Citat:
Ursprungligen postat av
Wastebasket
Jag är ingen felfri människa heller direkt, jag är sugen på en riktig dos tjack konstant och det är fan så jobbigt det också!!!
Imovane skulle du ha, det är jag nästan 100 säker på att du gillar.
Ta hand om dej tjejen och sköt om dej!
Vänligen Wastebasket
Det går över med tiden, jag var slav under diverse CS under ca 2,5år (pyrrodliner bl.a., men jag testade allt.. rc som beprövat efter att jag inte hittade ett bra substitut av 3-mmc)
Visst man saknar det ibland men för mig slutade bara att jag satt isolerad i min stuga i Norrland och körde tills draken var röd, körde sönder familjen totalt och efter att min andra LVM var jag less och la helt av med CS (CT, den avtändningen var jag glad jag la in mig för) Vaknade upp i psykosat tillstånt, hade kniv på mig (blir inte våldsam av benso eller cs misstänker någon konstig hallucinogenen jag kryddade med) och fyra snutar fick verkligen brotta ner mig innan jag kördes till lassa där jag var nersövd i två dagar. Ett under att jag levde då jag tyckte blandade någon påse jag annars alltid märker upp noga och låser in i kassaskåpet...
Benzobruket får mig att hålla min på mattan, röka kan jag gör i rätt sällskap (över året sen senast, svårt att hitta stabil folk jag litar på som känner till min bakgrund, röker jag ensam isolerar jag mig likt tjo fast med tröktv tlls jag sonnar och tänder nästa bongkopp.
Nu har jag beställt en karta Iktrovil, har säkert kukat upp toleransen med klonaz och flubro menmen..
Återkommer med vad jag tyckte om det och ska försöka hålla mina problem för mig själv..
bwe om ursäkt för långt inlägg, bwhövde ventilera mig en hel del..
Ta hand om er där ute

Vänligen, hyllan..