2015-03-30, 22:46
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Dom svor vid gud att inte säga nått så jag tror inte dom säger nått. funderar på att låta allt bara vara.

I så fall är risken stor att du kommer att vara otrogen flera gånger.
2015-03-30, 22:53
Medlem
Citat:
Dom svor vid gud att inte säga nått så jag tror inte dom säger nått. funderar på att låta allt bara vara.

Bra val. Hade tänkt samma i din sits. Go for it!
2015-03-30, 23:31
Medlem
RolexVonSniders avatar
Citat:
Skulle han kunna tänka sig att prova det så får man ta det därifrån.

Så lek med tanken på att han skulle kunna tänka sig att ha trekant. Tror du då att det skulle påverka hans syn på att du vart otrogen med två av hans kompisar?
Du är ju dum på riktigt
2015-03-31, 01:23
Medlem
ZedLeppelins avatar
Citat:
Först vill jag bara säga att jag fått ettbra tips på PM som jag ska testa. För det andra så fattar jag inte vad ni får ut av att kalla mig hora, slyna, slampa etc. För det tredje, när jag skriver att jag råkade vara otrogen så betyder det ju inte ordagrant som några skriver här att jag ramla på dom. Om min pojkvän håller mig vaken en hel natt och jag sen sätter mig i bilen på morgonen och kör av vägen, vems fel är det då?.visst de va ja som körde men det var min pojkvän som höll mig vaken.

För det fjärde, ja vi bor ihop och jaa, jag har t.o.m 2 jobb inom servicesektorn (hur många har du??) plus att jag pluggar så om ni så ändå vill kalla mig WT är det er det är fel på.
Fortfarande ditt fel som ligger kvar i samma säng som honom. Du kunde ha gått till soffan istället. Rolig liknelse!

Men nu har du misslyckats totalt med allt. Du tog inte tag i problemet, du förvärrade det. Nu kanske du vet att kommunikation är jätte viktigt för att det ska funka.
Jag önskar dig lycka till med dina framtida relationer.

Edit: Nu har jag läst hela tråden. Han gör allt för dig. Du tackar honom genom att vara otrogen med andra. Du behöver inte lyfta ett jävla finger, du behöver inte betala ett smack. Han prioriterar mat, betalar hyra så ni får vatten och tak över huvudet. Oj, du får inga blommor av honom, men vad ger du honom?
Senast redigerad av ZedLeppelin 2015-03-31 kl. 01:41. Anledning: Tillägg
2015-03-31, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Bra val. Hade tänkt samma i din sits. Go for it!

Snarare ett sjukt val.. Hoppas du inte är i ett förhållande eller kommer hamna i ett, tycker synd om den killen isf.

Hoppas killen får reda på allt och kastar ut denna hemska äckliga individ. Hoppas han gör något som får henne att känna sig förfärligt tillbaks, i vissa fall kan det vara bäst i att inte göra någon stor deal av det hela men när hon har mage i att ligga med 2 kompisar till han och sedan inte berätta det så hoppas jag att han skulle "hämnas" på hon.

Finns så många sätt som en kille kan få hämnd på ett tjej
2015-03-31, 02:23
Medlem
Maravillas avatar
Citat:
Skulle han kunna tänka sig att prova det så får man ta det därifrån.

Din pojkvän vet redan om det. Det var han som gav sina polare tillåtelse att ligga med dig. Han skiter i dig vilket du själv förstått(du skriver att han inte varit någon ängel).
All uppmärksamhet som du önskar att han gav dig, ger han till andra tjejer. Du är ingenting annat för honom än ett kk.

Så folk kan tagga ner i denna tråd om vilken "slyna" TS är.
2015-03-31, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maravilla
Så folk kan tagga ner i denna tråd om vilken "slyna" TS är.

Fin analys. Du kan absolut ha rätt, men slyna gäller i alla fall. Annars hade han inte kunnat dela med sig så enkelt.
2015-03-31, 11:53
Medlem
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Hur "råkar" man vara otrogen och med 2st killar dessutom?
2015-03-31, 12:03
Medlem
Citat:
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?

Hur ofta bjuder du han på middag? Köper blommor åt honom? Visar uppskattning och ger han uppmärksamhet?

Så typiskt kvinnor, det är ta mig fan alltid "Inte mitt fel att jag var otrogen! Han sa inte att han älskade mig 24 gånger i tisdags utan bara 23 gånger så han älskar mig inte längre! Därför så gick jag ut och fick kuk av killar som uppskattar mig."
2015-03-31, 13:12
Medlem
Citat:
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?

Va fan! Han ger dig ingenting, bjuder inte ut dig, jävla hagga. Jag brukar inte skriva sånt här illa men du är ju tappad för fan. Jag får inget så jag hoppar i säng med 2 av hans kompisar.
Tror ingen tycker synd om dig.
Padda
2015-03-31, 13:16
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Svalde du eller gurglade?

Annars kan det knappt räknas som otrohet.
2015-03-31, 13:26
Medlem
OneStepBeyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Klanka inte ner på henne. Allt har sina rutiga skäl och randiga orsaker.

Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Inte ofta som jag blir arg på en tjej, men.. Är du dum i huvudet på riktigt eller trollar du?
Ordet "råkade" fastnade som en hungrig fästing på min näthinna, och en trekant dessutom..

Så olika åsikter ni har.

Jag är rätt säker på att det är ett troll. Stort troll som nu sitter och garvar.

Men tyvärr finns det en sorts tjejer som aldrig kan vara trogna.
Åker de på konferens, ålandskryssning, studerar på annan ort, julfest osv så nog fan är "Ellen", "Sara", "Linda" otrogna med någon wannebe alfahanne. Alltid samma sorts tjejer.

De kan ha en snäll kille hemma som jobbar och sliter, klipper gräsmattan, hjälper till med tvätten och matlagning osv. Men när de dragit i sig en några glasvin så börjar det pirra i fittan och de vill ha lite hederlig alfahanneballe i sig.

Läs Puma Swedes bok. Hon kan det där med att vara otrogen. Mot allt och alla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in