2014-11-20, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Blev positivt överraskad över att picknickkorgen inte bestod av två bananshakes och en klase bananer.

Ha, ha Vet hon om alla bananer hemma, förresten? Eller kommer hon också fly då?

Citat:
Ursprungligen postat av 2mas

I övrigt var Anna-Lena riktigt avtändande ikväll med sina snuskfasoner. Det finns sexiga brudar även i den åldern(45), men Anna-Lena är inte en av dom för att uttrycka det milt. Att höra en osexig 45-åring som ser ut som 55 mer eller mindre säga rakt ut hur kåt hon är i TV är inget annat än äckligt. Man måste vara sexig för att få säga såna saker.

Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Tror Peter inser att ingen normal hona vare sig hon är i 5-årsåldern eller 45-årsåldern klipper en klassisk pottfrisyr á la Jim Carrey i 'Dum och dummare' innan man ska vara med i tv.

Dessutom är det nästan läskigt så sexuellt utsvulten hon är, Peter får nog fan låsa in handjuren fram tills att hon åkt hem...

skrattar så jag trillar av stolen.

Fast visst har den andra också pottfrisyr?
Senast redigerad av laprikapaprika 2014-11-20 kl. 10:44.
Citera
2014-11-20, 11:47
Medlem
Hur blir det nu då när det redan är klart vem Erik kommer välja? Är ju flera avsnitt kvar. Eller blir det att han inte väljer någon alls och blir lämnad ensam på gården? Jag måste få veta .
Citera
2014-11-20, 13:02
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Han menade nog tvärtom - att de andra tjejerna var snyggare än Sara. Vilket jag inte alls håller med om.

Så... Mickan och den andra tjejen åkte. Ja, det var ju rätt väntat. Men jag tycker ändå synd om Erik, han försökte ju faktiskt. Men det var väl som han sa innan valet: "Jag har valt den som passar in i mitt liv, mest praktiskt" För det är Erik - han är praktisk. Vi får väl se hur Ida passar in, rent praktiskt. Nä, jag tippar på att Erik förblir singel efter programmets slut.
Tycker dom andra kænns mer krogensnygga, Sara mer genuint fin, enligt mig. Hoppas ni førstår? Jag tycker hur som helst att det ær Sara han ska satsa på. Kænns mycket mer mogen, varm, fin æn dom andra. Några kilon mer hoppas jag inte stoppar honom, han har ju uttalat sig ganska ytligt i børjan av serien.
Citera
2014-11-20, 13:30
Medlem
irrblosss avatar
Afrodite-skum var iaf kvällens roligaste ord.
Citera
2014-11-20, 15:12
Medlem
Citat:
Han menar att de andra har för tighta rumpor och bröst, vilket inte Sara har. Håller med honom, Sara är väldigt sexig det är inte dom andra så han begår ett misstag om han inte väljer henne.
Måste dock säga att Ida också såg väldigt påsättningsbar ut idag, fina kroppar dom där två

I övrigt var Anna-Lena riktigt avtändande ikväll med sina snuskfasoner. Det finns sexiga brudar även i den åldern(45), men Anna-Lena är inte en av dom för att uttrycka det milt. Att höra en osexig 45-åring som ser ut som 55 mer eller mindre säga rakt ut hur kåt hon är i TV är inget annat än äckligt. Man måste vara sexig för att få säga såna saker.

"Man måste vara sexig för att få säga såna saker". Jaha och vem bestämmer vem som är sexig och vem som inte är det? Om det hade varit en snygg kvinna, hade det då varit mer passade att hon uttryckt hur kåt hon är? Hade det varit mindre äckligt?
Citera
2014-11-20, 16:10
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
"Man måste vara sexig för att få säga såna saker". Jaha och vem bestämmer vem som är sexig och vem som inte är det? Om det hade varit en snygg kvinna, hade det då varit mer passade att hon uttryckt hur kåt hon är? Hade det varit mindre äckligt?

Ja, det hade varit mindre äckligt, självklart. Faktiskt inte äckligt alls. En sexig brud som pratar snusk är hett. Har inget emot om tjejer är på när det kommer till det sexuella, förutsatt att hon är sexig då givetvis. Däremot om en tjej är för på när det gäller den romantiska delen är det ganska avtändande, även om hon är snygg.
Jag bestämmer vad jag anser sexigt och inte. Tror dock många håller med mig om Anna-Lena. Det finns en orsak till att hon är sexuellt utsvulten om man säger så...

Sara och Ida hade gärna kunnat få prata snusk. Helst nakna, och helst växelvis skumpandes på en, likt Jarl Borssén i Den ståndaktige kyrkoherden, liggandes undertecknad

Förövrigt tror jag faktiskt inte att Sebastian och Petra hade träffats IRL innan dejten igår, om jag nu ska säga nåt om själva programmet igår...
Citera
2014-11-20, 16:18
Medlem
ogiltigtss avatar
Är både peter och erik oskulder?
Citera
2014-11-20, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ogiltigts

Hur har du tänkt att någon här ska kunna svara på det? Ska man gissa vad man tror eller?
Citera
2014-11-20, 16:24
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogiltigts

Det skulle jag tro. Iallafall Peter. Han hade iofs kunnat bli av med den igår, men förståeligt att han avböjde
Citera
2014-11-20, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Hur har du tänkt att någon här ska kunna svara på det? Ska man gissa vad man tror eller?

Även om man inte vet säkert kan man ha en uppfattning kring om det ena är mer sannolikt än det andra. Vad skulle man satsa på om man kunde vinna en miljon om man svarade rätt? Alla har en uppfattning om vad som är mest troligt.
Senast redigerad av Sylar143 2014-11-20 kl. 16:30.
Citera
2014-11-20, 16:31
Medlem
Citat:
Ja, det hade varit mindre äckligt, självklart. Faktiskt inte äckligt alls. En sexig brud som pratar snusk är hett. Har inget emot om tjejer är på när det kommer till det sexuella, förutsatt att hon är sexig då givetvis. Däremot om en tjej är för på när det gäller den romantiska delen är det ganska avtändande, även om hon är snygg.
Jag bestämmer vad jag anser sexigt och inte. Tror dock många håller med mig om Anna-Lena. Det finns en orsak till att hon är sexuellt utsvulten om man säger så...

Sara och Ida hade gärna kunnat få prata snusk. Helst nakna, och helst växelvis skumpandes på en, likt Jarl Borssén i Den ståndaktige kyrkoherden, liggandes undertecknad

Förövrigt tror jag faktiskt inte att Sebastian och Petra hade träffats IRL innan dejten igår, om jag nu ska säga nåt om själva programmet igår...

Ja det är klart att det finns samband mellan hur Anna-Lena ser ut och att hon är utsvulten sexuellt. Svårt att tro att hon bara är 45, ser snarare ut som 55. Tycker det mest blir pinsamt när hon är så på, känns som hon och Peter är väldigt olika. Han är mer lugn och lite tillbakadragen och behöver någon som inte skulle köra över honom men som samtidigt har ett driv att ta tag i saker och ting. Jag får en känsla av att Sebastian har träffat Petra tidigare men att det ska framstå som att det är första gången de ses. Men hur kan man vara förälskad i någon man inte ens träffat? Hur som helst så hoppas jag att de fortsätter vara lyckliga tillsammans.
Citera
2014-11-20, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylar143
Även om man inte vet säkert kan man ha en uppfattning kring om det ena är mer sannolikt än det andra. Vad skulle man satsa på om man kunde vinna en miljon om man svarade rätt? Alla har en uppfattning om vad som är mest troligt.

Jag tror inte att någon av de är oskuld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in