2015-04-08, 22:06
Medlem
soulfly82s avatar
Emelies föräldrar måste va stolta......

Hur va de skulle Paow komma in?
Citera
2015-04-08, 22:10
Medlem
cybergrodans avatar
Men vafan, jag trodde att de la upp programmen samtidigt som det började sändas på TV. Har de inte gjort det tidigare heller?
Citera
2015-04-08, 22:26
Medlem
tuffkatts avatar
Jag trodde poängen var att det skulle vara deltagarnas ex som kommer in - nu har det kommit in två personer, och ingen av de har varit någons ex, utan endast människor som någon av deltagarna "umgåtts med" eller "myst lite med". Fullständigt meningslöst.
Citera
2015-04-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Emelies föräldrar måste va stolta......

Hur va de skulle Paow komma in?

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20405013.ab

Paow portas från ”Ex on the beach”
Citera
2015-04-08, 22:42
Medlem
Jag hade inga planer på att titta på skiten, hatar dessa dokusåpor! MEN jag känner ju fan Saras ex (mycket snyggare i verkligheten dock) så var tvungen att kolla på avsnitt två, men jag mår ju illa efter att ha sett det..

Och förresten:
Citera
2015-04-08, 22:44
Medlem
GoldenBlitz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloDarling

Seriöst!? De som klickade så bra!

Citera
2015-04-08, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenBlitz.
Seriöst!? De som klickade så bra!

Äsch, var inte sån! Jag vet själv att Oskar inte är ute efter mer än sex men det är väl ingen som är med i sådana här program?

Jag skulle aldrig i livet medverka i sådant här men ändå lyckas jag träffa personer som har en anknytning till dessa hemska program! Är bukis med både paow och Emelie.. Då har jag ändå känt killarna flera år!

Är det vanligt att var och varannan människa har någon anknytning till sådana program?
Citera
2015-04-09, 00:27
Medlem
B´stards avatar
Nog för att Emelie är.. ...Emelie, men den där Sara är ju på något sätt värre. Hon tror hon "äger" en person (som hon inte ens har varit tillsammans med) hon hade inga problem att rida påle med en främling efter några timmar, med kameror som fångade det hela.
Citera
2015-04-09, 00:28
Medlem
William Hainess avatar
Det kommer aldrig bli som det varit mellan mig och Emelie - tre avsnitt in. Hur många dagar tar det att filma ett avsnitt? Två, kanske max tre dagar? Vad är det med tjejer som blir bästizzzarrr 4-ever på tre timmar och det tar slut ungefär lika snabbt?

Varför tittar jag på skiten?

Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Nog för att Emelie är.. ...Emelie, men den där Sara är ju på något sätt värre. Hon tror hon "äger" en person (som hon inte ens har varit tillsammans med) hon hade inga problem att rida påle med en främling efter några timmar, med kameror som fångade det hela.

Håller med! Sara är på något sätt värre. Hennes ex är liksom från högstadiet eller max gymnasiet. Detta är inte normalt!
Citera
2015-04-09, 00:33
Medlem
Efter att sett tredje avsnittet, så känner jag mest, meh...

Vad ska egentligen programmet gå ut på? Att det ska bli lite tjafs om massa ex? Inga prispengar eller något? Så jävla innehållsfattigt hittills, de borde väl fan göra några tävlingar och blanda runt lite i grytan?

Denna skiten går ju på tomgång! Att det bara ska komma in ett och tjafsas lite och efter ännu ett ex och tjafs igen.

Och det gör ju det fan inte bättre att allt känns så oehört stagat så det är helt sinnessjukt.
Citera
2015-04-09, 01:11
Medlem
William Hainess avatar
Okej, nu har jag sett tre program och jag förstår (som många andra) inte syftet? Ska någon röstas ut? Vinner de något? Eller är det bara en gratis semester där de kan supa och dampa ut på att någon ligger med deras ex från högstadiet?
Citera
2015-04-09, 01:33
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Löjligt uttryck hon som var halvegyptier kör med "kriminell" "jag vill va kriminell" "fan va kriminellt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in