Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-10, 16:20
  #157
Medlem
Novus4212s avatar
Here we go again....Tidigt idag......Bara halva fredagar på Samhall?

Du har inte många rätt.

Sitter alla gäng på högrisk? Vet du vad ett häkte är tex?

Sitter alla olika kategorier åtskilda på ett häkte din satans jävla panna?

Svammel á la Ritalin igen eller?

""Berätta lite om Surenos, det vore nice, du anmärkte på att Surenos gjorde det som ingen annan skulle anmärka på, om man vet vilka Surenos är. Hur kommer det sig, att du ansåg det märkligt att en Surenos satt med mexare, något du aldrig har sett, men hur kan du ens säga så, när de är väldigt nära varandra?""

Gå tillbaka i tråden din satans panna. Sa jag ovan?

Var det inte så att jag sa att jag tyckte att det var konstigt att Surenon INTE satt med Mexikanarna utan satt med dels vita dels med "the others" något som du själva sen kommenterade med att det måste ha varit interna grejer som gjorde att det blev så (no shit Sherlock)

Once again ladies and gentlemen, I give you Homoverto!

The lord of svammel sending directly från flickrummet önskandes att han var inbjuden till Bandidos nyårsfest när hon i själva verket var hemma och postade sönder FB.

Svammel. Svammel. Svammel.
Citera
2015-04-10, 23:11
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Träffade en made guy från Genovese familjen som jag hade många trevliga samtal med.

Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Kan även lägga till att jag har träffat och rubbed shoulders med Aryan Brotherhood och The Mexican Mafia and everything in between.


Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Skall jag också nämna Crips, Bloods, Colombian Cartel och Surenos (säg till när jag skall stoppa)?


Säker nu på att du verkligen fått med alla? har du inte glömt någon, jag menar, finns ju ganska många gäng till, hann du inte träffa några fler?
Citera
2015-04-11, 10:23
  #159
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Säker nu på att du verkligen fått med alla? har du inte glömt någon, jag menar, finns ju ganska många gäng till, hann du inte träffa några fler?

Så sorgligt att du inte fattar att man träffar de flest på ett enda ställe då många grupperingar/gäng finns representerade.

Jag förstår inte vad det inte är du fattar med det men vidhåll du att alla raser/grupperingar har sina egna kåkar/avdelningar och svamla vidare i dimman av Ritalin som du är jävligt bra på.

Du skänker iallafall glädje till ett flertal läsare med goda skratt.
Citera
2015-04-11, 10:53
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Så sorgligt att du inte fattar att man träffar de flest på ett enda ställe då många grupperingar/gäng finns representerade.
Nej, de flesta är inte på samma ställe, om du inte menar en stor högriskkåk, där kan du ha svarta gäng, mex-gäng, vita gäng.

Citat:
Jag förstår inte vad det inte är du fattar med det men vidhåll du att alla raser/grupperingar har sina egna kåkar/avdelningar och svamla vidare i dimman av Ritalin som du är jävligt bra på.

Du sa ju att ju att det t.om var rasindelat på häktet, raskrig, och om du nu har träffat de du räknade upp, USAs högriskfångar, så gör du inte det på samma avdelning, inte de stora kända gängen, som du nämnde. Förväxla inte det med att man håller isär alla raser per automatik, är du ingen gängmedlem och inte har några tunga papper, så är det klart att folk kan umgås, samhället i USA är multikulturellt så givetvis finns flera kåkar som speglar samhället. Men vet kåken om att du är en Crip så inte fan sätter de dig med en Bloods,

Citat:
Du skänker iallafall glädje till ett flertal läsare med goda skratt.
Ska du säga, som påstår dig ha träffat alla kända gäng i USA, och maffian, och du är så trög att du tror att det räcker med att säga det, så blir det sanning.

Majoriteten av AB, och La eMe, sitter på långa straff, plus att de har hög säkerhet, de släpper inte in en tönt-svenne där, men det fattar inte du.

Du sa Made Guy, du har sagt såna grodor och du har inte suttit i Sverige.

Varje fråga om gängen duckar du för, för du vet inte

Genovese har tydligen många som springer runt och använder deras namn, så du har blivit duktigt blåst, även där
Citera
2015-04-11, 12:11
  #161
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Nej, de flesta är inte på samma ställe, om du inte menar en stor högriskkåk, där kan du ha svarta gäng, mex-gäng, vita gäng.


Du sa ju att ju att det t.om var rasindelat på häktet, raskrig, och om du nu har träffat de du räknade upp, USAs högriskfångar, så gör du inte det på samma avdelning, inte de stora kända gängen, som du nämnde. Förväxla inte det med att man håller isär alla raser per automatik, är du ingen gängmedlem och inte har några tunga papper, så är det klart att folk kan umgås, samhället i USA är multikulturellt så givetvis finns flera kåkar som speglar samhället. Men vet kåken om att du är en Crip så inte fan sätter de dig med en Bloods,


Ska du säga, som påstår dig ha träffat alla kända gäng i USA, och maffian, och du är så trög att du tror att det räcker med att säga det, så blir det sanning.

Majoriteten av AB, och La eMe, sitter på långa straff, plus att de har hög säkerhet, de släpper inte in en tönt-svenne där, men det fattar inte du.

Du sa Made Guy, du har sagt såna grodor och du har inte suttit i Sverige.

Varje fråga om gängen duckar du för, för du vet inte

Genovese har tydligen många som springer runt och använder deras namn, så du har blivit duktigt blåst, även där

Zzzzzzz.........Vilket sömnpiller du börjar bli Einstein.

Så nu menar du att Crips och Bloods, som ett exempel, sitter helt åtskilda?

Menar du åtskilda som i åtskilda avdelningar, kåkar eller celler?

Förtydliga ditt svammel så vi förstår vad du menar du allsmäktige som vet allt fastän du knappast har varit utanför den inavlade by där du även agerar som byfåne.

Hur var det nu med häktena?

Dom sorterar även där enligt dig eller? Högrisk vs lågrisk fastän folket där inte ens är dömda så är varje individ på ett häkte redan klassificerad?

Så vi har således högrisk häkte, mellan och även lågrisk häkte i USA?

Så denna man http://www.usatoday.com/story/news/n...rned/11894353/ hade aldrig suttit med denne man http://www.bbc.com/news/world-latin-america-31633785 som ett exempel?

Jag menar, potential kannibal vs white-collar kan väl inte vara längre ifrån varandra i riskprofil eller?
Citera
2015-04-11, 12:28
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Så nu menar du att Crips och Bloods, som ett exempel, sitter helt åtskilda?
Ja, om anstalten känner till gäng-tillhörigheten så separeras dem.

Citat:
Menar du åtskilda som i åtskilda avdelningar, kåkar eller celler?
Det beror på säkerhetsklass, du kan sitta på samma avdelning men inte få vara ute samtidigt, det där varierar nog beroende på brott och historik.



Citat:
Hur var det nu med häktena?

Ja, du sa ju det, att det var raskrig och in delat?

Citat:
Dom sorterar även där enligt dig eller? Högrisk vs lågrisk fastän folket där inte ens är dömda så är varje individ på ett häkte redan klassificerad?
Finns olika säkerhetsklass även på häkten. Och olika restriktioner på ett och samma häkte. Och på det du var på, i USA, var det ju indelat i 4 raser, så varför frågar du om något du redan yttrat dig om?
Citat:
Så vi har således högrisk häkte, mellan och även lågrisk häkte i USA?
Du har olika steg i häktningen, fulla restriktioner, isolering, och är du en ökänd våldsbrottsling med gäng-tillhörighet så brukar de sitta på avdelningar med högre säkerhet.

T.om Kronoberg, ex, har ju olika säkerhet, även i GBG, vissa får aldrig komma högst upp, där man umgås fritt, där man får gemensam promenad med andra, du vet ju nadfa.

Citat:
Så denna man http://www.usatoday.com/story/news/n...rned/11894353/ hade aldrig suttit med denne man http://www.bbc.com/news/world-latin-america-31633785 som ett exempel?

Jag menar, potential kannibal vs white-collar kan väl inte vara längre ifrån varandra i riskprofil eller?
Du sa ju att de på ditt häkte hade delat av utan att tillhöra gäng, du satt ju där,och du berättade om 4 rasindelningar, eller hart du glömt det, berättade om indelning på 4 raser trots att inte alla var gängmedlemmar. Men du tror inte de delar upp gäng, utan bara dig och asiater och kineser? Är du helt hjärndöd?
Citera
2015-04-11, 12:44
  #163
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ja, om anstalten känner till gäng-tillhörigheten så separeras dem.


Det beror på säkerhetsklass, du kan sitta på samma avdelning men inte få vara ute samtidigt, det där varierar nog beroende på brott och historik.




Ja, du sa ju det, att det var raskrig och in delat?


Finns olika säkerhetsklass även på häkten. Och olika restriktioner på ett och samma häkte. Och på det du var på, i USA, var det ju indelat i 4 raser, så varför frågar du om något du redan yttrat dig om?

Du har olika steg i häktningen, fulla restriktioner, isolering, och är du en ökänd våldsbrottsling med gäng-tillhörighet så brukar de sitta på avdelningar med högre säkerhet.

T.om Kronoberg, ex, har ju olika säkerhet, även i GBG, vissa får aldrig komma högst upp, där man umgås fritt, där man får gemensam promenad med andra, du vet ju nadfa.


Du sa ju att de på ditt häkte hade delat av utan att tillhöra gäng, du satt ju där,och du berättade om 4 rasindelningar, eller hart du glömt det, berättade om indelning på 4 raser trots att inte alla var gängmedlemmar. Men du tror inte de delar upp gäng, utan bara dig och asiater och kineser? Är du helt hjärndöd?

Dina inlägg tar nu helt bisarra proportioner och jag vet inte ens hur jag skall eller kan bemöta dig när du är helt ute och cyklar.

Du har uppenbart ingen aning om hur det funkar i USA. Du yrar om restriktioner och annat. Det förekommer i häkten i Sverige. Helt korrekt. Duktig idiot.

I USA så funkar det inte alls på samma sätt. Där har du noll koll och har du inte koll på detta basala så är det helt orimligt att du har koll på annat i fängelsevärlden i USA. Annat än vad du ev. kan Googla dig till.

Olika restriktioner? Vilka olika restriktioner syftar du då på?

När blir man satt på isolering i ett häkte i USA?

Jämför för fan inte Kronoberg med fängelsesystemet i USA din nolla. Den dumma kommentaren får vi skylla på Ritalinet

Så hur var det nu med de två herrarna som jag skickade som ett exempel? Du duckade den kraftigt.

Hade dom ens satts i samma häkte?

Om ja; under vilka former? Separerade avdelningar? Utgång i friska luften samtidigt?
Citera
2015-04-11, 13:35
  #164
Medlem
Lägg ner kåksnacket, tråden handlar om maffian.

Tycker du Obama överdriver i sina uttalanden och vilka åtgärder som det snackas om?
Citera
2015-04-11, 13:50
  #165
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Lägg ner kåksnacket, tråden handlar om maffian.

Tycker du Obama överdriver i sina uttalanden och vilka åtgärder som det snackas om?

Sådärja...Äntligen höll du käften.

Tillbaka till topic. Det enda vettiga du har sagt på länge.

Denna tråd har varit kapad tillräckligt länge med vårt dravel känns det som. Ber om ursäkt till alla andra för det.
Citera
2015-04-11, 14:01
  #166
Medlem
Du kunde inte ens säga en enda sak om ämnet, utan bara om att det ska snackas topic. Snacka topic då?

Obama och en speciell grupp verkar ha haft koll på några och trots att han inte har något konkret på dem, så menar han på att det är ett hot mot den globala ekonomin, och han har troligen rätt.

Märkligt att anklaga folk dock, innan han har mer på fötterna, han har fått en del kritik.
Citera
2015-04-11, 14:36
  #167
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Du kunde inte ens säga en enda sak om ämnet, utan bara om att det ska snackas topic. Snacka topic då?

Obama och en speciell grupp verkar ha haft koll på några och trots att han inte har något konkret på dem, så menar han på att det är ett hot mot den globala ekonomin, och han har troligen rätt.

Märkligt att anklaga folk dock, innan han har mer på fötterna, han har fått en del kritik.

Haha Xtroverto, din historia på flashback kan och kommer att delas in i epoker, just nu amerikansk/italienska maffian -13 and ticking.

Bandidos samt Ha epoken rider mot sitt slut och nästa tar vid. Jag beundrar ditt kunnande, har du lust att berätta hur du levt till dig allt detta?
Citera
2015-04-11, 14:48
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metamfetaminist
Haha Xtroverto, din historia på flashback kan och kommer att delas in i epoker, just nu amerikansk/italienska maffian -13 and ticking.

Bandidos samt Ha epoken rider mot sitt slut och nästa tar vid. Jag beundrar ditt kunnande, har du lust att berätta hur du levt till dig allt detta?
Jag hoppar runt och skriver lite här och där. Att man inte vill älta i samma tråd jämnt är nog ganska naturligt.

Och samma sak varje gång, jag kan inte känna A'e, en kille från teamet, du kanske vet? Inte PM från Stockholm, men här, i denna tråden, så har vi en som suttit med Aryan Brotherhood, Mex-maffian, Surenos, Crips, Bloods, Colombian Cartel, träffat italienska maffian i USA, sen ska jag bevisa att jag vet vem en kille från Sthlm är, han känner alla gäng, men det är givetvis jag, som åter måste bevisa, fy fan vilken underbar jävla idioti.

Jag kan inget, jag Googlar och skriver i trådar där Google ger mest träffar.

Nu flyter det på bra om just maffian, så det är kul.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback