat lastpallar...

Hästbonden sa såhär i början "Det är inte säkert att jag ska ha en hästtjej" när Linda och han pratade om att det är många tjejer på hästtävlingar så han är nog gay eller bi dom brukar ha med en sån varje år.

Sen kom jag att tänka på en annan sak, borde det inte vara väldigt lätt och se vem bönderna tagit som flickvän? Bara att söka upp på facebook så står det väl "tillsammans med blablabla"?
De har ju inte spelat in programmet än. Och förmodligen får de inte gå ut med det på sociala medier förrän alla avsnitt sänts på hösten. De skriver nog under avtal om tystnadsplikt.
Citera
2015-04-14, 14:05
Medlem
Vem är snyggbonden då? =Han i Norrland?

Töntbonden? =Anders i Småland? Per i Västergötland?

Sympatiska bonden?= Hassela-bonden?

Bögbonden?= Hästbonden Pontus?

Evt Olle Pallars med sitt udda utseende istället för Norrlandsbonden (som tv 4 kommer se som att han klarar sig själv).

Eller kommer tv 4 göra avsteg från den vanliga dramaturgin?
Citera
2015-04-14, 15:05
Medlem
2mass avatar
Riktigt tråkigt gäng, ingen som stod ut alls. Tror inte jag kommer följa bonde i höst.
Citera
2015-04-14, 20:25
Medlem
Isnatts avatar
Det var inga kvinnliga bönder med i år va? Lite synd. Och ingen riktig udda heller vad det verkade.

Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Ingen som har en aning om vad som hänt med vår glada buggare från 2010? https://www.youtube.com/watch?v=sVXuUpWxts8
Det var kul att följa henne, sånt annorlunda gäng liksom!
Citera
2015-04-14, 20:29
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Det var inga kvinnliga bönder med i år va? Lite synd. Och ingen riktig udda heller vad det verkade.

Det var kul att följa henne, sånt annorlunda gäng liksom!

Jo, fast jag menade Per-Johan. Går inte att hitta på birthday, ratsit, eniro eller nånting. Per-johan Ivansson hette han och var född i november 1980. Undrar om han har dött? Verkar ju inte vara typen som flyttar utomlands...
Citera
2015-04-15, 01:18
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Fram med Marcus Anderssons farsa, mannen med dom snabba svaren.
Citera
2015-04-15, 10:15
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Jo, fast jag menade Per-Johan. Går inte att hitta på birthday, ratsit, eniro eller nånting. Per-johan Ivansson hette han och var född i november 1980. Undrar om han har dött? Verkar ju inte vara typen som flyttar utomlands...

Han skulle kunna ha gift sig och bytt efternamn...
Citera
2015-04-15, 10:43
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Han sålde sitt hus för ett par år sedan i alla fall:

http://lagfarter.skanskan.se/details.php?id=64173
Citera
2015-04-15, 11:19
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Han sålde sitt hus för ett par år sedan i alla fall:

http://lagfarter.skanskan.se/details.php?id=64173

Då stämmer nog min teori, för huset på adressen där den jag tänker på bor, bytte ägare några månader efter att P-J's hus såldes.
Citera
2015-04-16, 07:56
Medlem
Lite typiskt att många av bönderna säger att de vill ha nån som väntar på dom när dom kommer hem. En hemmafru alltså?
Citera
2015-04-17, 06:59
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Lite typiskt att många av bönderna säger att de vill ha nån som väntar på dom när dom kommer hem. En hemmafru alltså?
Nu hörde man ju inte någon av dem säga det i år.
Citera
2015-04-17, 07:01
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Vem är snyggbonden då? =Han i Norrland?

Töntbonden? =Anders i Småland? Per i Västergötland?

Sympatiska bonden?= Hassela-bonden?

Bögbonden?= Hästbonden Pontus?

Evt Olle Pallars med sitt udda utseende istället för Norrlandsbonden (som tv 4 kommer se som att han klarar sig själv).

Eller kommer tv 4 göra avsteg från den vanliga dramaturgin?
Var det i ordning Jonathan, Peter, Sebastian och Erik ifjol enligt dig då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in