2014-10-25, 16:24
Medlem
Jag undrar om SKL automatiskt kollar för tramadol fast inte min provtagare ber om det. Kommer jag åka dit ???
2014-10-25, 17:34
Medlem
masterior26s avatar
Om jag tar 0.5g amfetamin imorgon under dagen kommer jag vara ren på torsdag kl13 när jag ska lämna UP?
2014-10-25, 19:50
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Om jag tar 0.5g amfetamin imorgon under dagen kommer jag vara ren på torsdag kl13 när jag ska lämna UP?

Max 3 dygn syns det på prover för gemene man, men självklart finns det undantag. Endel är rena efter 2 dagar.
2014-10-25, 20:56
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Max 3 dygn syns det på prover för gemene man, men självklart finns det undantag. Endel är rena efter 2 dagar.

Okej men jag väntar tills på fredag istället!
2014-10-25, 21:03
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annne1
Jag undrar om SKL automatiskt kollar för tramadol fast inte min provtagare ber om det. Kommer jag åka dit ???

Ja de kollar oftast efter alla möjliga substanser om inte provtagaren specifikt undrar om någon specifik substans, även mycket mer exotiska ovanliga substanser än tramadol finns med på deras lista.
Det kommer att synas.
2014-10-26, 06:19
Medlem
Någon som vet om de automatiskt kollar för tramadol när de skickar mitt urin på analys. Eller måste de fråga efter det. Med vänlig hälsning, anna
2014-10-26, 10:15
Medlem
PonPows avatar
Hej, vet ni om Phenazepam syns på urinprov och analys?
2014-10-26, 13:22
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Hej, vet ni om Phenazepam syns på urinprov och analys?
Ja det syns på alla benzostickor (och benzo är inkluderat i alla multistickor).
Det syns på analys också, oavsätt vilket labb de skickar det till eftersom det funnits länge, sen är det möjligt att om det skickas på analys att det visas som andra benzo också om det metaboliseras till någon annan aktiv benzo (så att det på analysen ser ut som du tagit fler preparat än bara phenazepam).
Senast redigerad av Herr Kantarell 2014-10-26 kl. 13:30.
2014-10-26, 13:25
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annne1
Någon som vet om de automatiskt kollar för tramadol när de skickar mitt urin på analys. Eller måste de fråga efter det. Med vänlig hälsning, anna

Jag svarade ju redan på din fråga så varför frågar du igen? De ser absolut tramadolet utan att fråga specifikt efter det. Det är ju ett ganska vanligt missbrukspreparat så det letar man alltid efter. De letar även efter mycket mycket mer sällsynta preparat. Det enda anledningen att de inte skulle leta efter tramadol är om den som beställt provet specifikt sagt att det INTE ska sökas efter, vilket nästan aldrig händer.
Senast redigerad av Herr Kantarell 2014-10-26 kl. 13:31.
2014-10-26, 15:26
Medlem
Tack
2014-10-27, 06:14
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Kantarell
Ja det syns på alla benzostickor (och benzo är inkluderat i alla multistickor).
Det syns på analys också, oavsätt vilket labb de skickar det till eftersom det funnits länge, sen är det möjligt att om det skickas på analys att det visas som andra benzo också om det metaboliseras till någon annan aktiv benzo (så att det på analysen ser ut som du tagit fler preparat än bara phenazepam).

Tack för ett bra och utförligt svar! Har oxascand på recept och pissar inte ofta längre så stickorna är väl lugnt. Var mest nyfiken. Att det däremot syns på analys var ju inte så roligt.

Då undrar jag även hur länge det syns? Har tänkt beställa 100mg men kommer nog bara använda runt 30-40 som ångestlindring medans jag sätter ut baclofenet jag blivit lite småberoende av.
2014-10-27, 11:08
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Tack för ett bra och utförligt svar! Har oxascand på recept och pissar inte ofta längre så stickorna är väl lugnt. Var mest nyfiken. Att det däremot syns på analys var ju inte så roligt.

Då undrar jag även hur länge det syns? Har tänkt beställa 100mg men kommer nog bara använda runt 30-40 som ångestlindring medans jag sätter ut baclofenet jag blivit lite småberoende av.

Ingen aning hur länge phenazepam sitter i, finns inte på några av de vanliga listorna. Ska du ta en tablett en dag så sitter det nog knappast i mer än 5 dagar. Tar du under längre tid eller en större dos kan det nog sitta kvar ett par veckor efter du tagit den sista.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in