2015-03-26, 12:13
Medlem
Förstår mig inte på all storlek snack och till vad för nytta? Folk är olika, de gillar olika men man ska inte behöva dras med en osäkerhet om den är "duglig" nog eller ej. Likaså har alltid ett mynt två sidor och med det menar jag att kvinnor är olika djupa samt breda och vad som tillfredställer dem mest är helt olika. Finns tjejer som har svårt att bli våta, tjejer som tycker dom är för stora och det hjälper inte med knipövningar, alla har vi problem men det finns någon för alla och man måste bara hitta sitt. Män kan ha olika storlekar samt bredd men de kanske har problem med lusten, att den inte står så bra eller är så hård, ja ni vet hur visan går. Släpp all onödig stress och pröva er fram, säger någon att ni är för liten så kanske det är dom som är "för" stora där nere, säger folk att ni har "stor" så behöver inte alltid det vara ett plus, känna smärta av något stort är ju motsatsen till vad som anses skönt (för det flesta). All i want to say is, be proud and rock the thing of yours girls and boys! Folk brister mer i självkänslan av detta men i fallet handlar det bara om att ha det skönt, så utforska istället för fokusera på något så oväsentligt. Tack och hej!
Citera
2015-04-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poop1
Min sambo sen något år har samma mått ungefär och han är den bästa och skönaste jag haft! Tycker inte alls den är liten, utan väldigt normal. Hur man är i sängen spelar större roll än storleken, tycker i alla fall jag, och dom flesta vill inte ha för långa för det gör ont om dom "slår i botten" ;-)

Stand proud soldier

16 i omkrets "väldigt normal"?
Det är enormt sett till samtliga studiers resultat.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Barlow
Fattar inte hur medel kan vara så liten. Har själv 20cm och tycker inte att det är stort. Ser dagligen män i omklädningsrummet som ser lika stora ut eller större.

Jag personligen är övertygad om att dom studier som har gjorts inte är representativa, dom är för små och oseriösa för att vara det.
I majoriteten som har gjorts så har som exempel männen fått mäta sig själva.
Utifrån mina egna erfarenheter och efter många år spenderat på div kontaktforum och kvinnoberikade forum så är jag övertygad om att medlet snarare ligger runt 16-18 i längd och 13-15 i omkrets.
Jag själv mäter 16x14 och jag har varit med tjejer som har lekt runt väldigt mycket, vissa har varit med 30+ män och jag har faktiskt frågat 2 av dessa hur jag låg till sett till deras tidigare och jag var enligt dom i det nedre laget.
Det är verkligen inte kul att ha en liten kuk, hur man än bär sig åt så kommer man aldrig att kunna bli en tjejs "bästa" ligg om hon tidigare har varit med en utrustad som vetat vad han gör.
Att kunna dra ned byxorna framför en tjej utan att känna en så stark ångest så att man mår illa skulle vara en dröm, jag skulle ordagrant kunna döda för en större kuk.
Citera
2015-04-03, 16:50
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt

Jag personligen är övertygad om att dom studier som har gjorts inte är representativa, dom är för små och oseriösa för att vara det.
Utifrån mina egna erfarenheter och efter många år spenderat på div kontaktforum och kvinnoberikade forum så är jag övertygad om att medlet snarare ligger runt 16-18 i längd och 13-15 i omkrets.
Jag själv mäter 16x14 och jag har varit med tjejer som har lekt runt väldigt mycket, vissa har varit med 30+ män och jag har faktiskt frågat 2 av dessa hur jag låg till sett till deras tidigare och jag var enligt dom i det nedre laget.
Det är verkligen inte kul att ha en liten kuk, hur man än bär sig åt så kommer man aldrig att kunna bli en tjejs "bästa" ligg om hon tidigare har varit med en utrustad som vetat vad han gör.
Att kunna dra ned byxorna framför en tjej utan att känna en så stark ångest så att man mår illa skulle vara en dröm, jag skulle ordagrant kunna döda för en större kuk.

Har samma längd på min som din kuk, omkrets har jag aldrig brytt mig om att mäta dock. Säger detsamma att de känns som medel ligger runt 16-18. Bara att kolla på alla bilder på kukar som dyker upp på olika forum vid inloggning och där tycker jag större delen av dem ligger i överkant. Och jag har som du även snackat med tjejer som jag haft sexuell relation med och flera av dem har haft killar som haft 18-22cm, alltså inte alls ovanligt.

Jag tycker de verkar otroligt om medel ligger på 13-14cm som många förespråkar. Hade varit perfekt att ha en kuk som var 2-4cm längre så man låg på ca 20cm eller strax under 20cm. Varken för stort eller för litet, lagom kuklängd som funkar till de flesta tjejer då en del tycker över 20cm blir för lång kuk.

Vet vad du menar med den känslan, man drömmer sig lite bort ibland att man vill dra ner brallan för en ny brud vid sexakten och bara få känna känslan att hon tittar "wow vad stor" men de lär aldrig hända oss två vi ligger på medelkuk storlek tyvärr.

Tänker inte så ofta på det förutom när jag pratar med en tjej jag har sex med och vi kanske ligger och småpratar om fd sexäventyr och då kan tjejen i fråga klämma till med att hon var med en kille som hade en kuk på 22cm och vilket skönt ligg de var och jag kände mig så fylld o.s.v.

Då blir känslan "jaha, då var de inget bra ligg nu" haha fast hon givet har njutit men känslan av att hon haft bättre ligg med någon som haft större kuk innan känns lite småjobbig.

Har man kuklängd under 15cm då är det illa, 14cm eller mindre låter fjuttigt, får vara glad för de man har trots allt för vi kan inte göra något åt det, bara leva med det och knulla!
Citera
2015-04-03, 17:41
Medlem
Lalacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Har samma längd på min som din kuk, omkrets har jag aldrig brytt mig om att mäta dock. Säger detsamma att de känns som medel ligger runt 16-18. Bara att kolla på alla bilder på kukar som dyker upp på olika forum vid inloggning och där tycker jag större delen av dem ligger i överkant. Och jag har som du även snackat med tjejer som jag haft sexuell relation med och flera av dem har haft killar som haft 18-22cm, alltså inte alls ovanligt.

Jag tycker de verkar otroligt om medel ligger på 13-14cm som många förespråkar. Hade varit perfekt att ha en kuk som var 2-4cm längre så man låg på ca 20cm eller strax under 20cm. Varken för stort eller för litet, lagom kuklängd som funkar till de flesta tjejer då en del tycker över 20cm blir för lång kuk.

Vet vad du menar med den känslan, man drömmer sig lite bort ibland att man vill dra ner brallan för en ny brud vid sexakten och bara få känna känslan att hon tittar "wow vad stor" men de lär aldrig hända oss två vi ligger på medelkuk storlek tyvärr.

Tänker inte så ofta på det förutom när jag pratar med en tjej jag har sex med och vi kanske ligger och småpratar om fd sexäventyr och då kan tjejen i fråga klämma till med att hon var med en kille som hade en kuk på 22cm och vilket skönt ligg de var och jag kände mig så fylld o.s.v.

Då blir känslan "jaha, då var de inget bra ligg nu" haha fast hon givet har njutit men känslan av att hon haft bättre ligg med någon som haft större kuk innan känns lite småjobbig.

Har man kuklängd under 15cm då är det illa, 14cm eller mindre låter fjuttigt, får vara glad för de man har trots allt för vi kan inte göra något åt det, bara leva med det och knulla!

Man förlorar förfan hjärnceller av att läsa inlägg som detta..
Citat:
Bara att kolla på alla bilder på kukar som dyker upp på olika forum vid inloggning och där tycker jag större delen av dem ligger i överkant.
Du har kanske inte tänkt på att de som har små penisar inte har lust att lägga upp bilder på dem?
Citera
2015-04-04, 00:10
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalacat

Man förlorar förfan hjärnceller av att läsa inlägg som detta..

HAHAH! Håller helt med

Sen är det nog som du säger, att dom med mindre utrustning ogärna lägger upp bild på sin kuk.
Dom som har stora kukar är givetvis inte sena på att slänga upp en bild eller 20 på sin kuk, som måste vara guds gåva till kvinnan
Citera
2015-04-04, 19:46
Medlem
Citat:

Haha, sån stark längtan efter större pick?
Själv har jag 17/15. Jag har varit med måååånga och ingen har tyckt den varit liten. Tror 16-17 cm och ungefär 14-15 i omkrets är ganska så normalt. Mer eller mindre.
Citera
2015-04-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanbyggare
Haha, sån stark längtan efter större pick?

Ja, då den har gjort mitt liv till ett helvete, speciellt uppväxten.
Sen är det inte direkt kul att ha sex med en liten kuk, man ser riktigt besvikelsen i tjejernas ögon när byxorna åker ned, och att få höra stön/flås under vaginalt samlag är minst sagt sällsynt.
Det mest frustrerande är dock att det ännu inte finns något kirurgiskt ingrepp eller en metod som kan öka storleken vid stånd permanent.
Senast redigerad av Mlkehunt 2015-04-04 kl. 22:24.
Citera
2015-04-05, 17:39
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Citat:
Ja, då den har gjort mitt liv till ett helvete, speciellt uppväxten.
Sen är det inte direkt kul att ha sex med en liten kuk, man ser riktigt besvikelsen i tjejernas ögon när byxorna åker ned, och att få höra stön/flås under vaginalt samlag är minst sagt sällsynt.
Det mest frustrerande är dock att det ännu inte finns något kirurgiskt ingrepp eller en metod som kan öka storleken vid stånd permanent.
Du får väl bli världens bästa fittslickare då?
Citera
2015-04-05, 18:09
Medlem
Spelar ingen roll om man har liten kuk om den sitter på ett väldigt snabbt arsel.
Tänk på det mikehunt
Citera
2015-04-06, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItWasJustified
Du får väl bli världens bästa fittslickare då?

Dom flesta kvinnorna vill nog även ha bra vaginalt sex, det är ju trots allt "huvudakten".
Citera
2015-04-08, 12:42
Medlem
Hjortronsylts avatar
Citat:

Nog för att jag också är skeptisk till alla dessa medelvärden man ser i undersökningar, men förstår inte hur det citerade styrker din tes? Det skulle väl snarare innebära överdrivna mätvärden? De flesta har väl en tendens att avrunda uppåt när de mäter sin stolthet?

Har som sagt själv svårt att tro alla undersökningar, och faktum är att det enda som är relevant (om man nu kan anse att det är relevant öht) är Sveriges medel eftersom det är svenskar vi kommer jämföras med. En internationell studie kommer till exempel bli skev tack vare Asiens mindre storlekar.

Att jag är skeptisk är så klart endast baserat på ganska tomma argument. Man jämför sig med andra i duschen (trots att slakt tillstånd har väldigt lite med slutresultatet att göra), man läser kommentarer på internet (vilket alltid bör tas med en nypa salt) och man kollar porr (vilket så klart inte är särskilt förknippat med verkligheten). Faktum är att jag endast sett en erigerad penis i verkligheten och det är min egen. Men med den osäkerhet som de flesta män trots allt har kring sitt kön så har man svårt att tro att man ens kan vara i närheten av att vara "stor". Hoppas personligen att undersökningarna stämmer eftersom jag då ligger hyfast till (medellängd och aningen grov, om det är någon som undrar) men när allt kommer till kritan så är det inte mycket vi kan göra åt saken.

Mitt främsta argument för att det bör ligga en del sanning i medelvärdena är kondomstorlekarna. De är marknadsdrivna och borde väl anpassas efter efterfrågan?
Citera
2015-04-09, 01:12
Medlem
Jag tror den senaste undersökningen som visade en storlek på 13cm eller var det nu var, har många konstigheter i sig.

De har mätt medel för personer över 17 upp till 91 år. Jag gissar att penisar på gamla människor inte når samma max som hos en yngre.
De har haft läkare som mätt, i vissa fall på folk som varit bedövade, etc. Storleken kan ju variera beroende på hur upphetsad man är, och att ha en läkare som mäter känns som penisen är oftast inte maximalt upphetsande.
Alltså vad jag menar att är att alla har en max-storlek men sen finns det många anledningar att folk inte når upp till sitt max, särskilt när man börjar bli äldre och lusten minskar. Det är stress, sjukdomar, osv. De som har regelbunden sex lär kanske kunna hålla sitt max uppe.
Om man går upp i vikt får man mera fett vid magen också, vilket minskar den uppmätta längden.
Därför blir studier som mäter "snitt" av läkare etc i högre utsträckning för låga i förhållande till vad som hade varit desa personers max i sina "bästa år".

Jag tror ett bättre sätt att mäta max är att fråga folk som är vana vid att se just detta, såsom tjejer som varit med många killar, eller prostituerade. Dock kanske de med lite större ligger runt mer, och många killar kanske säger den är större än vad den är. Men ändå.
Senast redigerad av grelin1999 2015-04-09 kl. 01:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in