2015-03-08, 19:13
Medlem
Endemisks avatar
Min storlek är 17.5x12.5. Har alltid drömt om att ha en rejält stor kuk, och ska därför försöka att jelqa mig till 20x15.

Uppdaterar senare så får vi se om jag lyckas eller ej.
Citera
2015-03-08, 22:18
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
En metaobservation som kan vara korrekt ja, desto friare kvinnors sexualitet desto större kukar har männen i det landet.
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

Att små kukar är såpass utbrett i mellanöstern kan bero på att kvinnorna där aldrig hade något val till partner, och att småkukade män med diverse kulturella uppfinningar har kontrollerat barnafödandet väldigt hårt. Högst en metateori såklart.
Ja vem vet, en tanke värd att spekulera mer kring.
Citat:
Ursprungligen postat av Endemisk
Min storlek är 17.5x12.5. Har alltid drömt om att ha en rejält stor kuk, och ska därför försöka att jelqa mig till 20x15.

Uppdaterar senare så får vi se om jag lyckas eller ej.
Jelqa? Hört att det är mest grovleken som påverkas då och eftersom du mörbultar din kuk blir den säkert större, för tillfället då den blir svullen, men permanenta resultat kan det väl inte bli?
Citera
2015-03-09, 14:01
Medlem
carminaburanas avatar
Jag ligger på 16 lång och 16 omkrets mätt på mitten. Jag har alltid tyckt att min är liten.

Den kan vara riktigt liten när den är slak också, och om jag joggat bara ett par cm, ser helt galet ut, speciellt om det varit kallt.

Sen av ren nyfikenhet när jag var o drog en internetrunk så jag att det fanns en kategori som hette "small dicks" så jag gick in och kikade. Kände mig inte lika liten längre, hehe. Ser ju faktiskt helt bizarrt ut när man ser en liten kuk när man är så van med de vanlig i porren.
Senast redigerad av carminaburana 2015-03-09 kl. 14:07.
Citera
2015-03-14, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Forskarna har noll anledning att ljuga. Fantastiskt att så många tror mer på egna erfarenheter i gymdusch och amatörporr med försvinnandet litet urval i jämförelse än till vetenskapliga studier.
Men i vilka länder är studien gjord? Vi är trots allt svenskar och har väl rätt stor kuk jämfört med tex asiater. Och varför skulle man inte lita på sin egen erfarenhet mer? Så länge det inte är en metastudie så är det trots allt bara EN studie, dvs inte så jävla trovärdigt. Och man måste ta hänsyn till tex etnicitet, extremt viktigt i det här fallet.

Tex personligen har jag 20cm, tycker inte kukarna jag sett i duschen osv sett ut att vara så jävla mkt mindre än min, även om man kanske är mer grower än shower som andra är. Still. Även vänners penislängder räknar jag med i min egna lilla uträkning!
Citera
2015-03-14, 13:35
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Men i vilka länder är studien gjord? Vi är trots allt svenskar och har väl rätt stor kuk jämfört med tex asiater. Och varför skulle man inte lita på sin egen erfarenhet mer? Så länge det inte är en metastudie så är det trots allt bara EN studie, dvs inte så jävla trovärdigt. Och man måste ta hänsyn till tex etnicitet, extremt viktigt i det här fallet.

Tex personligen har jag 20cm, tycker inte kukarna jag sett i duschen osv sett ut att vara så jävla mkt mindre än min, även om man kanske är mer grower än shower som andra är. Still. Även vänners penislängder räknar jag med i min egna lilla uträkning!

Det står i studien på föregående sida. Nigeria, Turkiet, Jordanien, Frankrike, Sydkorea, Tanzania, Egypten, England, Iran, Italien, Indien, USA, Tyskland, Grekland, Bulgarien, Kanada.

Dina erfarenheter räknas inte i sammanhanget därför du är partisk och okritisk, raka motsatsen till studien.
Citera
2015-03-14, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Jag ligger på 16 lång och 16 omkrets mätt på mitten. Jag har alltid tyckt att min är liten.

Den kan vara riktigt liten när den är slak också, och om jag joggat bara ett par cm, ser helt galet ut, speciellt om det varit kallt.

Sen av ren nyfikenhet när jag var o drog en internetrunk så jag att det fanns en kategori som hette "small dicks" så jag gick in och kikade. Kände mig inte lika liten längre, hehe. Ser ju faktiskt helt bizarrt ut när man ser en liten kuk när man är så van med de vanlig i porren.

Min sambo sen något år har samma mått ungefär och han är den bästa och skönaste jag haft! Tycker inte alls den är liten, utan väldigt normal. Hur man är i sängen spelar större roll än storleken, tycker i alla fall jag, och dom flesta vill inte ha för långa för det gör ont om dom "slår i botten" ;-)

Stand proud soldier
Citera
2015-03-23, 17:37
Medlem
Fattar inte hur medel kan vara så liten. Har själv 20cm och tycker inte att det är stort. Ser dagligen män i omklädningsrummet som ser lika stora ut eller större.
Citera
2015-03-23, 17:48
Medlem
Lalacats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Barlow
Fattar inte hur medel kan vara så liten. Har själv 20cm och tycker inte att det är stort. Ser dagligen män i omklädningsrummet som ser lika stora ut eller större.

Går folk omkring med stånd i det omklädningsrummet du använder?
Citera
2015-03-23, 18:10
Medlem
horvalps avatar
Citat:

hahaha
Citera
2015-03-23, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalacat
Går folk omkring med stånd i det omklädningsrummet du använder?

Händer.
Citera
2015-03-23, 20:03
Medlem
Lalacats avatar
Citat:
Händer.

Tar ni varandra i 2:an då också?
Citera
2015-03-23, 23:44
Medlem