Citat:
Ursprungligen postat av
Mlkehunt
16 i omkrets "väldigt normal"?
Det är enormt sett till samtliga studiers resultat.
Jag personligen är övertygad om att dom studier som har gjorts inte är representativa, dom är för små och oseriösa för att vara det.
I majoriteten som har gjorts så har som exempel männen fått mäta sig själva.
Utifrån mina egna erfarenheter och efter många år spenderat på div kontaktforum och kvinnoberikade forum så är jag övertygad om att medlet snarare ligger runt 16-18 i längd och 13-15 i omkrets.
Jag själv mäter 16x14 och jag har varit med tjejer som har lekt runt väldigt mycket, vissa har varit med 30+ män och jag har faktiskt frågat 2 av dessa hur jag låg till sett till deras tidigare och jag var enligt dom i det nedre laget.
Det är verkligen inte kul att ha en liten kuk, hur man än bär sig åt så kommer man aldrig att kunna bli en tjejs "bästa" ligg om hon tidigare har varit med en utrustad som vetat vad han gör.
Att kunna dra ned byxorna framför en tjej utan att känna en så stark ångest så att man mår illa skulle vara en dröm, jag skulle ordagrant kunna döda för en större kuk.
Har samma längd på min som din kuk, omkrets har jag aldrig brytt mig om att mäta dock. Säger detsamma att de känns som medel ligger runt 16-18. Bara att kolla på alla bilder på kukar som dyker upp på olika forum vid inloggning och där tycker jag större delen av dem ligger i överkant. Och jag har som du även snackat med tjejer som jag haft sexuell relation med och flera av dem har haft killar som haft 18-22cm, alltså inte alls ovanligt.
Jag tycker de verkar otroligt om medel ligger på 13-14cm som många förespråkar. Hade varit perfekt att ha en kuk som var 2-4cm längre så man låg på ca 20cm eller strax under 20cm. Varken för stort eller för litet, lagom kuklängd som funkar till de flesta tjejer då en del tycker över 20cm blir för lång kuk.
Vet vad du menar med den känslan, man drömmer sig lite bort ibland att man vill dra ner brallan för en ny brud vid sexakten och bara få känna känslan att hon tittar "wow vad stor" men de lär aldrig hända oss två vi ligger på medelkuk storlek tyvärr.
Tänker inte så ofta på det förutom när jag pratar med en tjej jag har sex med och vi kanske ligger och småpratar om fd sexäventyr och då kan tjejen i fråga klämma till med att hon var med en kille som hade en kuk på 22cm och vilket skönt ligg de var och jag kände mig så fylld o.s.v.
Då blir känslan "jaha, då var de inget bra ligg nu" haha fast hon givet har njutit men känslan av att hon haft bättre ligg med någon som haft större kuk innan känns lite småjobbig.
Har man kuklängd under 15cm då är det illa, 14cm eller mindre låter fjuttigt, får vara glad för de man har trots allt för vi kan inte göra något åt det, bara leva med det och knulla!