2015-03-22, 16:54
Medlem
WeAreAlls avatar
Kommer strax få lämna drogtest inför en anställning. Jag är osäker på om jag klarar det och vill inte chansa såklart. Har både använt amfetamin, xanor och cannabis senaste veckan.

Min lösning på detta är såklart att använda någon annans urin, i det här fallet blir det min sambos eller alternativt syntetiskt urin. Jag misstänker att provet skickas på analys.

Ser dom någon skillnad på vilket kön urinen kommer ifrån?
Funkar den syntetiska urinen på analys ?

Förövrigt har jag införskaffat detta som hjälp:

http://smoketower.com/420-livsstil-accessoarer/tester/cleanu-screenUrin-set-se.html
2015-03-23, 16:21
Medlem
konstigkonsts avatar
Hej!

Klarade precis ett hemtest för THC på 50 ng, men om två dagar har jag prov som ska skickas på labb, där jag tror gränsen är 20 ng. Det kommer då vara 23 dagar sedan jag rökte senast, och då rökte jag kanske vid 5-6 tillfällen per vecka. Har bra metabolism.

Hur stor är skillnaden, egentligen, mellan gräns på 20 och 50?
2015-03-23, 20:32
Medlem
Hejsan, ska lämna blodprov imorgon har varit ren i 60 timmar när det är dags, hur stor chans är det att det är negativt? är en van rökare har rökt i stort sett varje dag ett år??
2015-03-24, 08:20
Medlem
Encyklopedis avatar
Hola!

Funderar på att testa en joint ikväll (aldrig gjort innan) med en kompis som ska resa iväg rätt länge strax. Däremot ska jag på en läkarundersökning om 20 dagar där de kommer att analysera mitt kiss och dess värden (misstänker att jag har en sjukdom).

Är inte fet eller ens knubbig men heller inte den där pinnsmale, är rätt lång. Tränar regelbundet och kissar naturligt 2-4 gånger mer än gemene man av någon anledning.

Lugnt?
2015-03-24, 10:47
Medlem
absinthiums avatar
Fick lämna blod och piss prov onsdags förra veckan på beroendecentrum i en av Sveriges större städer. Anmäler mig och sätter mig i väntrummet med ett gäng alkisar som står i kö för antabus. En härlig lukt av urin och cigg runtomkring mig.

Dags för mig att komma in och sköterskan förklarar vad vi ska göra. Jag lyssnar lite halvt tills hon kommer till urinprovs delen.

"Du ska pissa med öppen dörr och jag ska stå utanför och kolla så att det går rätt till."

Alltså jag har svårt att pissa i pissoarer och öppna toaletter som det är, men detta var ju skitsvårt. Kommer in på toan och där är två tre speglar i midjehöjd så även om jag är vänd från sköterskan så ser hon allt i speglarna. Där står jag som en idiot med kuken i handen i 5 minuter så fick jag nog och sa att jag har social ångest och att jag aldrig kommer fixa det. Då fick det bli med stängd dörr och hon antecknade att det var oövervakat och inte lika pålitligt.

Alltså jag har lämnat pisseprov förr men de var aldrig övervakade är detta något som kommit nu senaste tiden eller har det alltid varit så?
2015-03-24, 11:15
Medlem
Flaggeds avatar
har rökt ca 5 gram och 0.8 g hasch vid 3 tillfällen med vaporizer samt pliffar och en joint. Rökte senast i söndags rester från grindern mest kristaller. Kommer jag vara ren på fredag? Har varit ren i 35 dagar sen jag började i lördags ca.
2015-03-24, 12:45
Medlem
Min flickvän gjorde idag ett drogtest på jobbet (pisstest) och det visade positivt för amfetamin. Hon har inte tagit några som helst drogor i hela sitt liv. Så nu skall dem skicka pisstestet till ett labb för att dubbelchecka det. Jag vet att ibland medicin och skit kan visa positivt på vissa droger men enda hon tagit är smärtstillande med kodin vilket hon förklarade för de som utförde testet men det skulle inte visa upp som amfetamin.

Någon som haft egen erfarenhet av falska resultat av pisstest? Skulle ju vara förjävligt att förlora sitt jobb pga av felaktiga test.
2015-03-24, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Encyklopedi
Hola!

Funderar på att testa en joint ikväll (aldrig gjort innan) med en kompis som ska resa iväg rätt länge strax. Däremot ska jag på en läkarundersökning om 20 dagar där de kommer att analysera mitt kiss och dess värden (misstänker att jag har en sjukdom).

Är inte fet eller ens knubbig men heller inte den där pinnsmale, är rätt lång. Tränar regelbundet och kissar naturligt 2-4 gånger mer än gemene man av någon anledning.

Lugnt?

Hola! Det är kolugnt. 100% Borta ur urinen ino en vecka om inte snabbare.
Rök inte mer bara. Lär du inte behöva heller iom att de e första gången hahah..
Ta det lugnt bara.
2015-03-24, 14:17
Medlem
gronagubbens avatar
är det någon som vet om 3fpm visas på urinprov?
2015-03-24, 22:10
Medlem
Tja, ska pissa imorgon via företaget, tar slumpade tester för jag torskade förut, har varit ren i ca 2 månader sedan rökte jag 5 bloss hasch och tog 2 stavar Xanax.

Jag pissade förra onsdagen, drack typ 6l vatten/dag i 2 dagar sedan 3 liter innan provet, blev utspätt och imorgon är det ompiss (lekte fett arg och sa att dom kränker mig med detta och att detta går ut över mitt arbete då jag har mycket att göra just nu och detta sker under arbetstid haha)

Men då va detta alltså 13 dagar sedan senaste intaget, har inte tränat då jag varit sjuk, men druckit mycket vatten och detta är för att dom bett mig göra de då jag är uttorkad.

Nu till frågan, kommer jag att klara mig? Är osäker på hur många mg Xanax stavarna var men dom var rätt stora, så kan tänka mig 2mg/st så sammanlagt 4mg.

Tack i förhand.
2015-03-25, 16:06
Medlem
Peace-Bomb1s avatar
Funkar det att köra med urin ifrån ett annat kön på analys ?
2015-03-26, 21:42
Medlem
Flaggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjoobroor
Tja, ska pissa imorgon via företaget, tar slumpade tester för jag torskade förut, har varit ren i ca 2 månader sedan rökte jag 5 bloss hasch och tog 2 stavar Xanax.

Jag pissade förra onsdagen, drack typ 6l vatten/dag i 2 dagar sedan 3 liter innan provet, blev utspätt och imorgon är det ompiss (lekte fett arg och sa att dom kränker mig med detta och att detta går ut över mitt arbete då jag har mycket att göra just nu och detta sker under arbetstid haha)

Men då va detta alltså 13 dagar sedan senaste intaget, har inte tränat då jag varit sjuk, men druckit mycket vatten och detta är för att dom bett mig göra de då jag är uttorkad.

Nu till frågan, kommer jag att klara mig? Är osäker på hur många mg Xanax stavarna var men dom var rätt stora, så kan tänka mig 2mg/st så sammanlagt 4mg.

Tack i förhand.
xanax har ca 8 timmar halveringstid. Så du är safe på benzo fronten.
så du har inte tagit något på 2 månader? du nojar i onödan. 5 bloss hasch gick nu ut efter 3-5 dagar eventuellt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in