Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-02, 08:43
  #8533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Sen kan man ju också undra hur tjejer från olika delar av världen tycker och tänker och hur viktigt eller oviktigt storleken på mannens penis är?

I Asien t ex är ju både män och kvinnor mindre än oss i europa. Männen har mindre penisar och smalare penisar så dessa kvinnor kanske inte vill ha större? Jämför det med en kvinna från Ghana i afrika där kvinnorna har stora rövar och breda höfter och nog skulle kunna sätta sig på en 33cl-petflaska hur enkelt som helst! Afrikanska män inbillar jag mig att var och varannan minst har en kuk ser ut som en tub med rakskum. Jag tror inte denna kvinna skulle vara speciellt nöjd med sitt (sex)liv med en vanlig svensk man som enligt rfsu har en medelpenis på 15 cm och 10 cm i omkrets!

Tror fan inte omkrets kring 10 är standard. Snarare 12-13 i verkligheten.
Kongo har ju störst enligt undersökningar och där är snittet på knappt 18 i längd. Så är nog många svennar som kan kötta på bra där också!
Citera
2017-06-02, 09:00
  #8534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
Jag har inget val, ska försöka göra det. Dock blir man påmind om detta varje dag.

Skulle också tycka det vart jobbigt med liten kuk i dagens samhälle. Det är ju inte konstigt att tjejer idag anser att kukar runt medel är litet. Då uppenbart många i ditt läge inte ligger runt. Är väl snarare 17+arna som generellt öser på.

Så skulle inte vilja byta med dig. Men som sagt är inte alltid positivt med stor heller. Jag har vart med om att jag fått avbryta sex för de gjort för ont, kommit för djupt.
Senaste ligget nu spräckte jag så hon började blöda. De hade hänt en gång innan sa hon och då hade hon legat med 15st. Jag trodde först hon hade mens och frågade men då sa hon att jag spräckt henne.

Nu kan hon inte knulla på 2-3 veckor....

Min mäter 19 i längd och knappt 15 omkrets.

Men med de sagt skulle jag aldrig vilja byta ändå på något sätt, kan inte tänka mig hur det är att leva med liten kuk som man i dagens samhälle där alla knullar som idioter. Så lider lite med dig.
Men tror också att det mesta sitter i ditt huvud. Du behöver iaf aldrig oroa dig för att "skada" damerna.
Citera
2017-06-02, 11:01
  #8535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90

Nu kan hon inte knulla på 2-3 veckor....

Min mäter 19 i längd och knappt 15 omkrets.

Men med de sagt skulle jag aldrig vilja byta ändå på något sätt, kan inte tänka mig hur det är att leva med liten kuk som man i dagens samhälle där alla knullar som idioter.

Så det du säger är alltså att en kuk som är 19 cm spräcker sönder en kvinna och att de som är mindre än 17+ är små och knullar som idioter?
Har du nåt mot att skicka bildbevis på din kvinnospräckare? Typ 2% i världen har en omkrets på 15cm. Är du en av dom?
Citera
2017-06-02, 11:38
  #8536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dacdac
Så det du säger är alltså att en kuk som är 19 cm spräcker sönder en kvinna och att de som är mindre än 17+ är små och knullar som idioter?
Har du nåt mot att skicka bildbevis på din kvinnospräckare? Typ 2% i världen har en omkrets på 15cm. Är du en av dom?

Menade att de som har kanske iaf 15cm och under inte ligger lika mkt som killar med 17cm+. Som han killen jag citerade som skäms över sin kuk och därför ligger dessa killar mindre. Vilket gör att när sen tjejerna träffar dessa killar uppskattar dom som små, fast det är medel. Förstår du min tes?

Nej jag har inget direkt behov av att posta bilder på min kuk. Jag skiter helt i om du tror mig eller inte, andra också för den delen. Min mäter strax under 15 i omkrets skulle jag tro. Diameter på ca
5-5,5 cm.

Är inte ens överdrivet stort. Typ bara stort, men absolut inget som får så många tjejer att reagera. Många man vart med som inte ens nämnt något om ens kuk, och vissa har sagt att den är stor osv.


Och det var endast första gången jag spräckt en tjej sådär. Tjejer är ju olika med, vissa är snortighta andra mindre, vissa klarar av att man kör hårt och djupt, andra inte.
__________________
Senast redigerad av LongTerm90 2017-06-02 kl. 11:42.
Citera
2017-06-02, 14:51
  #8537
Avstängd
swekredits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Skulle också tycka det vart jobbigt med liten kuk i dagens samhälle. Det är ju inte konstigt att tjejer idag anser att kukar runt medel är litet. Då uppenbart många i ditt läge inte ligger runt. Är väl snarare 17+arna som generellt öser på.

Så skulle inte vilja byta med dig. Men som sagt är inte alltid positivt med stor heller. Jag har vart med om att jag fått avbryta sex för de gjort för ont, kommit för djupt.
Senaste ligget nu spräckte jag så hon började blöda. De hade hänt en gång innan sa hon och då hade hon legat med 15st. Jag trodde först hon hade mens och frågade men då sa hon att jag spräckt henne.

Nu kan hon inte knulla på 2-3 veckor....

Min mäter 19 i längd och knappt 15 omkrets.

Men med de sagt skulle jag aldrig vilja byta ändå på något sätt, kan inte tänka mig hur det är att leva med liten kuk som man i dagens samhälle där alla knullar som idioter. Så lider lite med dig.
Men tror också att det mesta sitter i ditt huvud. Du behöver iaf aldrig oroa dig för att "skada" damerna.

haha spräckte en tjej, fyfan du är djur. Var hittade du en tjej som låg med 15 st samtidigt.
Nja jag skäms över min kuk, men det hindrar inte mig att knulla och ligga med tjejer, jag har sex ofta och frekvent. Dessutom har jag hört att min kuk är härlig, men jag vet inte om jag ska tro det, har även hört av en tjej att jag töjer henne, det kanske är min omkrets som gör det, då den är 13 cm eller mer. Men hursomhelst, det jag är rädd för är att inte kunna behålla en tjej, och det är allt. Inte att inte kunna dra ner deras trosor.

Jag är säkert att det sitter i mitt huvud, och din hjärna är din värsta fiende. Jag kan förstå att din kuk hindrar dig från att knulla vissa tjejer, tex jag tror inte att du får köra lite anal sex med. Samt jag tror inte det känns bra att föra in den all in i henne och låta endast kulorna hänga utanför. Dessutom jag tror inte att du får uppleva Deep throat så mycket, förutom om du hittar en som klarar av det utan att dö.

Rätta mig om jag har fel, men jag tror att de med långa kukar knullar men inte så värst mycket som de med medel eller strax under medel, då dessa mäns ego stor i centrum och vi alltid måste bevisa oss och därav vill knulla allt tänkbart. Medan de med huge dick endast knullar när de vill eller när någon vill att de ska knulla dem. Drar denna slutsatsen ifrån en lång tids betraktelse av min brorsa som har en porrfilms kuk.
Citera
2017-06-02, 15:23
  #8538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
haha spräckte en tjej, fyfan du är djur. Var hittade du en tjej som låg med 15 st samtidigt.
Nja jag skäms över min kuk, men det hindrar inte mig att knulla och ligga med tjejer, jag har sex ofta och frekvent. Dessutom har jag hört att min kuk är härlig, men jag vet inte om jag ska tro det, har även hört av en tjej att jag töjer henne, det kanske är min omkrets som gör det, då den är 13 cm eller mer. Men hursomhelst, det jag är rädd för är att inte kunna behålla en tjej, och det är allt. Inte att inte kunna dra ner deras trosor.

Jag är säkert att det sitter i mitt huvud, och din hjärna är din värsta fiende. Jag kan förstå att din kuk hindrar dig från att knulla vissa tjejer, tex jag tror inte att du får köra lite anal sex med. Samt jag tror inte det känns bra att föra in den all in i henne och låta endast kulorna hänga utanför. Dessutom jag tror inte att du får uppleva Deep throat så mycket, förutom om du hittar en som klarar av det utan att dö.

Rätta mig om jag har fel, men jag tror att de med långa kukar knullar men inte så värst mycket som de med medel eller strax under medel, då dessa mäns ego stor i centrum och vi alltid måste bevisa oss och därav vill knulla allt tänkbart. Medan de med huge dick endast knullar när de vill eller när någon vill att de ska knulla dem. Drar denna slutsatsen ifrån en lång tids betraktelse av min brorsa som har en porrfilms kuk.

Ja precis, att dessa killar nog generellt är mer bekväma med att knulla. Inte rädda för att bli hånade eller att de ska gå ryckte om dom att de har liten kuk.

Ja de är garanterat ditt huvud, jag kan själv önska min kuk var större ibland tillomed. Men de är ju bara egot.

Jag har aldrig haft analsex, provat några gånger men fått avbryta. Inget jag eftersträvar dock då jag inte ens tänder på de särskilt mkt o trycka någon i röven??
Deeptroath nej, aldrig fått någon som tagit hela, gör oftast ont med mkt tänder osv med om de inte kan suga bra vilket är få.

Ja, alltså hon hade haft 15st sexpartners totalt innan mig och de hade hänt en gång innan sa hon med en kille som hävdade att han hade 22cm.

Dock har jag vart med om tjejer som bara kan komma om man kommer djupt och hårt och en heldel som kan ta hela utan problem förutom att de kan få ont ngn gång i en viss ställning då man når livmoderhalstappen.

Sen endel där man knappt fått in kuken. Dom tjejerna hade nog hellre föredragit din kuk.
Du får hitta en som är bra anpassad till dig helt enkelt!
__________________
Senast redigerad av LongTerm90 2017-06-02 kl. 15:25.
Citera
2017-06-04, 12:19
  #8539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
haha spräckte en tjej, fyfan du är djur. Var hittade du en tjej som låg med 15 st samtidigt.
Nja jag skäms över min kuk, men det hindrar inte mig att knulla och ligga med tjejer, jag har sex ofta och frekvent. Dessutom har jag hört att min kuk är härlig, men jag vet inte om jag ska tro det, har även hört av en tjej att jag töjer henne, det kanske är min omkrets som gör det, då den är 13 cm eller mer. Men hursomhelst, det jag är rädd för är att inte kunna behålla en tjej, och det är allt. Inte att inte kunna dra ner deras trosor.

Jag är säkert att det sitter i mitt huvud, och din hjärna är din värsta fiende. Jag kan förstå att din kuk hindrar dig från att knulla vissa tjejer, tex jag tror inte att du får köra lite anal sex med. Samt jag tror inte det känns bra att föra in den all in i henne och låta endast kulorna hänga utanför. Dessutom jag tror inte att du får uppleva Deep throat så mycket, förutom om du hittar en som klarar av det utan att dö.

Rätta mig om jag har fel, men jag tror att de med långa kukar knullar men inte så värst mycket som de med medel eller strax under medel, då dessa mäns ego stor i centrum och vi alltid måste bevisa oss och därav vill knulla allt tänkbart. Medan de med huge dick endast knullar när de vill eller när någon vill att de ska knulla dem. Drar denna slutsatsen ifrån en lång tids betraktelse av min brorsa som har en porrfilms kuk.

Förresten, när du säger behålla. Är det då för att du tänker att hon inte kommer tycka att din kuk räcker? Eller att du kommer tro hon jämför den med tidiga partners osv? Eller vad är orsaken?
Citera
2017-06-04, 16:52
  #8540
Avstängd
swekredits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Förresten, när du säger behålla. Är det då för att du tänker att hon inte kommer tycka att din kuk räcker? Eller att du kommer tro hon jämför den med tidiga partners osv? Eller vad är orsaken?

Jag bryr mig inte om hon jämför den med tidigare partner, utan osäkerheten ligger i att hon kommer kanske tänka att min kuk inte räcker till, och då finns det chans för otrohet.
Jag kan inte förlåta otrohet, så det blir slut.

Men min osäkerhet ligger i att jag inte har en lång slak kuk.
Min slaka kuk är ca 6-7, eller 8 cm lång, dessutom är den typ tjock så den är inte lång slak och fin.

Dessutom när det är kallt, eller när jag dushar då krymper min kuk som fan.
Citera
2017-06-04, 17:03
  #8541
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
Jag bryr mig inte om hon jämför den med tidigare partner, utan osäkerheten ligger i att hon kommer kanske tänka att min kuk inte räcker till, och då finns det chans för otrohet.
Jag kan inte förlåta otrohet, så det blir slut.

Men min osäkerhet ligger i att jag inte har en lång slak kuk.
Min slaka kuk är ca 6-7, eller 8 cm lång, dessutom är den typ tjock så den är inte lång slak och fin.

Dessutom när det är kallt, eller när jag dushar då krymper min kuk som fan.
Vad ska du med en lång slak kuk till? Imponera på andra män i offentligt duschrum?
Citera
2017-06-04, 18:27
  #8542
Avstängd
swekredits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Vad ska du med en lång slak kuk till? Imponera på andra män i offentligt duschrum?

Vet du vad, det är exakt det jag vill.

Jag skäms och gå naken bland folk och se ut som en grekiska staty hehe
Citera
2017-06-05, 01:08
  #8543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
Jag bryr mig inte om hon jämför den med tidigare partner, utan osäkerheten ligger i att hon kommer kanske tänka att min kuk inte räcker till, och då finns det chans för otrohet.
Jag kan inte förlåta otrohet, så det blir slut.

Men min osäkerhet ligger i att jag inte har en lång slak kuk.
Min slaka kuk är ca 6-7, eller 8 cm lång, dessutom är den typ tjock så den är inte lång slak och fin.

Dessutom när det är kallt, eller när jag dushar då krymper min kuk som fan.

Jo, fast har en tjej inlett förhållande med dig så skulle hon väl inte göra de om din kuk inte räckte till? Då hade hon väl avfärdat dig redan från början?

Säg att du träffa en tjej en gång och ni knullar. Om hon sen är villig att fortsätta ses/hör av sig till dig så har hon ju där redan accepterat din kuk. De som inte hör av sig kanske dissar pg av den orsaken men kan ju lika gärna vara 100 andra orsaker med.

Så jag tänker att de där problemet sållar du ganska tidigt in i en eventuell relation?
Citera
2017-06-06, 21:52
  #8544
Medlem
Haha, omöjligt att ""töja"" någon, det säger hon endast i sexuellt syfte. Hade du sexualkunskap i skolan?

Sedan spelar inte storleken någon större roll, ärligt. Bredden är oftast det som är mest avgörande. Är din kuk över 14 cm och du vet vad du gör, inga problem. Sedan att alla har olika preferenser och tänder på olika saker är en annan sak, anatomiskt spelar inte storleken någon större roll. Stöter en kuk för långt in i en fitta så gör det bara ONT.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback